• Hoi mensen, ik schrijf een verhaal en daar hoort natuurlijk een titel bij. Alleen heb ik het probleem daar geen inspiratie voor te hebben.

    Nu is het eigenlijk een Fanfiction, je hoeft de serie waar het op gebaseerd is denk ik niet te kennen om een titel te bedenken. Om jullie niet te irriteren met karakters die jullie niet kennen laat ik hun namen dan ook uit de samenvatting. Hier de samenvatting, gezien het het vervolg wordt van een ander verhaal dat nog niet Online staat is ie iets langer dan gewoonlijk:

    Cho Visser is een meisje van twaalf en een ongelooflijk grote fan van een bepaalde anime/manga. Als ze op een dag het laatste deel van de serie krijgt en de manga opent om te lezen, wordt ze letterlijk in het verhaal gezogen en moet ze daar zien te overleven, in haar lievelingsverhaal. Daar wordt ze verliefd op één van de karakters, hij ook op haar, blablabla. Cho leert hoe ze terug kan gaan naar haar eigen wereld en gaat nog constant naar haar lievelingsverhaal om met haar geliefde te praten. Op een dag besluit ze dat ze beter in die wereld past en laat een brief achter voor haar ouders en zusje dat het haar spijt maar dat ze hier niet past, en dus weg zal blijven.
    Het vervolg gaat over haar zusje, May. May is ondertussen twaalf geworden en is steeds meer om Cho's strips gaan geven, omdat het het enige is wat nog lijkt te zijn overgebleven van haar zus. Tot ze op een dag de manga, de poort naar het verhaal vindt, de enige pocket die Cho bewust had verstopt. May besluit het te lezen en activeert zo het portaal weer, en komt terecht in het verhaal, waar Cho nooit is opgegroeid.

    Oke, een verlepte samenvatting, I know.
    Maar ik zocht hier dus een titel voor. Het liefst eentje die lijkt op de vorige titels (Het verhaal is in drie korte delen gehakt)
    Dit waren: Vertekend, Verbonden en Verbroken. Nu ben ik van plan dit verhaal ook weer in drie delen te hakken, dus waarschijnlijk heb ik weer drie titels nodig.

    Nu had ik zelf al wel een paar ideeën maar die vond ik zelf allemaal slecht. Eigenlijk is het het belangrijkste dat de eerste drie letters van de drie titels hetzelfde zijn, verder maakt het niet heel veel uit.

    Welk rijtje is tot nu toe het leukst als titel voor het vervolg op Vertekend?


    obsessive rage

    Vergeten, veranderd, verbannen.

    (Dan blijf je bij de V. XD)


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik zou
    Veranderd, Verloren, Verbroken
    doen, maar da's mijn menig (:


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Ik zou
    Veranderd, Verloren, Verbroken
    doen, maar da's mijn menig (:


    Alleen is Verbroken al gebruikt (":


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Alleen is Verbroken al gebruikt (":

    O, stomme ipad typ foutje :$

    Verdwenen, Veranderd, Verloren
    bedoel ik


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    (...)
    O, stomme ipad typ foutje :$

    Verdwenen, Veranderd, Verloren
    bedoel ik


    Ah ik snap ^^


    obsessive rage