• Ik heb na 4 jaar lang medisch gezeur eindelijk een diagnose.
    Voor de mensen die mij niet kennen, in 2012 kreeg ik plotseling enorme rugpijn. Heb hierdoor letterlijk een jaar thuis gezeten en een opleiding moeten afbreken. In de jaren daarna kreeg ik neurologische uitval in mn gezicht en armen. Dit waren aanvallen. Vervolgens gingen al mn gewrichten pijn doen en voel ik in mn handen nog maar beperkt warmte.
    Ik ging ziekenhuis in en uit. Werd niet serieus genomen. Viel 30kg af omdat de artsen riepen dat het alleen door overgewicht kwam.
    Afgelopen dinsdag bij de reumatoloog geweest. Na 4 jaar lang twijfelen en horen dat ik mij aanstel kreeg ik eindelijk een antwoord. Ik heb fibromyalgie-reuma.

    Heb er best wel moeite mee ondanks dat ik eindelijk een naam heb.
    Hebben meer mensen dit hier?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Awh, ik kan me wel voorstellen dat dit een enorm dubbel gevoel kan geven. Aan de ene kant ben je blij dat 't beestje eindelijk een naam heeft, als je snapt wat ik bedoel, maar aan de andere kant is het niet zomaar iets. Ik hoop echt dat ze iets kunnen vinden wat de klachten kan verlichten. Heel veel sterkte!


    26 - 02 - '16