• Hallo!

    Ik heb nog nooit een betoog geschreven, maar vanavond moet ik er dus wel een inleveren. Alleen heb ik geen idee of ik het goed doe en of ik dit wel af krijg voor 12 uur. Mijn lerares heeft gezegd dat het niet meer dan een A4'tje hoeft te zijn, maar dat lijkt me zo kort;/

    Heeft iemand tips voor het schrijven van een betoog?

    En heeft iemand nog goede voor of tegen argumenten voor de stelling "De derde wereldoorlog is al lang begonnen" ?

    Al vast heel erg bedankt!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Deamus schreef:
    Gewoon je mening blijven herhalen :')

    And as for this, alle marges aanpassen tot zo breed en groot mogelijk, klein en smal lettertype uitzoeken, nieuwe alinea geen witregel maar gewoon een nieuwe regel en desnoods maak je de lettergrootte kleiner ^^
    Op deze manier heb ik laatst 810 woorden op een A4 getypt in word. En nu ik hem er even bij pakte om die woorden te weten, zie ik dat er nog een grote titel, ondertitel, plaatje en witregels bij zitten, dus dan moet het bij jou denk ik ook wel lukken ^^


    Teach me master!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Deamus schreef:
    Gewoon je mening blijven herhalen :')

    (...)

    And as for this, alle marges aanpassen tot zo breed en groot mogelijk, klein en smal lettertype uitzoeken, nieuwe alinea geen witregel maar gewoon een nieuwe regel en desnoods maak je de lettergrootte kleiner ^^
    Op deze manier heb ik laatst 810 woorden op een A4 getypt in word. En nu ik hem er even bij pakte om die woorden te weten, zie ik dat er nog een grote titel, ondertitel, plaatje en witregels bij zitten, dus dan moet het bij jou denk ik ook wel lukken ^^


    This dan inderdaad. In 800 zou het moeten kunnen :/ Sterkte Fem.


    Happy Birthday my Potter!

    Sempre schreef:
    (...)

    Teach me master!


    Marges allemaal op 1,27(?)cm, Arial Narrow in grootte elf of twaalf en schrijven maar


    take me back to the basics and the simple life