• YUSA'S LAY-OUT EN COVERSTORE


    Wij zijn Yu en Lisa en welkom bij onze lay-out en coverstore, mede mogelijk gemaakt door ons extreme perfectionisme.



    R U L E S

    Okay niemand vindt regels leuk, wij ook niet, maar om toch wat kleine dingetjes te verduidelijken – een paar kleine puntjes:

    • Wij doen dit voor de lol, dus we gaan het alleen doen als we er zin in hebben, we willen niet dat het een verplichting wordt.
    • Heb geduld, wij hebben ook een leven (surprise).
    • We kunnen niet beloven dat het altijd perfect lukt – wel zijn we natuurlijk bereid om dingen aan te passen.
    • Het is geen verplichting, maar we appreciëren het als we een beetje credits krijgen voor ons werk (dus even ©Yusa vermelden in je story/lay-out etc.).
    • In het 'Examples' hoofdstuk geven we je enkele voorbeeldjes van hoe het eruit kan komen te zien. We proberen natuurlijk zoveel mogelijk aan jouw eisen te voldoen dus het komt er natuurlijk niet precies altijd zo uit te zien als in de voorbeelden (tenzij je dat wilt natuurlijk).
    • In de story houden we een wachtlijst bij dus je kunt zelf zien wanneer je aan de beurt bent.
    • We trekken niemand voor, als je een deadline geeft proberen we harder te werken maar we beginnen niet eerder aan die van jou als er mensen boven je staan in de wachtlijst, sorry.
    • Geef even duidelijk aan of je een cover of lay-out wilt.



    R E Q U E S T

    Wat kan je aanvragen?
    • Covers
    • Lay-outs voor topics // profielen // stories // RPG rollen // overig
    • Photoshop edits

    Hoe vraag je iets aan?
    Om iets aan te vragen kan je een reactie in dit topic achterlaten en dan kom je op de wachtlijst te staan, zodra je cover/lay-out klaar is, sturen we je een melding.

    Vul in:
    Cover/Edit:
    • Titel (wil je die erop?)
    • Username (wil je die erop?)
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje)
    • Evt. extra tekst
    • Sfeer
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.)

    Lay-out:
    • Evt. tekst
    • Evt. afbeeldingen
    • Lay-out waarvoor? (rpg, profiel etc.)
    • Stijl
    • Extra (dividers, lettertype etc.)






    ©Sasa&Yubby

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 20:36 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ben echt blij met al het enthousiasme c:


    I just caught the wave in your eyes

    Helaas moeten we allebei eerst school doen voordat we aan de wachtrij kunnen beginnen *cries*.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    Helaas moeten we allebei eerst school doen voordat we aan de wachtrij kunnen beginnen *cries*.


    Lang leve Latijn :'D


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    (...)

    Lang leve Latijn :'D

    En herkansingen *nocheers*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Vet dat jullie dit doen, zou ik een cover aan jullie kunnen laten? :3

    Titel (wil je die erop?) Work of Art
    Username (wil je die erop?) Please!
    Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje) klik, klik, klik
    Evt. extra tekst " They say the devil is in the details. Well, so is the artist "
    Sfeer Artsy, ook mag het best fierce zijn (als dat logisch klinkt?) aangezien beide karakters best wel pit hebben, zeg maar
    Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.) Lettertypes maken op zich niet zoveel uit, iets zwierderigs lijkt me wel leuk - maar kijk maar wat het beste uitkomt!


    chill out icarus, before you fly into a window

    Whishaw schreef:
    Vet dat jullie dit doen, zou ik een cover aan jullie kunnen laten? :3

    Titel (wil je die erop?) Work of Art
    Username (wil je die erop?) Please!
    Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje) klik, klik, klik
    Evt. extra tekst " They say the devil is in the details. Well, so is the artist "
    Sfeer Artsy, ook mag het best fierce zijn (als dat logisch klinkt?) aangezien beide karakters best wel pit hebben, zeg maar
    Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.) Lettertypes maken op zich niet zoveel uit, iets zwierderigs lijkt me wel leuk - maar kijk maar wat het beste uitkomt!

    Ik zet je erbij (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dit komt echt als gelegen! Ben namelijk al een tijdje bezig met een story, maar heb nog steeds geen cover. Wil hem pas activeren als ik een goede cover heb. Aan gezien jullie er echt goed in zijn ben ik benieuwd wat jullie voor me kunnen betekenen!
    Het gaat een trilogie worden dus reken er maar op dat ik binnenkort ook de rest ga aanvragen.

    Cover/Edit:
    • Titel (wil je die erop?) De titel van deel 1 (deze dus) is: Wild
    • Username (wil je die erop?) Hoeft niet, want ik verander hem nogal vaak.
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje) Ik wel een paar afbeeldingen, maar ik twijfel enorm welke. Dus ik zet er wel een paar neer en dan kunnen jullie die leukste/geschikste gaan uitkiezen. Je mag er ook meer uitkiezen hoor, maakt me niet zoveel uit. Verzin maar wat leuks.
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Mmm zijn best veel plaatjes eigenlijk, maar je ziet maar welke of welken je er uit haalt.
    • Evt. extra tekst. De serie gaat Blue Neighbourhoud heten dus die naam graag ergens onderaan. Graag het cijfer er wel bij, aangezien het deel 1 is.
    • Sfeer. Tsja wat voor sfeer kan ik hierbij bedenken.. Het gaat zegmaar over een jongen die er achterkomt dat hij homo is en verliefd is op zijn beste vriend. Hoe dus uit de kast komen tegenover iedereen en wil ondertussen ook zijn beste vriend voor zich winnen. Dus beetje lastig welke sfeer... Misschien dat jij die kan bedenken nu je een beetje weet waar het over gaat.
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.) ...

    Nou dat was het wel denk ik. Bij vragen hoor ik het wel en het heeft geen haast hoor, dus neem de tijd. Veel plezier en succes met het maken van de cover!


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    ISolemnlySwear schreef:
    Dit komt echt als gelegen! Ben namelijk al een tijdje bezig met een story, maar heb nog steeds geen cover. Wil hem pas activeren als ik een goede cover heb. Aan gezien jullie er echt goed in zijn ben ik benieuwd wat jullie voor me kunnen betekenen!
    Het gaat een trilogie worden dus reken er maar op dat ik binnenkort ook de rest ga aanvragen.

    Cover/Edit:
    • Titel (wil je die erop?) De titel van deel 1 (deze dus) is: Wild
    • Username (wil je die erop?) Hoeft niet, want ik verander hem nogal vaak.
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje) Ik wel een paar afbeeldingen, maar ik twijfel enorm welke. Dus ik zet er wel een paar neer en dan kunnen jullie die leukste/geschikste gaan uitkiezen. Je mag er ook meer uitkiezen hoor, maakt me niet zoveel uit. Verzin maar wat leuks.
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    Mmm zijn best veel plaatjes eigenlijk, maar je ziet maar welke of welken je er uit haalt.
    • Evt. extra tekst. De serie gaat Blue Neighbourhoud heten dus die naam graag ergens onderaan. Graag het cijfer er wel bij, aangezien het deel 1 is.
    • Sfeer. Tsja wat voor sfeer kan ik hierbij bedenken.. Het gaat zegmaar over een jongen die er achterkomt dat hij homo is en verliefd is op zijn beste vriend. Hoe dus uit de kast komen tegenover iedereen en wil ondertussen ook zijn beste vriend voor zich winnen. Dus beetje lastig welke sfeer... Misschien dat jij die kan bedenken nu je een beetje weet waar het over gaat.
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.) ...

    Nou dat was het wel denk ik. Bij vragen hoor ik het wel en het heeft geen haast hoor, dus neem de tijd. Veel plezier en succes met het maken van de cover!

    Toppie, je komt erbij te staan ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Cover/Edit:
    Titel (wil je die erop?)
    Change of heart, yap

    Username (wil je die erop?)
    Sycia, nope

    Evt. afbeeldingen
    Ik heb wel even gezocht, maar ik heb niet echt iets bruikbaars gevonden voor de elfjarige versies van Hermelien en Draco helaas, dit wil ik graag ook op de cover hebben. Deze optionele foto's kunnen wel gebruikt worden voor de zeventienjarige (en samen ook hehe) versies:
    - Dramione O1 (zit wel een watermark op)
    - Dramione O2
    - Dramione gif O1
    - Dramione O3

    Ook heb ik graag aan de house flags van Griffoendor en Zwadderich in de cover, maar ik kan niet foto's vinden die hetzelfde eruit zien aan elkaar. Dus als jullie dat zouden willen vinden? *puppy eyes*

    Evt. extra tekst
    Dramione in het klein ergens onder de titel

    Sfeer
    Eh, een donker en lichte sfeer dat zowel haat als liefde uitdrukt, aangezien de relatie gaat veranderen van haat/niet mogen tot liefde c:

    Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.)
    Voor Change of heart: iets richting dit of dit.
    Voor Dramione: iets richting dit.

    Verder wil ik graag een verticale cover en aan een kant graag de Zwadderich/Draco kant en aan de andere kant dan Griffoendor/Hermelien, maakt niet uit welke kant. Degene die het beste uitkomt.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 18:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Sycia schreef:
    Cover/Edit:
    Titel (wil je die erop?)
    Change of heart, yap

    Username (wil je die erop?)
    Sycia, nope

    Evt. afbeeldingen
    Ik heb wel even gezocht, maar ik heb niet echt iets bruikbaars gevonden voor de elfjarige versies van Hermelien en Draco helaas, dit wil ik graag ook op de cover hebben. Deze optionele foto's kunnen wel gebruikt worden voor de zeventienjarige (en samen ook hehe) versies:
    - Dramione O1 (zit wel een watermark op)
    - Dramione O2
    - Dramione gif O1
    - Dramione O3

    Ook heb ik graag aan de house flags van Griffoendor en Zwadderich in de cover, maar ik kan niet foto's vinden die hetzelfde eruit zien aan elkaar. Dus als jullie dat zouden willen vinden? *puppy eyes*

    Evt. extra tekst
    Dramione in het klein ergens onder de titel

    Sfeer
    Eh, een donker en lichte sfeer dat zowel haat als liefde uitdrukt, aangezien de relatie gaat veranderen van haat/niet mogen tot liefde c:

    Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.)
    Voor Change of heart: iets richting dit of dit.
    Voor Dramione: iets richting dit.

    Verder wil ik graag een verticale cover en aan een kant graag de Zwadderich/Draco kant en aan de andere kant dan Griffoendor/Hermelien, maakt niet uit welke kant. Degene die het beste uitkomt.

    Ik zet je erbij c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    YUSACHA.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    katsjoepiek schreef:
    YUSACHA.

    NOUKACHU.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik houd dit topic als MT, ik wil misschien een photoshop edit voor een banner voor óf m'n YouTube kanaal óf mijn blog (:


    ' Nyctophilia '

    Het profiel voor Sempre is klaar. Deze is hier te vinden.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 20:21 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.