• YUSA'S LAY-OUT EN COVERSTORE


    Wij zijn Yu en Lisa en welkom bij onze lay-out en coverstore, mede mogelijk gemaakt door ons extreme perfectionisme.



    R U L E S

    Okay niemand vindt regels leuk, wij ook niet, maar om toch wat kleine dingetjes te verduidelijken – een paar kleine puntjes:

    • Wij doen dit voor de lol, dus we gaan het alleen doen als we er zin in hebben, we willen niet dat het een verplichting wordt.
    • Heb geduld, wij hebben ook een leven (surprise).
    • We kunnen niet beloven dat het altijd perfect lukt – wel zijn we natuurlijk bereid om dingen aan te passen.
    • Het is geen verplichting, maar we appreciëren het als we een beetje credits krijgen voor ons werk (dus even ©Yusa vermelden in je story/lay-out etc.).
    • In het 'Examples' hoofdstuk geven we je enkele voorbeeldjes van hoe het eruit kan komen te zien. We proberen natuurlijk zoveel mogelijk aan jouw eisen te voldoen dus het komt er natuurlijk niet precies altijd zo uit te zien als in de voorbeelden (tenzij je dat wilt natuurlijk).
    • In de story houden we een wachtlijst bij dus je kunt zelf zien wanneer je aan de beurt bent.
    • We trekken niemand voor, als je een deadline geeft proberen we harder te werken maar we beginnen niet eerder aan die van jou als er mensen boven je staan in de wachtlijst, sorry.
    • Geef even duidelijk aan of je een cover of lay-out wilt.



    R E Q U E S T

    Wat kan je aanvragen?
    • Covers
    • Lay-outs voor topics // profielen // stories // RPG rollen // overig
    • Photoshop edits

    Hoe vraag je iets aan?
    Om iets aan te vragen kan je een reactie in dit topic achterlaten en dan kom je op de wachtlijst te staan, zodra je cover/lay-out klaar is, sturen we je een melding.

    Vul in:
    Cover/Edit:
    • Titel (wil je die erop?)
    • Username (wil je die erop?)
    • Evt. afbeeldingen (als je die niet hebt wat zoek je een beetje)
    • Evt. extra tekst
    • Sfeer
    • Extra (denk aan; lettertype, quotes etc.)

    Lay-out:
    • Evt. tekst
    • Evt. afbeeldingen
    • Lay-out waarvoor? (rpg, profiel etc.)
    • Stijl
    • Extra (dividers, lettertype etc.)






    ©Sasa&Yubby

    [ bericht aangepast op 18 april 2016 - 20:36 ]


    I just caught the wave in your eyes

    De cover voor Whishaw is klaar. Deze is hier te vinden.


    I just caught the wave in your eyes

    De cover voor ISolemnlySwear is klaar. Deze is hier te vinden.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 21:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yassssss I want a cover (ik had het goed begrepen dat jullie ook met gif's kunnen werken toch?)

    • Titel: Sirens
    • Username: Dumbledore, niet erop
    • Evt. afbeeldingen deze gif als middelpunt. Ik heb verder geen specifieke foto's die ik erin wil, maar gewoon een mooie edit eromheen is prima.
    • Evt. extra tekst Nope
    • Sfeer Mysterieus, misschien een beetje het verschil tussen het goede en het kwade
    • Extra Niks bijzonders

    Ik laat jullie lekker vrij, want jullie zijn creatief :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Yassssss I want a cover (ik had het goed begrepen dat jullie ook met gif's kunnen werken toch?)

    • Titel: Sirens
    • Username: Dumbledore, niet erop
    • Evt. afbeeldingen deze gif als middelpunt. Ik heb verder geen specifieke foto's die ik erin wil, maar gewoon een mooie edit eromheen is prima.
    • Evt. extra tekst Nope
    • Sfeer Mysterieus, misschien een beetje het verschil tussen het goede en het kwade
    • Extra Niks bijzonders

    Ik laat jullie lekker vrij, want jullie zijn creatief :3

    Yesh we can (: ik zet je erbij! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Yesh we can (: ik zet je erbij! ^^


    Yasss


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lisa, ik kwam deze edit van je tegen en dit is een beetje de stijl die ik zoek. Met dat dat plaatje in het midden staat en ergens "uit" komt. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Lisa, ik kwam deze edit van je tegen en dit is een beetje de stijl die ik zoek. Met dat dat plaatje in het midden staat en ergens "uit" komt. c:


    Oki! Ik zet het erbij (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    De cover voor Sycia is klaar. Deze is hier te vinden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat een talent hebben jullie, super mooi allemaal!


    16 - 09 - '17

    Dank je haha! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wauwie weer zo'n prachtige cover!


    i wanna die with you once or twice.

    Oh wow dankjewel ^^ haha c: we zijn momenteel bezig met die van Sempre


    I just caught the wave in your eyes

    De cover voor Sempre is klaar. Deze is hier te vinden.


    I just caught the wave in your eyes

    Is het mogelijk om hem iets vrolijker te maken? Ik vind hem er namelijk wel mooi uit zien maar niet echt passen bij mijn verhaal gezien de cover vrij donker is en mijn one shots niet. De kleuren van bijv. mijn profiel dat jullie hebben gemaakt vind ik erg leuk.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Is het mogelijk om hem iets vrolijker te maken? Ik vind hem er namelijk wel mooi uit zien maar niet echt passen bij mijn verhaal gezien de cover vrij donker is en mijn one shots niet. De kleuren van bijv. mijn profiel dat jullie hebben gemaakt vind ik erg leuk.

    Meer zoiets? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.