• oké waarschijnlijk hebben de meeste fans van one direction dit al lang gezien, maar hey ik loop nu eenmaal heel erg achter thehe xp
    ben namelijk geen mega fan meer :$
    dus ik kwam vanmorgen op YouTube Tattoo Roulette with One Direction tegen en ik kreeg gewoon de slappe lach, want een zwak voor die Gekke Ier zou ik altijd blijven houden. en dit filmpje wakkerde het weer even aan :3 No hate I love Irish men
    Maar ow mijn god die arme jongen is dying!



    btw wat is deze topic index doods...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik was het filmpje al eens tegen gekomen, maar ik had het niet gekeken. Ik heb te doen met Niall.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben geen fan van One Direction, maar ik vond het wel grappig om te kijken, op zich. Ik herkende James Corden omdat hij een keer in Doctor Who zat (hij had echt een geweldige rol toen, haha), dus ik heb ook op hem gelet. (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet kunnen. Hoe kun je nu iemand verplichten (met een spel nog wel) om een tattoo te nemen? Stel dat hij werkelijk verloren had, dan zou die arme jongen, (die bewust voor een tattoo-vrije huid kiest) zo'n stomme tattoo moeten nemen.
    Als hij al evenveel onder de tattoo's zat als de rest zou ik het niet erg vinden, maar nu...

    Ik heb verder trouwens niets met deze jongens, geen fan en geen haat.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Avenir schreef:
    Om heel eerlijk te zijn vind ik het niet kunnen. Hoe kun je nu iemand verplichten (met een spel nog wel) om een tattoo te nemen? Stel dat hij werkelijk verloren had, dan zou die arme jongen, (die bewust voor een tattoo-vrije huid kiest) zo'n stomme tattoo moeten nemen.
    Als hij al evenveel onder de tattoo's zat als de rest zou ik het niet erg vinden, maar nu...

    Ik heb verder trouwens niets met deze jongens, geen fan en geen haat.


    Ja dat is waar, maar ik heb ook het idee dat het in gestudeerd is want de twee die het dood eng vonden werden het niet. Daarnaast denk ik ook als Niall het echt echt echt niet zou willen, ze hem echt niet kunnen verplichten om het ook echt te gaan doen, dusja.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    (...)

    Ja dat is waar, maar ik heb ook het idee dat het in gestudeerd is want de twee die het dood eng vonden werden het niet. Daarnaast denk ik ook als Niall het echt echt echt niet zou willen, ze hem echt niet kunnen verplichten om het ook echt te gaan doen, dusja.

    Ingestudeerd lijkt wel logisch, ja.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik denk sowieso dat Niall en James er geen zouden krijgen. Maar ik weet niet zeker of het ingestudeerd is. Als ik de comments eronder lees, zou het volgens mij ook wel kunnen dat één van de anderen in Nialls plaats was gegaan, maar dat zullen wij nooit weten. Ik had in ieder geval wel wat medelijden met Niall.


    <3