• En dan heb ik het niet over een beker die ik gewonnen heb door een dergelijke sport, want 1) ik ben niet sportief aangelegd en 2) zoiets heb ik nog nooit gekregen, haha. Ik heb het hier over mijn nieuwe aanwinst die ik vandaag gekocht heb. Een vriendin van mij zat vanochtend met zo'n beker in haar hand. Onderin de beker had ze yoghurt gestopt en in het ronde gedeelte was gevuld met cruesli. Ze zat er zo heerlijk van te eten met haar lepeltje dat ik het niet weerstaan kon. Nou lust ik misschien geen yoghurt, maar in plaats van yoghurt wil ik in het onderste gedeelte melk doen en bovenin cornflakes. Zo kan ik op elk tijdstip dat ik wil ontbijten. Dus ook onderweg. En echt.. ik vind het geweldig. Al moet ik het nog uittesten. (krul)



    Nu is mijn vraag aan jullie creatievelingen: Wat kan ik nog meer doen in deze handige beker? :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Sowieso doen, haha. Het is maar 1 euro en het kan altijd van pas komen!


    Volgende keer als ik in de stad ben.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Volgende keer als ik in de stad ben.:Y)

    Naast paars is die er ook in het groen, blauw en rood geloof ik. Dus kies wijs. (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Oké, deze gaat raar klinken, maar stukgehakte paaseitjes? :'D Geen idee hoe dat gaat smaken in combinatie met vla, maar het is in ieder geval iets nieuws. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Oké, deze gaat raar klinken, maar stukgehakte paaseitjes? :'D Geen idee hoe dat gaat smaken in combinatie met vla, maar het is in ieder geval iets nieuws. :'D

    Dit. Is. Geniaal. I approve. :Y)

    Heb je ook andere ideetjes? (Zonder vla is ook prima!)


    Pretty is just a pretty word.

    Lekt dat ding niet? Want dan is het echt mega handig! Moet je bovenin per se iets 'niet vloeibaars' doen, of kan iets vloeibaars ook? Als iets vloeibaars ook kan (en dat ding niet lekt) dan kan ik gewoon sla (met ham, geitenkaas, pijnboompitjes, mozzerella, nomnomnom) in de beker doen en de 'dressing' in de bovenkant! Dan kan ik m'n avondeten meenemen naar m'n werk haha (mag ivm allergie heel veel maaltijdsalades niet, dus maak ze meestal zelf met een dressing die ik wel mag :') )

    Hij ziet er echt supertof uit!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil zoiets ook al lang eigenlijk, maar ik zou het te weinig gebruiken, vrees ik. Dan is het maar weer het zoveelste potje in de kast.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Dit. Is. Geniaal. I approve. :Y)

    Heb je ook andere ideetjes? (Zonder vla is ook prima!)

    Oké, deze ideeën zijn waarschijnlijk allemaal ook pittig raar en misschien ook wel highly inappropriate, maar stel nou dat je een keer onderweg moet eten of zo: bami/nasi in de beker en gebakken uitjes in het topding (geen idee hoe dat warm blijft, maar shh); roomijs in de beker en sprinkels/chocoladebolletjes/m&m's in het topding (geen idee hoe dat koud blijft, maar shh), chocolademelk in de beker en slagroom in het topding (wederom, geen idee of de slagroom dat volhoudt, maar hé, dat is het experiment wel waard). Dat is alles waar ik op het moment op kan komen, maar ik geloof dat je een hoop mogelijkheden hebt met deze beker, haha. 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat 'ie 0.99 is bij de action is echt een koopje! Ik ging even googlen voor ideetjes huiswerk uitstellen, oeps en toen kwam ik deze tegen, exact dezelfde maar dan 6,95!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je kan er salades in doen!

    Ik hou van zulke dingen maar ik mag er geen meer kopen want ik heb er teveel van volgens mijn vader, oeps.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben altijd zo bang dat die dingen gaan lekken. Ik vind een flesje water in mijn tas al eng, haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )