• Dat doe ge toch ni ö Voor je klikt.. Dit filmpje kan als heel erg schokkend ervaren worden. Dus denk er eerst goed over na voor je de link inklinkt!
    http://nl.netlog.com/go/out/url=-aHR0cDovL3d3dy5kdW1wZXJ0Lm5sL21lZGlhYmFzZS80MzQ2Mi85ZmIxNmFiMy91c19zb2xkYWF0X2dvb2l0X3B1cHB5Lmh0bWw_



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Even betere waarschuwing geplaatst in het bericht zelf ;))

    Whatthef?
    Dat doe je toch niet?
    Die mensen mogen van mij zonder pardon van een berg afgegooit worden. -.-'


    Mew <3

    **** man wat een klootzak... juah sry hoor maar ik vind dat echt niet kunnen... ik gooi hem toch ook niet weg... [/alhoewel... ik zou het kunnen doen]


    A Noble was Born in Chaos

    **** man wat een klootzak... juah sry hoor maar ik vind dat echt niet kunnen... ik gooi hem toch ook niet weg... [/alhoewel... ik zou het kunnen doen]

    Echt he. Kvint da echt zo erg ö

    Jezus... wat erg.. Echt mijn hard brak toen ik dat hulpeloze diertje hoorde janken. Maar zo gaat het echt.. Ik wil niet eens weten wat ze met al die mensen daar doen, en al helemaal met de jonge meisjes/vrouwen. :S

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    omg, ik ben sprakeloos,
    zoiets doe je niet, je hoorde zelfs de klap toen het arme ding op de grond kwam,
    die man die filmt zegt wel: that's mean, maar wat doet hij zelf dan, hij filmt het gewoon en doet niks. en die andere die ken de tautering krijge met de pokke derbij [/ja ik kom uit roterdam x'D]

    amen!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    omijngod.
    dat is echt té erg voor woorden.
    Zulke mensen zouden zelf eens hard weggegooid moeten worden!


    i need you like a heart needs a beat.

    wat eens ukkels die moeten zelf eens gegooid worden
    sukkellllllll
    xxx tessa(H)(flower)

    Ik heb in de vakantie een film gezien meer een documentaire over soldaten. Like; die betasten alle meisjes en verkrachten ook de oudere ze vermoorden mensen die gwn in hun weg staan.

    fuckt up

    Ik heb hier thuis een puppy zitten, en sirieus ik meost janken toen ik dat filmpje zag! Zo erg, mensen mogen van mij in hoopjes dood neer vallen maar als er een dier dood gaat door een mens bn ik kapot! (huil)


    Tears are crashing out of my eyes

    Zo erg… :|


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    OMG... komaan, dat doe je toch niet?


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    wtf????
    wa bezielt die gast????
    :8

    omg ik moet er gewoon van huilen ö

    jemiggg Rotzak >=(
    Wat Sneu ='(

    'xx

    Harteloos.
    Krijg er tranen van in m'n ogen, van dat gejank van dat arme beest.