• Dat doe ge toch ni ö Voor je klikt.. Dit filmpje kan als heel erg schokkend ervaren worden. Dus denk er eerst goed over na voor je de link inklinkt!
    http://nl.netlog.com/go/out/url=-aHR0cDovL3d3dy5kdW1wZXJ0Lm5sL21lZGlhYmFzZS80MzQ2Mi85ZmIxNmFiMy91c19zb2xkYWF0X2dvb2l0X3B1cHB5Lmh0bWw_



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Even betere waarschuwing geplaatst in het bericht zelf ;))

    (...)
    Ik vraag me af, wat als TH dat zou doen!
    Ik zou de puppy toch niet doden ö

    Ik zou die puppy pakken en keihard wegrennen ofz O.O
    Like .. dat beest veilig krijgen O.O


    Mew <3

    NIet erger, dan een band die een puppie in het plubliek gooit, en zegt dat die puppie dood moet, anders spelen ze niet vedder.
    Raden hoe lang het duurde voordat die puppie dood was..


    die mensen zijn ziek in hun hoofd:S
    dat ze nog fans hebben..


    <3

    (...)

    die mensen zijn ziek in hun hoofd:S
    dat ze nog fans hebben..

    Die fans zijn zelf ook ziek in hun hoofd, mischien daarom ;)


    Dunno ><

    verselijk
    hij moet weg gestraft vemoord(oeps iets te heftig)

    xxx
    PS:maar tog niet leuk

    (...)
    Sorry. ik ga hier niet liegen..
    weet niet meer welke band, wel zoon Sgreeuw band, das kan best is SlipKnot ofzo zijn geweest. Ik heb aleen een filmpje er van gezien, maar ben hem kwijt. niet dat ik hem ooit nog wil zien, want ik voond het afguwelijk!!!
    Is waar. Slipknot wilt niet spelen voordat zo´n bepaald dier is afgeslacht.....


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Is waar. Slipknot wilt niet spelen voordat zo´n bepaald dier is afgeslacht.....

    dan had ik het tog goed! :D
    Maar ik vind het egt niet kunnen >.<


    Dunno ><

    Ik heb gehoord dat ze dat moeten doen,Om te laten zien dat ze sterk en dapper genoeg zijn voor de oorlog Ofsoo iets. Of om bij het leger te horen!

    Maar echt MEGA belachelijk NEVER van myn leven,Zou ik dat doen!!
    Ik kan die mensen wel KILLEN! :@

    Ziekelijk.
    Ziekelijke gast.


    blame the bully.

    Verdomme!

    Waarom zijn er mensen die zulke dingen flikken?

    Hoe zou hij het vinden als dat met hem gebeurde?

    Ik zit nu zowat te trillen van woede. Ik wil die man echt wel neerschieten en dan de rest van mijn leven in de bak doorbrengen. Dat heb ik er voor over.

    Jezus man. :S


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Nu ik al die reacties lees durf ik de link niet eens meer aan te klikken >.<'


    No growth of the heart is ever a waste


    Damn, die gast heeft geen geweten. Anders zou je zoiets wel uit je achterlijke Amerikaanse kop laten.
    [/belt dierenbescherming]


    Bored.

    *vloekt die gasten de botten vol*
    stelletje kl**tz*kken

    man als ze dat voor mijn ogen hadden gedaan hadden ze het nooit overleefd!!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Whaat! Ö En ze staan er nog mee te lachen owk! Ö Oeh, fucking losers. Da haat ik echt, krijg er kippevel van [negatief dus] en de tranen staan in mijn ogen. Heb zelf nog zo'n kleine pups van mijn hond nu :|


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb in de vakantie een film gezien meer een documentaire over soldaten. Like; die betasten alle meisjes en verkrachten ook de oudere ze vermoorden mensen die gwn in hun weg staan.

    fuckt up
    en dat soort beukenootjes zijn er om mensen te beschermen? Lekker is dat zeg -.-


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kan niet geloven dat er werkelijk mensen bestaan met die zo genieten van hun machtsmisbruik. Ik walg er gewoon van.


    ars moriendi