• Dat doe ge toch ni ö Voor je klikt.. Dit filmpje kan als heel erg schokkend ervaren worden. Dus denk er eerst goed over na voor je de link inklinkt!
    http://nl.netlog.com/go/out/url=-aHR0cDovL3d3dy5kdW1wZXJ0Lm5sL21lZGlhYmFzZS80MzQ2Mi85ZmIxNmFiMy91c19zb2xkYWF0X2dvb2l0X3B1cHB5Lmh0bWw_



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Even betere waarschuwing geplaatst in het bericht zelf ;))

    dat doe je toch niet grrr:@


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    OMG vieze teringlijer dat die soldaat is, OMG ik zit hiersow met trane in mijn ogen en wat doet die gast die lacht nog en doet chill, Gott hoe leveloos kan je zijn:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    OMG
    IK SLA DIE VENT HELEMAAL KAPOT OP DIE KUT FACE VAN HEM. TERING GAST MOET IK HEM DAAR IN GOOIEN
    . GVD VIESE TERING LUIER :S
    OMG sorryo dat ik dit allemaal zeg, maar ik krijg tranen in mijn ogen en ik kan niet tegen dierenmishandeling :( Hopelijk geen ban ofzo..


    I live for the applause, you will die for it.

    Zal hem eens van een berg afgooien >.< & dan hem heel hard uitlachen x| Wie denkt hij dat hij is, Jezus ofzo. Gelijk z'n hoofd eraf [/angry]


    "...she made her home in between the pages of books."

    Ocharme dat beest.Ik zit hier ook met tranen.Hij lacht er dan nog mee,hij vind het grappig.Dierenmishandeling daar kan ik echt niet tegen :(


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    O myn god.
    Die zijn gewoon echt ziek.
    Arme hondje =(


    ~

    NIet erger, dan een band die een puppie in het plubliek gooit, en zegt dat die puppie dood moet, anders spelen ze niet vedder.
    Raden hoe lang het duurde voordat die puppie dood was..


    Dunno ><

    NIet erger, dan een band die een puppie in het plubliek gooit, en zegt dat die puppie dood moet, anders spelen ze niet vedder.
    Raden hoe lang het duurde voordat die puppie dood was..

    OMG! zeg asjeblieft niet dat dat echt gebeurt is! WElke band was dat?

    (...)
    OMG! zeg asjeblieft niet dat dat echt gebeurt is! WElke band was dat?

    Sorry. ik ga hier niet liegen..
    weet niet meer welke band, wel zoon Sgreeuw band, das kan best is SlipKnot ofzo zijn geweest. Ik heb aleen een filmpje er van gezien, maar ben hem kwijt. niet dat ik hem ooit nog wil zien, want ik voond het afguwelijk!!!


    Dunno ><

    (...)
    Sorry. ik ga hier niet liegen..
    weet niet meer welke band, wel zoon Sgreeuw band, das kan best is SlipKnot ofzo zijn geweest. Ik heb aleen een filmpje er van gezien, maar ben hem kwijt. niet dat ik hem ooit nog wil zien, want ik voond het afguwelijk!!!

    ö Zo harteloos, als ik dan naar mijn hondje kijk (ook zo'n jack russel) krijg ik meteen tranen in men ogen

    (...)
    ö Zo harteloos, als ik dan naar mijn hondje kijk (ook zo'n jack russel) krijg ik meteen tranen in men ogen

    Ik zou dat ook egt niet kunnen hoor!! Maar ide mensen zijn gewoon gek in hun hoofd!
    En het puppy beestje was, egt heel snel van de wereld af! alles omdat die stoppe K*t band anders niet wilde vedder spelen!! :'(


    Dunno ><

    (...)
    Ik zou dat ook egt niet kunnen hoor!! Maar ide mensen zijn gewoon gek in hun hoofd!
    En het puppy beestje was, egt heel snel van de wereld af! alles omdat die stoppe K*t band anders niet wilde vedder spelen!! :'(

    Ik vraag me af, wat als TH dat zou doen!
    Ik zou de puppy toch niet doden ö

    Ö ik krijg er ook tranen van in mijn ogen. Ik heb echt wat met dieren, niemand mag beesten pijn doen van mij. Van wie nu wel >< Harteloze mensen! Dat arme beestje, wat heeft die nu verkeerd gedaan om zoiets te verdienen n_n
    Die gast zal er vast geen spijt van hebben, hij had er blijkbaar plezier in.

    OMG
    wat een klootzak! ze zouden hem moeten doodschieten.
    Amririka doet wel alsof ze voor vrede zorgen in irak maar het zijn de grootste klootzakken die het zijn en ze schieten op alles wat los en vast zi!


    <3

    (...)
    Ik vraag me af, wat als TH dat zou doen!
    Ik zou de puppy toch niet doden ö

    Ike ook egt niet. ik had dat egt niet gedaan!! en die puppy met me mee hebben genmen
    ALLEN als je dat bij die band zou doen, zouden ze jouw ook meteen doodsgoppen!!
    Sommige mensen hebben er egt alles voor over, en zijn Zoo Swreet. en geloof me. die mensen spooren gewoon niet!!


    Dunno ><