• Jup, 27 januari 2011 om 10:01 heb ik mij op dit mooie Quizlet aangemeld. En laat ik jullie vertellen dat ik er geen moment spijt van heb gehad!
    Goed. Laten we dit kleffe gedeelte verder maar overslaan, aangezien ik nog vijf minuten over heb om lekkere taarten uit te zoeken. ^^

    Neem wat je wilt! Ik heb genoeg staan! *O*


    Of lekkere kleffe tompouce:


    Of anders heb ik nog appelkruimeltaart.



    Zo. Ik hoop dat er voor ieder wat wils is en anders hoor ik het wel! Hoelang zitten jullie al op Quizlet? En waarvan herinneren jullie mij vooral van? c:
    Liefs, Tialda.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 10:01 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefeliciteerd!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gefeliciteerd Tialda! Dit is wel een next-level verjaardagstopic. Niet alleen op dezelfde datum, maar ook nog eens exact dezelfde tijd, haha. *O*

    Ik ben nu ook vijf jaar lid, al zullen het er in mei alweer zes zijn. De tijd gaat snel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Gefeliciteerd Tialda! Dit is wel een next-level verjaardagstopic. Niet alleen op dezelfde datum, maar ook nog eens exact dezelfde tijd, haha. *O*

    Ik ben nu ook vijf jaar lid, al zullen het er in mei alweer zes zijn. De tijd gaat snel.


    Haha ja. Ik zat echt als een noob de tijd af te wachten. ^^

    Dank jullie wel allemaal! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Inagua schreef:
    Gefeliciteerd!!


    <3

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd ( ik zit er nu pas bijna een jaar op, diep respect dat je er zolang opzit)


    i wanna die with you once or twice.

    Congrats. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Thanks. ^^ Ik vind het alleen raar dat hij bij mijn profiel nog steeds vier jaar geleden aangeeft. Ik heb me ook al uit en ingelogd, maar hij past het niet aan. ):


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ipseity schreef:
    Happy Qirthday! :3

    Ik ken je van de A'dam meeting! ^^
    En ik zit hier in april alweer acht jaar. O.o


    Acht jaar is echt lang! Ah. De Amsterdammeeting! Kan ik me nog herinneren als de dag van gister. Dat was mijn eerste meeting. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Thanks. ^^ Ik vind het alleen raar dat hij bij mijn profiel nog steeds vier jaar geleden aangeeft. Ik heb me ook al uit en ingelogd, maar hij past het niet aan. ):


    Waarschijnlijk omdat hij 's nachts altijd refreshed dus dat het er mogen pas komt te staan.

    Gefeliciteerd in ieder geval!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scribe schreef:
    Thanks. ^^ Ik vind het alleen raar dat hij bij mijn profiel nog steeds vier jaar geleden aangeeft. Ik heb me ook al uit en ingelogd, maar hij past het niet aan. ):

    Dat klopt, daar is een verklaring voor, maar ik weet hem nog maar half. Dat is net hetzelfde bij je tijd online, bijvoorbeeld wanneer 2 weken, 7 dagen, ... online bent. Pas als je een dag verder (8 dagen) wordt het 3 weken volgens de teller. =)

    Tot Inge het zei had ik niet eens gezien dat het exact dezelfde tijd was. Ö
    Eigenlijk best wel cool.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ah, dat is ook zo. Bedankt! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Congratulations!

    Ik kom er net achter dat ik officieel drie maanden op Quizlet zit c:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 18:37 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Gefeliciteerd.=3


    You were born original, don't die as a copy.