• Tja, ik had een idee voor een HP fanfic en tadaa, hier is het dan...





    Mijn naam is Milly Smith en op mijn elfde had ik mijn toekomst nauwkeurig gepland. Op mijn achtste besloot ik naar welke middelbare school ik zou gaan en op mijn negende had ik besloten dat ik naar de universiteit in Cambridge wilde. En jarenlang kwam er niets tussen die plannen en mij, tot ik opeens een vreemde brief kreeg van een plaats die Hogwarts heet.


    _____________________________________________________________________________________________


    Veel tieners dromen van een plaatsje op Hogwarts, maar als Milly de brief krijgt, weigert ze te gaan. Als kind van twee muggles heeft ze nog nooit van Hogwarts gehoord en ze ziet geen enkele reden waarom ze de uitnodiging zou moeten aannemen of haar plannen om te gooien. Minerva McGonagall gelooft echter dat Milly een heel getalenteerde heks is ze en is erop gebrand haar persoonlijk te overtuigen naar de toverschool te komen.

    Zal het haar lukken?

    ________________________________________________________________________________





    LINK

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 15:35 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Yes yes. Dit lijkt me interessant! Abo c;


    26 - 02 - '16

    That's a first! :'D Klinkt interessant.


    What would Emma do?

    Origineel plot! Mijn abo heb je!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Abo. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, dat klinkt geweldig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ongelooflijk dat er nu nog een orgineel hp verhaal geschreven kan worden xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Haha klinkt leuk, Marleen! Ben benieuwd.


    Every villain is a hero in his own mind.