• Hallo mede-simsfanaten, gematigde spelers of mensen die gewoon even nieuwsgierig zijn!

    Ik speel net als een hele boel anderen hier regelmatig al eens op de Sims 3 (je kent dat wel, een keer om de vijf maand of zo) en ik hou nogal van challenges. Kort uitgelegd wil dat zeggen dat je met een sims begint, je hebt heel weinig geld, de grootste kavel en nog geen huis. Mijn sim begint nu aardig wat geld te verdienen, maar het probleem is dus dat ik niet zo'n heel goede bouwer ben. Hebben jullie nog enkele tips of voorbeelden van jullie favoriete zelfgemaakte (of door anderen gemaakte) huizen? (:
    Ik was van plan om enkele kleinere huizen op de kavel te zetten, zodat broers en zussen een beetje 'apart' wonen om het zo te zeggen. Dat vind ik zelf altijd het gemakkelijkste. Dus huizen die niet te groot zijn, zijn het beste. ^^

    Voel jullie natuurlijk ook vrij om gewoon een groot huis te droppen, ik ben wel eens benieuwd naar jullie bouwkunsten of naar wat jullie van anderen leuk vinden!.

    Felicia


    What would Emma do?

    Ik heb in de Sims 4 wel eens een huis gebouwd c;

    Nouja, huis...



    Met deze Sim erin:



    Maar ja, ik maak liever Sims dan dat ik huizen bouw (;


    26 - 02 - '16

    Dat is best geweldig! :'D Al denk ik dat ik geen kasteel ga maken. ^^ Ik hou van bouwen, ik kan het alleen niet. Vroeger was ik er best goed in, maar ondertussen is het al een hele tijd geleden. Ik was aan het denken aan iets moderns. ^^ Misschien een groot huis, voor mijn belangrijkste sim (onderdeel van de challenge) en enkele kleine buitenhuisjes. Het is toch een heel grote kavel.


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    Dat is best geweldig! :'D Al denk ik dat ik geen kasteel ga maken. ^^ Ik hou van bouwen, ik kan het alleen niet. Vroeger was ik er best goed in, maar ondertussen is het al een hele tijd geleden. Ik was aan het denken aan iets moderns. ^^ Misschien een groot huis, voor mijn belangrijkste sim (onderdeel van de challenge) en enkele kleine buitenhuisjes. Het is toch een heel grote kavel.


    Je zou ook een soort boomhuis/huis in de jungle kunnen maken. Een klein huisje met water erom heen, met een brug er naartoe zou ook kunnen c;
    Of je zoekt een foto van een bijzonder huis op google en probeert dat na te bouwen? c;

    Of huizen uit sprookjes, zoals het huis van Cinderella of de toren van Rapunzel??


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Je zou ook een soort boomhuis/huis in de jungle kunnen maken. Een klein huisje met water erom heen, met een brug er naartoe zou ook kunnen c;
    Of je zoekt een foto van een bijzonder huis op google en probeert dat na te bouwen? c;

    Of huizen uit sprookjes, zoals het huis van Cinderella of de toren van Rapunzel??


    Met google ben ik inderdaad al bezig geweest! Dit soort huizen spreken me bijvoorbeeld wel aan:



    Het probleem is dat de helft hier waarschijnlijk cc is. Die ramen heb ik bijvoorbeeld nog niet gezien en ik heb eigenlijk niet veel zin om vanalles te gaan downloaden. :') Liefst zou ik gewoon werken met spullen die er al zijn.


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    (...)

    Met google ben ik inderdaad al bezig geweest! Dit soort huizen spreken me bijvoorbeeld wel aan:



    Het probleem is dat de helft hier waarschijnlijk cc is. Die ramen heb ik bijvoorbeeld nog niet gezien en ik heb eigenlijk niet veel zin om vanalles te gaan downloaden. :') Liefst zou ik gewoon werken met spullen die er al zijn.


    Mweh, dat valt wel mee, denk ik. Je kan alles gewoon doen met de spullen die er zijn. Al zal je misschien wel de moveobjects cheat nodig hebben ;3


    26 - 02 - '16

    Haha, maar modernere huisjes vind ik ook leuk. Ik denk alleen dat dit ontwerp misschien niet zou werken omdat het er uitziet alsof het dak door de bovenste kamer gaat. Dan kan je die niet gebruiken.



    Dit is een leuke!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 16:00 ]


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    Haha, maar modernere huisjes vind ik ook leuk. Ik denk alleen dat dit ontwerp misschien niet zou werken omdat het er uitziet alsof het dak door de bovenste kamer gaat. Dan kan je die niet gebruiken.



    26 - 02 - '16

    En hier nog iets heel anders:


    26 - 02 - '16

    Ik weet wel dat je in de galerij heel mooie huizen kan tegen komen, maar ik speel sims 4. Dankzij een uitbreiding kan dat mooie huis dus in een keer drie niks worden want de dingen van de uitbreiding worden er gewoon uit gehaald. Op zich moet je heel goed weten wat je waar wilt hebben en hoe groot elke kamer moet zijn, lijkt me.

    Bouwen is ook niks voor mij, daarom koop ik altijd huizen en richt ze daarna zelf in.


    Physics is awesome

    Neophema schreef:
    Haha, maar modernere huisjes vind ik ook leuk. Ik denk alleen dat dit ontwerp misschien niet zou werken omdat het er uitziet alsof het dak door de bovenste kamer gaat. Dan kan je die niet gebruiken.



    Dit is een leuke!


    Die is ook leuk c;


    26 - 02 - '16

    Hier is een filmpje from scratch om dat zo maar te zeggen D;



    Sorry voor mijn spam.

    Oeps, deze is voor Sims 4.. Maar misschien kan je er elementen uithalen? c;

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 16:09 ]


    26 - 02 - '16

    Door jullie ga ik maar weer Sims 3 spelen. Toffe huizen though, ik ben te lui en investeer alleen tijd in mijn poppetjes. :'D


    The truth is out there.

    Die reuzentafels! :'D Die kan ik jammer genoeg niet gebruiken, maar er zitten zeker enkele leuke dingen in. ^^

    Ja, we hebben iemand overtuigd! ;p


    What would Emma do?


    26 - 02 - '16

    Dat is een beetje te moeilijk voor mij, vrees ik. Ik heb al wel enkele ideetjes kunnen opdoen! ^^


    What would Emma do?