• De zoon van Louis Tomlinson en Briana Jungwirth is zo genoemd, hoewel dit volgens het laatste bericht is dat ik op instagram heb gelezen. Dus het kan ook niet kan kloppen, maar zijn eerste naam klopt in ieder geval. Na geruchten te hebben gelezen dat hij Jacob of Sydney Rain zou heten, vond ik Freddie Reign niet meer zo gek. Hoewel ik Jacob ook wel een mooie naam vind.



    Daarnaast zijn er nog een heleboel geruchten dat de foto nep zou zijn en nog meer geruchten over Louis, Briana en de ouders van Briana. Ik vind het bijzonder dat mensen zich daar mee bezig houden, er is een baby geboren. Er zijn meer vrouwen die een baby op de wereld zetten, ik weet het, maar ik vind de eerste One Direction baby toch wel bijzonder. Vooral omdat ik niet had verwacht dat Louis als eerste vader zou worden.


    Physics is awesome

    Volgens mij gewoon gefeliciteerd en anders heb ik iets gemist tijdens al mijn stages.


    Physics is awesome

    Dahw ik zag die foto op zijn instagram dus het zou wel echt zijn... ik zat alleen maar aahw aahw aahw maar dat heb ik bij alle baby's :Y)

    Ik denk wel dat het een goede vader gaat worden, ook al weet ik niet hoe hij prive is tja..


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet, idk...

    Ik vind de foto wel echt heel schattig tho, mooi ook


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voiles schreef:
    Dahw ik zag die foto op zijn instagram dus het zou wel echt zijn... ik zat alleen maar aahw aahw aahw maar dat heb ik bij alle baby's :Y)

    Ik denk wel dat het een goede vader gaat worden, ook al weet ik niet hoe hij prive is tja..


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Stevenson schreef:
    Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet, idk...

    Ik vind de foto wel echt heel schattig tho, mooi ook


    Same same. Ik heb al te veel dingen gelezen die me enorm laten twijfelen over dit alles.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Stevenson schreef:
    Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet, idk...

    Ik vind de foto wel echt heel schattig tho, mooi ook


    Ik had mijn twijfels, maar waarom zou Louis die foto op instagram zetten als het niet waar is?

    De eerste geruchten waren dat hij een dochter zou krijgen dus ik was verbaasd toen ik las dat hij een zoon had gekregen.


    Physics is awesome