• H E T • I D E E
    Het begon allemaal toen bepaalde mensen -ahum, ahum- foto's en verhalen over hun eten begonnen te spammen in het welbekende Lucht je Hart topic. Toen had een fantastisch jong meisje -ahum, ahum, ahum- een nieuw topic gestart. Het werd gedoopt; als het Lucht je Eten topic. En nu wordt het gebruikt om je honger te stillen -of vermeerderen en je lievelingssnacks uit te wisselen.
         
    Vrienden van het LJE-topic zijn iedereen's vriend. Wij zijn de liefste, meest vrijgevende en vredige mensen, als je ons eten niet aanraakt. Het enigste motto in dit topic is; Wij hebben het hart op de juiste plek, namelijk de tong.


    D E • L I J S T

    AtIas • Arlyn
    Trikova • Shania
    FrenchFries • Famke
    KyloRen • Laura
    Einar • Margot
    Antiheld • Thomas
    Pontmercy • Lisanne
    Ledecky • Melissa
    Naz • Erieka
    Xenon • Sanne
    Shawn_Mendes • Kelly





    WIL JE OP DE LIJST?

    — Geef ons je username en/of je echte naam;
    — Spreek de magische spreuk uit; 'Wij hebben het hart op de juiste       plek, namelijk de tong.';
    — Tadaa!
         
    ENKELE REGELS!

    — De officiële smiley van dit topic is deze; :Y).
    — Hij heeft een vork vast, kan je wel zien.
    — Arlyn (AtIas) is niet verantwoordelijk voor honger en vreetbuien.
    — Niet iedereen houdt van hetzelfde. Respecteer dat.
    — Enkel Arlyn (AtIas) maakt nieuwe topics.

    ETENSWETTEN!

    — Eten hoort eerst in de oven geweest te zijn.





    Enjoy your stay and your food!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 11:55 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    FrenchFries schreef:


    Ik kwam er gisteren pas achter dat er een Tony Chocolonely Popcorn is : o


    OHMERGURD I WANT


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik wist dat die er zijn, maar ze zijn in ieder geval niet te koop in mijn gewone Albert Heijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik zie zoveel lekkers voorbij komen, behalve patat, wat dat vind ik vies, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    Ik zie zoveel lekkers voorbij komen, behalve patat, wat dat vind ik vies, hahah.


    O.0


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    O.0

    Wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Einar schreef:
    Ik wist dat die er zijn, maar ze zijn in ieder geval niet te koop in mijn gewone Albert Heijn

    Ik heb ze ook nog nooit in de winkel zien liggen : (


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)
    Wat?


    Frietjes zijn lekkur 0.O


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Frietjes zijn lekkur 0.O


    Vindt jij, ik vind het smerig. We hebben het vroeger elke week wel 4 keer moeten eten, omdat we geen geld hadden en friet de goedkoopste oplossing was. Ik vind het gewoon fucking vies geworden. Als ik nu thuis friet eet ga ik half over mijn nek. Ik moet er echt trek in hebben om het lekker te vinden en dat is hooguit 2 tot 4 keer per jaar. En daarbij, er is weinig dat ik erbij kan eten qua snacks.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 14:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik krijg straks berlinerbollen :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Vindt jij, ik vind het smerig. We hebben het vroeger elke week wel 4 keer moeten eten, omdat we geen geld hadden en friet de goedkoopste oplossing was. Ik vind het gewoon fucking vies geworden. Als ik nu thuis friet eet ga ik half over mijn nek. Ik moet er echt trek in hebben om het lekker te vinden en dat is hooguit 2 tot 4 keer per jaar. En daarbij, er is weinig dat ik erbij kan eten qua snacks.


    Arme, arme Kelly. Ik eet frieten ook maximum een keer per maand, hetzelfde met fastfood.

    MAAR PASTA BLIJFT LEVEN


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    FrenchFries schreef:
    Ik krijg straks berlinerbollen :Y)




    OH GIVE ME


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Weten jullie waar ik zin in heb?


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Weten jullie waar ik zin in heb?


    In wat?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik eet vanavond zelf gemaakte kippensoep met focaccia brood en ik weet niet echt of ik daar zin in heb. Ik vind het beiden heerlijk maar ik heb vandaag niet zoveel zin in dat?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ik eet vanavond zelf gemaakte kippensoep met focaccia brood en ik weet niet echt of ik daar zin in heb. Ik vind het beiden heerlijk maar ik heb vandaag niet zoveel zin in dat?


    Ik eet vanavond lekkere aardappelgratin :O


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]