• Lay-out komt


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Whoop whoop


    Bowties were never Cooler

    >>-Portal Spell-<<

    I am here


    Credendo Vides

    Als iemand iets van een relatie oid wil met Morwenna, roep maar!
    Als dat mag, anders natuurlijk niet


    Bowties were never Cooler

    MT


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Oké, Camus is bijna af, nog wat dingen toevoegen bij innerlijk en zijn geschiedenis afmaken. Mochten er nog te weinig rollen zijn wil ik eventueel Silas en Emmett ook wel wat verder uitwerken tot ze bespeelbaar zijn. Hoor graag wat jullie vinden. En zijn er mensen die een relatie aan willen gaan met Camus? Of zijn broers

    Verder zit ik nog even met de tijdlijn. In welk jaar is de heksenvervolging? En de RPG begint in 1500, toch? Maar dan ook precies 1500?


    Credendo Vides

    Ehm... Gaat dit door?


    Credendo Vides

    Hallo~?


    Credendo Vides

    Ben er bang voor. TS reageert zelf ook niet.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik ben ook bang van niet, maar misschien als er nog veel interesse is en de ts het goed vindt, kan een van ons het misschien overnemen


    Bowties were never Cooler

    Hopelijk is dat dan nog een oplossing. Hopelijk kunnen we haar verleiden tot een antwoord.
    Ze is vier dagen geleden nog wel online geweest, wel jammer dat ze dan niet even hooguit vijf minuutjes neemt om te reageren.

    Ik weet natuurlijk niet hoe druk haar persoonlijke leven is, maar als je weet dat je weinig tijd hebt, maak dan geen RPG aan. Ik spreek ook uit ervaring. (':


    Credendo Vides