• Die vraag steekt nu al zo lang in me, dus toe maar, antwoord!
    En natuurlijk, een mooi plaatje!
    (Van het lijstje '10 redenen waarom je een kat moet hebben' van xKirito)


    You are my piece of paradise.

    Mijn religie.
    Mijn zusje, mijn ouders.
    Neil Druckmann, Nathan Drake, Aiden Pearce.
    Vogeltjes en mensen die me weten gelukkig te maken.

    De kleine dingetjes. Dansen met de kat, een avondje lekker schrijven, een lange stormwandeling met de hond, koffiedrinken met een vriend, koffie, een mooi uitzicht, een lange reis


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja dit is een heel belangrijk topic.
    Tekenen, plots bedenken, oplossingen bedenken die werken, nadenken en positief relativeren, het hebben van vrijheid en controle, warme mensen om me heen, zelfvertrouwen en positiviteit, geestesrust, gezondheid en obstakels overwinnen die ik voor onoverwinnelijk had gezien, houvast, geruststelling en de kick van spannende maar mooie nieuwe dingen doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oude foto's terugkijken, knuffelen, je totaal verliezen in een boek, lente, sterren, wanneer mijn vrienden aan me denken, het moment dat je thuiskomt en je ouders heel blij zijn, kerst, urenlange lunches op de universiteit, wanneer ik en mijn beste middelbare schoolvrienden elkaar zien (zaterdag weer samen met zijn drieën na meer dan een jaar), als iemand zegt dat hij/zij iets in mij bewonderd, schone lakens, het maken van totale nonsensplannen, met iemand dansen, een halfhartige crush krijgen op een random persoon en daar dan expres megadramatisch over doen, in mijn eentje dansen in mijn kamer.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik weet niet hoe ik het precies moet uitdrukken, maar kunst: die ervaring die je hebt wanneer iets echt naar binnenkomt, dat vind ik het mooiste wat het is. Literatuur dan in eerste plaats: lezen, schrijven, gewoon die perfecte beschrijvingen die een snaar in je raken als ze binnenkomen, of gewoon iets met zoveel spanning, intrige of gelaagdheid dat het opwindend is en gaat van: omg, wha, zo goed, zo goed. En muziek spelen, omdat dat het enige is waarmee ik mijn hoofd eens kan afzetten. Het is sensationeler dan waar ik normaal allemaal mee bezig ben. Dan kan ik alle gedachten en gevoelens uit me weg laten stromen en ze uiten, en daar voel ik me zo verlicht en opgelucht van achteraf. Creëren dus: iets maken, iets bijdragen, mezelf uitdrukken daarin.
    Dat en positieve mensen die je energie omhoogtillen tussen alle negatieve mensen/mensen die zich niet goed in hun vel voelen en het op anderen afreageren/ die er zijn. Interessante mensen die geestelijk stimulerend zijn; creatieve mensen en mensen die iets over de wereld en maatschappij te vertellen hebben. Daar word ik blij van.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 11:57 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Handballen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Duisternis, En mijn vriend.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Saturnine schreef:
    Duisternis, En mijn vriend.


    Heb je ooit gedacht aan het combineren van je passies? Met je vriend naar een darkroom?

    Badumtss. Doei.


    Sarah = ongewoon sexy

    De liefde van mijn familie en vrienden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Vrij weinig. Gelukkig is een groot woord, maar ik kan wel plezier hebben in sommige dingen. Slapen, yep. :')


    The truth is out there.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Heb je ooit gedacht aan het combineren van je passies? Met je vriend naar een darkroom?

    Badumtss. Doei.


    I chuckled. We zitten vaker in het donker dan je denkt. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Saturnine schreef:
    (...)

    I chuckled. We zitten vaker in het donker dan je denkt. :Y)


    Nog meer geluk. Chapeau


    Sarah = ongewoon sexy

    Er zijn veel dingen waar ik gelukkig van word.. Maar de belangrijkste zijn toch inderdaad mijn familie, vrienden en mijn paard.


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Oh en dansen, ik ben echt gek op dansen en losgaan op muziek. Ik heb serieus complimenten gehad van wildvreemden terwijl ik niet weet wat ik doe #SWAGG.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn kat.


    26 - 02 - '16