• ^Klik klik klik^


    Hai ik heb een begin gemaakt aan mijn lijst met sexy bad guys - uit films (gebaseerd op mijn smaak en mening hehe). Ik zou het leuk vinden als jullie in dit topic achterlieten wie jullie een sexy badguy vinden? Ik ben namelijk wel benieuwd naar jullie smaak. :Y)

    Naz schreef:
    Ik vind ze allemaal niet zo knap, eigenlijk.

    Ze hoeven ook niet knap te zijn. :Y)
    Ik val sowieso niet per se op "knappe" mensen. Het gaat mij vooral om de uitstraling die ze hebben, hoe ze bewegen/praten en hoe hun karakter is.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Kort maar krachtig :'D


    Toelichting: Ik ben een hele sexy badguy.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Toelichting: Ik ben een hele sexy badguy.

    Oh ik dacht een halve


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Oh ik dacht een halve


    Halve gare?


    Sarah = ongewoon sexy

    Wat leuk!!!

    Ik mis er toch wel een paar!

    Die stille woeste wolf persoon uit Teen Wolf... Idk z'n naam, even opzoeken hihi. Derek Hale, heet z'n personage. Hij is volgens mij niet slecht-slecht, maar hij heeft wel een slechte aura ofzo. Idk ik vind m een beetje mysterieus.

    Cam Gigandet, als James in Twilight.... Ook als zichzelf echt een lekkertje, als ik het zo mag zeggen :$

    Keanu Reeves?? In John Wick is ie zeker bad, en behoorlijk leuk!!

    Aaaah I love this. God, ik houd veel te erg van dit soort karakters. Wat moet het moeilijk zijn geweest om hier een lijstje van te maken, want er zijn echt teveel geweldige bad guys en dan moet je ze ook nog eens op een bepaalde volgorde zetten.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb werkelijkwaar geen enkele film gezien waar een van deze mannen in zat haha -alleen buffy the vampire slayer spike-

    Ik ga voor colin o'donoghue als killian hook in once upon a time damn... die ogen...
    Nu is hij niet in en in slecht, maar toch bekend als schurk

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 20:48 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Captain Charles Vane! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Die wat ik ken, ben ik het mee eens. :Y) En dan zijn er nog deze:


    :P


    Om maar niet te spreken over de vrouwen:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Die wat ik ken, ben ik het mee eens. :Y) En dan zijn er nog deze:


    :P


    Om maar niet te spreken over de vrouwen:



    Regina...<3

    Verder heb ik normaal niets met dit type personage, maar er zijn wat uitzonderingen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Spoileralert: Crowley in Supernatural, all the way. Voeg daar de sexy Jensen Ackles aan toe van My Bloody Valentine, want hij is zo JHSFKL lekker, en Gerard Butler in Phantom of the Opera en zeker Gaspard Ulliel in Hannibal Rising :9~

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 22:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.