• Heleeu! Ick ga een serie maken van 3 delen. én heb tuuwrlijk rolletjes nodig. Maar eerst waar t over gaat:

    Een bitchy meisje die komt nieuw in de klas. Ze geeft niet zo''n goede indruk. Maar dan bedenkt iemand een plan om haar weer normaal te krijgen en er achter te komen wat er aan de hand is...
    (jaja, t is een beetje kort maar ik wil niet veel verklappen)

    De rollen..


    Het bitchy meisje: b]BiLlSMuRf[/b
    Peepz in de klas:
    - [Number 1 [VRIJ]
    - [Number 2 [VRIJ]
    - [Number 3 [VRIJ]
    - [Number 4 [VRIJ]
    Mensje die het plan verzint: b]StereoWorld[/b
    Zusje bitchy meisje: [VRIJ]

    Kuss
    Dit moet ick trouwens weten:

    Naam:
    Waarom wil ik deze rol?
    Rol:
    Tekstje:
    Plaatje: (( NIET UIT FOTOBOEK!! (jpg)



    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Het bitchy meisje

    Naam: Lisa

    Waarom wil ik deze rol? Gewoon lijkt me leuk =D

    Rol: het bitchy meisje

    Tekstje: Hallo, ik ben Lisa en 17 jaar oud (leeftijd mag aangepast worden) Ik hou van shoppen uitgaan en voetballen en heb een hekel aan vissen, insecten, en mensen die mij tegenspreken, ik ben niet op men mondje gevallen, en doe er alles aan om da mensen die ik haat het bloed van onder de nagels te halen, en owja, ik krijg altijd mijn zin!

    Plaatje: http://gossipshack.com/wp-content/uploads/2008/04/hilary-duff.jpg

    Ike!!!
    ike wil Bitchy meisje zijn!!
    Naam:
    Chantou
    Waarom wil ik deze rol?
    Hij genieaal is, je verhaal me geniaal lijkt, het sexxi rol is. en het me een eer ijkt hem te mogen zijn!
    Rol:
    Bitchy meisje
    Tekstje:
    Hoii,, Hoii! Ike ben Chantou en ben 18 jaartjes Oud. Als ik jou was, zou ik mij maar altijd me zin geven,, anders heb je geen lieferdje aan me! En dat meen ik, Ik moet altijd me zin krijgen, de beste zijn, en zo niet. dan flip ik hem. Als iemand mij niet bevalt, Doe ik daar zekker wat aan, en daar heb ik zo mijn maniertjes voor. Je moet nu niet gaan zeggen dat ik een Bitch ben,, want dat ben ik dus apsolut niet! Teminsten,, dat vind ik! en als ik jou niet beval, dan is dat lekker jou problem, want ik ga er niks aan doen. Zoals je mischien al heb gemerk, heb ik best wel een groot ego, en ga voor niets of niemand aan de kant! Oepsie,, ik moet drigent weg, Moet Shoppen!!
    Bye Xxx
    Plaatje: (( NIET UIT FOTOBOEK!! (jpg);
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Dunno ><

    Oeeh, ick heb nu 2 bitchy meisjes...


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    HiHi :P
    Maar ales staat er nu bj mij op ;)


    Dunno ><

    Het bitchy meisje

    Naam: Lisa

    Waarom wil ik deze rol? Gewoon lijkt me leuk =D

    Rol: het bitchy meisje

    Tekstje: Hallo, ik ben Lisa en 17 jaar oud (leeftijd mag aangepast worden) Ik hou van shoppen uitgaan en voetballen en heb een hekel aan vissen, insecten, en mensen die mij tegenspreken, ik ben niet op men mondje gevallen, en doe er alles aan om da mensen die ik haat het bloed van onder de nagels te halen, en owja, ik krijg altijd mijn zin!

    Plaatje: http://gossipshack.com/wp-content/uploads/2008/04/hilary-duff.jpg
    Wil je ook een andere rol?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ohjaa! Niet meer mensjes rollen? ;p


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    JeSs!
    Supper bedankt dat ik de rol heb!!(K)
    En oepsie,, me oude naam stond nog in mijn tekstje, dus heb ik aangepST [A]


    Dunno ><

    Naam:Loes

    Waarom wil ik deze rol? Omdat ik graag een plan wil bedenken en het mij leuk lijkt ^^

    Rol:Meisje dat plan bedenkt of iemand uit haar klas

    Tekstje:
    Haai^^

    En welkom in de wereld van Loes. Ik ben 17 jaar oud en heb drie broers; Max, Jack en Alex. Met hen moet ik mijn huis delen, en natuurlijk ook met mijn vader. Mijn moeder woont aan de ander kant van de wereld; in Australië. Dat is wel anders, maar wel heel leuk om op vakantie te gaan. Van mijn vader kreeg ik mijn o zo fijne karakter. Ik ben heel koppig en nieuwsgierig. Wat soms helemaal geen slechte eigenschappen zijn(a). Van mijn moeder kreeg ik dan weer mijn liefde voor fotografie.Dus je kan al raden wat mijn grootste hobby is; fotografie ^^. dat was het zo een beetje voor mijn wereldje.

    Nog Veel Plezier!
    xxLoes


    Plaatje: http://img2.timeinc.net/ew/dynamic/imgs/070314/veronica_l.jpg







    It's all for you, my butterfly.

    Je hebt de rol!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ): Niemand meer?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    IKKE!!!


    *He's the one.

    Naam: Charissa

    Waarom wil ik deze rol? gewoon x'D

    Rol: Zusje bitchy meisje

    Tekstje: Hoi peepz. Ik ben Charissa en leef al zestien jaartjes op deze peace volle wereld. ik kan een bitch zijn bij moment maar ik laat dat maar aan mijn zus over Chantou. Ik heb een ego, leer er mee leven zou ik zo zeggen. Ik doe aan streetdance en ik ga veel uit, gewoon een gewoonte. Ik heb een hekel aan mensen die dneken dat ze het zijn en aan Huppels, There fake More Faker Than Barbie. Ik moet nu maar es rennen Nice Talking To You.<3

    Plaatje: (( NIET UIT FOTOBOEK!! (jpg) http://i305.photobucket.com/albums/nn212/livingdeadgirl-a7x/scene%20kids/scene-10.jpg


    *He's the one.

    Merci^^


    It's all for you, my butterfly.

    wie is dat???

    xxx