• Ik heb weer enkele nieuwe quizzen gemaakt en ik wil ze even met jullie delen! ^^ Enkele er van zijn al iets ouder en opnieuw hermaakt.





    De meeste Quizletariërs kennen ondertussen mijn dinosaurus alter ego al wel. Het leek me leuk dat jullie konden ontdekken welke dinosaurus bij jullie past. Daarom heb ik alle dino's die ik tot nu toe als username heb gebruikt in deze quiz verwerkt!







    Het Disney universe bevat een hele boel verschillende soorten diertjes uit alle uithoeken van de wereld. Ze komen met verschillende persoonlijkheden, gevarieerde maten en uiteenlopende uiterlijken. Kom er nu achter welk dier jouw alter ego is. Zo zijn er Dumbo en Simbe of ben jij toch eerder een beetje een aristokat?


    Kom het nu te weten in deze quiz! (:






    Heb je altijd al willen weten welke grote kat diep in jou schuilt? Kom het nu te weten met deze quiz! Ben jij een leeuw of toch eerder een tijger?







    Sport jij bijna elke dag, of lig je liever lui in de zetel? Waarschijnlijk weet je dat zelf wel, maar toch is er deze quiz om het nog eens te bevestigen!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 13:01 ]


    What would Emma do?

    Wat leuk dat er weer eens quizzen gemaakt worden :Y) Ik ben een Liopleurodon, Lady en een Tijger ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Anzu, Lady en Panter / luipaard. Leuke quizzen!

    Liopleurodon (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    Pontmercy schreef:
    Wat leuk dat er weer eens quizzen gemaakt worden :Y) Ik ben een Liopleurodon, Lady en een Tijger ^^


    Quizzen worden echt serieus ondergewaardeerd! :Y)

    KyloRen schreef:
    Anzu, Lady en Panter / luipaard. Leuke quizzen!


    Bedankt! ;D

    Charbonneau schreef:
    Liopleurodon (wbw)


    Ah, jij had echt Diplodocus moeten zijn! ;D Vanavond kan ik mijn naam veranderen, dan zal ik nog eens terug gaan. :3 Reverse evolution.


    What would Emma do?

    Diplodocus (wat een onwijs schattige naam is dat overigens, voor zo'n gigantisch monster :'D) en Simba. (cool)

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 11:44 ]


    She's imperfect but she tries

    Neophema schreef:
    (...)

    Ah, jij had echt Diplodocus moeten zijn! ;D Vanavond kan ik mijn naam veranderen, dan zal ik nog eens terug gaan. :3 Reverse evolution.

    I had to. Helaas pindakaas. Maar jij bent het vanavond weer so yay!


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    I had to. Helaas pindakaas. Maar jij bent het vanavond weer so yay!


    Jaja, dan had eten je hobby maar moeten zijn, he. (;


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    (...)

    Jaja, dan had eten je hobby maar moeten zijn, he. (;

    Die heb ik ook ingevuld als hobby to be honest. (nerd)


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Die heb ik ook ingevuld als hobby to be honest. (nerd)


    Haha! :'D Hij is al uitgekomen, dus ik heb geen fout gemaakt. Ik zie alleen wel dat Utahraptor nog niet is uitgekomen. Die leek heel erg op Anzu, dus daar kan wel een probleempje mee zijn. Of niemand wil een kleine dino zijn, dat kan ook. x)


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    (...)

    Haha! :'D Hij is al uitgekomen, dus ik heb geen fout gemaakt. Ik zie alleen wel dat Utahraptor nog niet is uitgekomen. Die leek heel erg op Anzu, dus daar kan wel een probleempje mee zijn. Of niemand wil een kleine dino zijn, dat kan ook. x)

    Waarom zou je lame klein willen zijn als dino? (joehoe)


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Waarom zou je lame klein willen zijn als dino? (joehoe)


    Ik kan de fout niet vinden. :'D Ze zijn beide nog steeds groter dan mensen though.


    What would Emma do?

    Oeh, ze staan alledrie in de top! Heel erg bedankt! ^^

    Ik heb er nog eentje bij gezet.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 13:02 ]


    What would Emma do?

    Ik ben Bambi, een Pterodactyl, een panter/luipaard en een beetje lui :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha. :'D Bedankt voor je reacties! ^^ Ik vind het best grappig dat er zo'n oude quizzen tussen zitten. :p


    What would Emma do?

    Oh, wow, die quizzen zien er echt heel origineel en leuk uit, ik ga ze meteen invullen c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.