• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    AtIas schreef:
    (...)

    Alsjeblieft!
    /geeft 1000 euro. /belastingdienst komt 999 euro claimen.

    Fuuuuuuuck. /jankt
    Need.more.money. /draws more met enkele vingers die ik nog heb

    @ other post eronder: Awww <3 Don't cry. /pets back, hug


    Hele berichten, maar kortaf antwoord. Ik voel de liefde. Not.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zondag met Lubach is echt goud


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Zondag met Lubach is echt goud


    AZCC


    Sarah = ongewoon sexy

    Nippon schreef:
    (...)
    Fuuuuuuuck. /jankt
    Need.more.money. /draws more met enkele vingers die ik nog heb

    @ other post eronder: Awww <3 Don't cry. /pets back, hug


    Hele berichten, maar kortaf antwoord. Ik voel de liefde. Not.


    Don't cry. /gives moar money
    Waar is je duim heen? /wijst naar plek waar alvleesklier is

    and thank you for making me feel a bit better.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 22:44 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    So lay your hand on the left behind
    Yeah, we all know how it feels to be forgotten for a while
    In a crowded place trying not to feel so alone,
    Just remember that we’ve all been broken once!
    So let's love the broken ones,
    Love the broken ones, no no
    Let's love the broken ones,
    Love the broken ones,
    Let’s love the broken ones!

    mimimi dit heeft me echt veel erger verward dan ik wil en nu ben ik heel rouwig om het feit dat ik zometeen gewoon alleen in een bed moet liggen, terwijl ik helemaal niet houd van met zijn tweeen in een eenpersoonsbed liggen. Ugh fucking pathetic


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    mimimi dit heeft me echt veel erger verward dan ik wil en nu ben ik heel rouwig om het feit dat ik zometeen gewoon alleen in een bed moet liggen, terwijl ik helemaal niet houd van met zijn tweeen in een eenpersoonsbed liggen. Ugh fucking pathetic

    Frustrerende topic helpt ook geen zak zeker


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Frustrerende topic helpt ook geen zak zeker


    nee indeed. Maaar dit is weer mijn typische crushgezeik dus ja :')


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    (...)

    nee indeed. Maaar dit is weer mijn typische crushgezeik dus ja :')

    High fiiiiive, crushgezeik


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    anything else you have to say before i have a mental breakdown?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Wiarda schreef:
    (...)
    High fiiiiive, crushgezeik



    jeuj hiep hoi. Het is wel treurig dat ik hier al een paar jaar mee bezig ben. Bied ook niet veel rooskleurig perspectief voor jou hahaha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    mimimi dit heeft me echt veel erger verward dan ik wil en nu ben ik heel rouwig om het feit dat ik zometeen gewoon alleen in een bed moet liggen, terwijl ik helemaal niet houd van met zijn tweeen in een eenpersoonsbed liggen. Ugh fucking pathetic


    dont mind me just joining the club


    i put the fun in funeral

    Sandberg schreef:
    (...)


    jeuj hiep hoi. Het is wel treurig dat ik hier al een paar jaar mee bezig ben. Bied ook niet veel rooskleurig perspectief voor jou hahaha

    Ik heb de troost dat ik over anderhalf jaar aan de andere kant van het land ga wonen en ik niet van plan ben om in de tussentijd interessant genoeg voor hem te worden om contact te houden dus dit wordt zo'n lekker gevalletje 'ooit, voordat we grandioos uit elkaar groeiden, was er deze leuke knul...'


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Frustrerende topic helpt ook geen zak zeker



    Sorry voor het aanwakkeren van dat topic dames


    Sarah = ongewoon sexy

    What the actual... Jij bent degene die zijn handen niet thuis kon laten. In welk opzicht is dat mijn schuld? God ik snap niet hoe ik jou nog mijn beste vriend kan noemen.


    i put the fun in funeral