• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    I don't know what the shit that was, but jezus fuck???


    kindness is never a burden.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik heb de troost dat ik over anderhalf jaar aan de andere kant van het land ga wonen en ik niet van plan ben om in de tussentijd interessant genoeg voor hem te worden om contact te houden dus dit wordt zo'n lekker gevalletje 'ooit, voordat we grandioos uit elkaar groeiden, was er deze leuke knul...'


    Ik dacht dat Schotland ver genoeg was om mijn gevoelens te ontlopen. Never have i been so wrong. Maar ja ik ken m beter dan jij deze boy waarschijnlijk.

    Plus welkom Saar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    fuck this shit. ik kan niks succesvol doen so why would i even try?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Kun je alsjeblieft de hint snappen en stoppen met proberen met me te praten, want ik wil geen enkel woord meer met dat achterlijke hoofd van je wisselen, oké? je hebt me zo erg pijn gedaan en nu verwacht je dat ik je vergeef? nou, nee. Nooit dus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Kun je alsjeblieft de hint snappen en stoppen met proberen met me te praten, want ik wil geen enkel woord meer met dat achterlijke hoofd van je wisselen, oké? je hebt me zo erg pijn gedaan en nu verwacht je dat ik je vergeef? nou, nee. Nooit dus.

    Ik stuur je PB *hug*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sandberg schreef:
    (...)

    Ik dacht dat Schotland ver genoeg was om mijn gevoelens te ontlopen. Never have i been so wrong. Maar ja ik ken m beter dan jij deze boy waarschijnlijk.

    Plus welkom Saar



    Margot, ik werd net weer herinnerd aan het feit dat je nu kunt tindermatchen op basis van een hyperlink. Dus wanneer gaan we Tindermatchen? Gelderland is minder ver dan Schotland.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 0:01 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Enige reden dat ik een halve shit om de Superbowl geef: nieuwe Civil War trailer. Ieeeeeh, het is echt belachelijk hoe erg ik hiernaar uitkijk. :9~:9~:9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aadfgjhfsaafh <333 zoveel hype om films dit jaar

    Middernachtdipje ftw.. Bwuh, I feel useless af.

    Enn toen werd le dipje alleen maar erger door Q. Ik ga wel gewoon slapen :')

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 0:54 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Middernachtdipje ftw.. Bwuh, I feel useless af.

    Enn toen werd le dipje alleen maar erger door Q. Ik ga wel gewoon slapen :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    KyloRen schreef:
    Aadfgjhfsaafh <333 zoveel hype om films dit jaar


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil zo graag snakebite :c
    Ik ga het gewoon doen in de zomervakantie of zo. Ik MOET een tweede lippiercing ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap echt niet dat er ochtend mensen bestaan....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    I can't. Ik heb geen oog dicht gedaan en voel me niet goed


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pfffff, wat ben ik een sukkel! Vergeet ik mn fiets bij de bushalte op slot te zetten.... Dan maar mn ouders wakker bellen met de vraag of ze de sleutel eruit willen halen.


    Stenenlikker