• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Volgens mij doen sommige mensen echt met opzet bitchy af. Ben je nu trots op jezelf? Wauw, echt wauw.


    Caution first, always.

    Wauw, sommige spelers weten zo goed voor anderen de pret te bederven. Toxic as fuck community.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 17:00 ]

    Oude gb-gesprekken teruglezen van mensen die je al jaren niet meer gesproken hebt is 1) nostalgische gevoelens opwekkend maar vooral 2) een melancholisch gedoe want ik wil weer praten met al die mensen die nu weg zijn van Q maar dat kan niet :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Misselijk, hoera!

    Oh boy
    You made me utterly confused


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    KyloRen schreef:
    Oooooooooooomfg wat een pain in the ass. Maar ik heb eindelijk een nieuw profiel. Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoelang ik mijn vorig heb gehad... Een jaar maybe?
    Jup ik ben lui. Tijd voor bakleverworst.<3


    So cool


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ugh, iets bestellen uit Amerika is écht niet lastig... "Dit product kan niet internationaal verzonden worden." Fuck off. En dan heb ik het nog niet over de douanekosten gehad...

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 17:41 ]

    Deze dag is tot nu toe echt 100000% minder productief dan ik had gehoopt, bah.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Deze dag is tot nu toe echt 100000% minder productief dan ik had gehoopt, bah.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    So cool

    Wiarda schreef:
    Deze dag is tot nu toe echt 100000% minder productief dan ik had gehoopt, bah.


    Jip, het is zondag, ik snap niet dat productief en zondag bij elkaar horen? :s


    Sarah = ongewoon sexy

    Einar schreef:
    Oh boy
    You made me utterly confused


    Oeh Margot, spannend verhaal?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik voel me kut en ik ben ook nog eens 100% blut. Verdorie, dat rijmt nog ook.


    The truth is out there.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Jip, het is zondag, ik snap niet dat productief en zondag bij elkaar horen? :s

    Alles zo snel mogelijk nog af proberen te raffelen voor maandag, eyyy


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn school weet echt niet wat normale lesdagen zijn. 10 tot half 6, wat een tijden.. En dan ook nog eens zonder pauzes.