• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Waarom moet bij jou alles over seks gaan. Jij bent ieuw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Green245 schreef:
    Ik vraag me gewoon echt af, waarom is iedereen juist vandaag zo..
    zo verdrietig en sad en depri ;-;


    Weekend is voorbij. Doh.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Oeh Margot, spannend verhaal?


    Nouja spannend is anders maar wel het spannendste wat er ooit is gebeurd tussen mij en een vriend waar ik al like twee en een half jaar een mega-erge crush op heb die eigenlijk al beetje aan het minderen was en ik snap niks van de hele situatie. Maar niet echt iets wat ik in ljh nader wil toelichten


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    Nouja spannend is anders maar wel het spannendste wat er ooit is gebeurd tussen mij en een vriend waar ik al like twee en een half jaar een mega-erge crush op heb die eigenlijk al beetje aan het minderen was en ik snap niks van de hele situatie. Maar niet echt iets wat ik in ljh nader wil toelichten


    Pb me dan Margotje


    Sarah = ongewoon sexy

    Het is vakantie dus kan ik eindelijk een week zonder jouw kutkop. GREAT


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)

    Weekend is voorbij. Doh.


    Ja nou, okay. je hebt een hele goeie punt :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    AtIas schreef:
    Het is vakantie dus kan ik eindelijk een week zonder jouw kutkop. GREAT


    Agressie <3 <3


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    AtIas schreef:
    Het is vakantie dus kan ik eindelijk een week zonder jouw kutkop. GREAT


    Vakantie? Nu al? Jaloers! Ik heb het pas de 26ste :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb waarschijnlijk geeneens voorjaarsvakantie :W


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Ik heb waarschijnlijk geeneens voorjaarsvakantie :W


    Ikke wel. Ik ga een weekje naar Duitsland met mijn ouders en beste vriendin ;3

    Waarom jij niet dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Ikke wel. Ik ga een weekje naar Duitsland met mijn ouders en beste vriendin ;3

    Waarom jij niet dan?


    Stage en alles gaat gewoon door.


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Stage en alles gaat gewoon door.


    Maar stage hoort vrij te geven in vakantie, mits je een bbl opleiding doet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Maar stage hoort vrij te geven in vakantie, mits je een bbl opleiding doet.


    Volgens mij doe ik een soort bbl opleiding, weet ik niet zeker tho. Ik weet niet exact waar mijn opleiding onder valt, zal vrijdag eens om uitleg vragen ;o


    26 - 02 - '16

    Omg :')

    Naz schreef:
    (...)

    Volgens mij doe ik een soort bbl opleiding, weet ik niet zeker tho. Ik weet niet exact waar mijn opleiding onder valt, zal vrijdag eens om uitleg vragen ;o


    Nou, hoeveel dagen school en hoeveel dagen stage doe je?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.