• Ja, dit besef ik me nu namelijk net, hahaha. Ik heb gisteren mijn carnavalsdeel gehad, waardoor ik jullie eindelijk foto's kan laten zien van de voltallige *mijn achternaam*-K3 wegen privacyredenen niet genoemd. Daarbij ben ik vandaag ook nog eens met mijn vriend naar The Revenant geweest. Ik spoil niet want je ziet het al op de foto's, maar als The Titanic de film is waarbij je spontaan op Leonardo di Caprio verliefd wordt, doet The Revenant precies het tegenovergestelde :W

    Mijn mening over de film zonder spoilers: mjeaah? Het is een leuke film, maar en het was een studentenprijsje wel waard om te kijken, maar ik vind hem op sommige moment iets te langdradig waardoor ik denk: doe maar even een pauze. Overall: goed plot, zeker een goede film, maar soms echt iets te uitgerekt.
    Mijn mening over de film met spoilers:

    Blegh, wat een ontzettend roteinde. Ik ben zo iemand die wil weten of hij nu dood gaat of niet. Ik neem nu aan dat het de bedoeling is dat hij dood gaat, maar ik heb dan liever een echte een zekerheid. Wat zo moet hij eigenlijk wel einden, anders zou hij wel echt een veel te erg wonderkind zijn.
    Verder vond ik het wel passend dat zijn emoties en pijn goed uitgerekt werden, want dat geeft een goede "leidensweg" van de protagonist, maar het plot wilde voor mij daardoor te weinig vlotten. Ik en mijn vriend dachten dat er nog een plottwist of een uitkomst zou komen, maar die bleef uit, waardoor je ten eerste teleurgesteld werd en naar mijn idee werd het verhaal mij iets te makkelijk, omdat het toch zo zou lopen als ik verwacht had.
    Overigens: ik heb totaal niets aan promo gezien van deze film, behalve de poster, dus ik heb geen idee hoe het is voor iemand die wel wist waar het over ging. Het is wel een goede film en ik hoop overigens wel voor Leonardo di Caprio dat hij zijn Oscar wint, want hij heeft het wel goed gedaan. ^^


    Klein verslag van de carnavalsavond: We waren naar een kroeg gegaan in ons dorp. We stonden eerst een beetje achteraan, bij de bar, te dansen en toen zijn we naar voren gegaan. Eerst stonden alleen eerst ik en Lydia (mijn blonde en jongste zus) er alleen, want Mirjam (mijn zwangere en oudste zus) was ergens nog achter gebleven. Even later kwam zij er ook bij staan en stonden we recht voor de band van die avond te dansen. Na twee liedjes werd er vervolgens omgeroepen in de zaal: "Dames en heren, ze zijn er hoor, K3 is in de zaal! Willen ze met ons een liedje doen?" Wij lagen met zijn allen helemaal dubbel en zijn vervolgens na een beetje tegenspartelen op het podium geklommen (die jurkjes waren véél te kort, verdorie) en hebben we Oya Lele "gezongen" (we stonden op het podium te zingen zonder microfoon). Verderrest heb ik me rot gelachen om mijn broer en zijn vrienden, die veel te dronken waren. x'D

    Fotoooo's:

    K3:



    Mijn zussen met mijn broer (als skileraar):



    Ik met mijn vriend (lijkt me vrij duidelijk ;p ):



    Dus, nog een nuttig weekend gehad, haha?
    Overigens: nog een leuk nieuwtje: we gaan donderdag ook nog samen naar Deadpool. Heb er nu al zin in :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha lol ik snapte eerst de combinatie van je titel niet met je verhaal xp
    Tot het kwartje opeens viel haha goedemorgen zeg...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Eeeeen het lied zit weer in mn hoofd ;')

    Maar wel echt super leuk dat je ons op de hoogte houdt^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben verliefd op Leonardo, Leonardo DiCaprio

    OT: ik heb de film zelf nog niet gezien, en weet niet of ik dat ook wil. Superleuke kostuums trouwens!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wat een leuke foto's! ;p

    Ik heb de film ook gezien. Verliefd word je er inderdaad niet van, maar ik heb wel ongelofelijk veel respect voor hem als acteur. ^^


    What would Emma do?

    Nu ga ik de hele dag met dat liedje in mijn hoofd zitten. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Leuke foto's!


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuke foto's! Ik wil ook zoo graag carnaval een keer meemaken.

    Ik heb een logische verklaring voor leo: in the revenant heeft hij een baard laten staan terwijl zonder hij veel leuker is!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face