• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 3:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    Yes, he is, oohgosh :9~


    I know right, damn. He's hot and utterly fab.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 6:45 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Bleh zo moe

    Ja mam... het uiten van negatieve gedachten mag zo nu en dan wel, maar om dat nou bij elk dingetje te doen wordt gewoon irritant. Moet je eens een keer vanaf stappen.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 7:38 ]

    Ik ben echt te moe gewoon. En waar kom ik mijn bed voor uit? Economie. Het vak waarvoor ik dit jaar in principe gewoon klaar ben. Jippie.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I don't have any more subtle hints so shut up, be mine, kiss me and find an appropriate name for our future baby.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Wauw, de buschauffeur wacht tot er mensen naar de bus lopen, en als ze er bijna zijn rijdt hij weg. Bedankt.

    Ik mis de spreuk meh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kan dit alsjeblieft zo snel mogelijk voorbij zijn? Ik wil gewoon terug een normale kamer, of op z'n minst één met verwarming.


    <3

    Maar goed dat ik niet van plan was om naar de lecture te gaan, was toch te laat gekomen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat verhuizen


    Sarah = ongewoon sexy

    Goed, goed, heel raar geslapen omdat ik om de haverklap wakker werd, maar dit moet lukken als ik mezelf volprop met medicijnen. Ik ga er vanmiddag gewoon heen en steek iedereen aan, want dat is blijkbaar wat ze willen als ze zeggen dat je geen cijfer krijgt als je meer dan één college mist. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja natuurlijk. Want iedereen die anime kijkt, kijkt hentai. Sure.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nooo, hij heeft gelekt in mijn nieuwe tas X_X Ik hoop echt dat het er uit gaat, melkproducten gaan zo ranzig stinken bweeeh

    Ik wil vlieguuh ;-;


    Ik ben zo random, lol.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    hmm, ik ga deze nutella pot helemaal leegeten


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dat was echt het meest nutteloze ziekenhuisbezoek ooit.


    Caution first, always.