KyloRen schreef:
(...)[/spoiler]
Ah I see. Mja ik weet ook niet echt wat ik ervan moet vinden...

Er gaan veel rumors rond dat Giant Man ook gaat komen, misschien daarom de upgrade dat de regulator niet meer op zijn riem zit. Ach, we gaan wel zien, toch?


— Inner peace, it's hard to find. —

Ik wil ook aparte films over Black Widdow en Hawkeye. Lijkt me echt gaaf, hoe ze getraint werdwn enz


When time and life shook hands and said goodbye.

Sempre schreef:
Ik wil ook aparte films over Black Widdow en Hawkeye. Lijkt me echt gaaf, hoe ze getraint werdwn enz

Inderdaad. Natasha en Clint moeten sowieso meer aandacht krijgen...


— Inner peace, it's hard to find. —

KyloRen schreef:
(...)
Oh vet! Ga je dan één mouw helemaal aanpassen en zo?


Ja :) Gaat wel ff duren maar hopelijk is het het wel waard (daar ben ik eigenlijk wel zeker van). Punt is alleen dat ik én een hoodie vanuit het niets moet maken én een arm helemaal metal af maken...... ergens vraag ik me af waarom ik het eigenlijk wil doen en dan realiseer ik me dat die hoodie er ontzettend badass uit ziet xD


Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

Sempre schreef:
Ik wil ook aparte films over Black Widdow en Hawkeye. Lijkt me echt gaaf, hoe ze getraint werdwn enz

Die van Black Widow gaat er waarschijnlijk ook komen. Ik hoorde laatst ook iets over een film over Fury.

xGwenxVeerx schreef:
(...)

Ja :) Gaat wel ff duren maar hopelijk is het het wel waard (daar ben ik eigenlijk wel zeker van). Punt is alleen dat ik én een hoodie vanuit het niets moet maken én een arm helemaal metal af maken...... ergens vraag ik me af waarom ik het eigenlijk wil doen en dan realiseer ik me dat die hoodie er ontzettend badass uit ziet xD

Succes haha. Het lijkt me erg moeilijk.

KyloRen schreef:
(...)
Die van Black Widow gaat er waarschijnlijk ook komen. Ik hoorde laatst ook iets over een film over Fury.


Oh een film over Fury lijkt me ook gaaf, volgens mij ziet het er al badass uit als hij alleen maar zit te vissen.


When time and life shook hands and said goodbye.

Sempre schreef:
Ik wil ook aparte films over Black Widdow en Hawkeye. Lijkt me echt gaaf, hoe ze getraint werdwn enz


Titled: Budapest, what really happened


Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

KyloRen schreef:
(...)
Succes haha. Het lijkt me erg moeilijk.


Dankje :)


Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

JA. Budapest de film :Y)
Ik ben echt een diehard Clintashashipper trouwens. Ik vond het niet leuk hoe ze Nat/Hulk hadden gedaan in de laatste Avengers film :c Clint/Laura vond ik wel oké :3


Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.