• Hi. Ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal, War of Crowns of Kroon van bloed. (Ben er nog niet helemaal over uit)
    Hier vind je een link naar het verhaal.

    Wat wil ik er graag in?

    Deze plaatjes (als het mogelijk is. Je mag ook je eigen plaatjes zoeken, als ze er maar in de buurt komen. De kroon wil ik wel hetzelfde houden, tenzij je een soortgelijke kunt vinden) :





    * Graag verticaal.
    * De randen wil ik niet heel hard hebben. Een beetje zwierig/onduidelijk mag.
    * Een bewegende cover mag ook.
    * Graag een beetje mysterieus.
    * Deze titel wil ik er graag in hebben: War of Crowns ~ SOTY 2016 (Of hoe je het er ook in wilt zetten. SOTY 2016 mag er ook in kleine letters onder)

    Zouden jullie ook een versie willen maken met deze titel? : Kroon van bloed ~ SOTY 2016

    Het lettertype wil ik krullerig, maar ook een beetje recht/stijf. Ongeveer zoals Old English Text MT.
    * Ik weet nog niet of ik hem in kleur of zwart wil, maar als het lukt, zouden jullie de diamanten/steentjes in de kroon gekleurd kunnen maken? Het liefst paars en rood.
    Als jullie nog vragen hebben, mogen jullie ze altijd stellen. Aan het einde van de maand kies ik mijn nieuwe cover, tenzij ik eerder al een hele leuke voorbij zie komen. De beloning is een spotlight naar keuze.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 13:45 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb gelijk een idee, dus ik ga het even proberen :')

    Constantinople schreef:
    Ik heb gelijk een idee, dus ik ga het even proberen :')


    Super! Ik kijk er al naar uit! c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik was van "Huh, je verhaal opzet komt me zo bekend voor."

    Maar eerste heette het Ivy, vandaar haha.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Ik was van "Huh, je verhaal opzet komt me zo bekend voor."

    Maar eerste heette het Ivy, vandaar haha.


    Haha klopt! Ik heb net de naam verandert. Vond hem er toch niet helemaal bij passen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Haha klopt! Ik heb net de naam verandert. Vond hem er toch niet helemaal bij passen.


    Ik twijfelde heel erg over mijn cover, maar vond het raar weer een topic aan te maken. Ga het nu ook gewoon doen, haha.

    Succes met schrijven, vind deze titel wel leuker!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik twijfelde heel erg over mijn cover, maar vond het raar weer een topic aan te maken. Ga het nu ook gewoon doen, haha.

    Succes met schrijven, vind deze titel wel leuker!


    Bedankt! Gewoon doen joh. Ik pruts ook de hele tijd aan mijn voorkant en dit blijf ik doen tot ik er tevreden over ben. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Bedankt! Gewoon doen joh. Ik pruts ook de hele tijd aan mijn voorkant en dit blijf ik doen tot ik er tevreden over ben. c:


    Ja, maar ik ben ook wel tevreden denk ik. Mijn vriend -hij heeft hem gemaakt- moet alleen het formaat wijzigen. Wil jij je mening anders eens geven?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ja, maar ik ben ook wel tevreden denk ik. Mijn vriend -hij heeft hem gemaakt- moet alleen het formaat wijzigen. Wil jij je mening anders eens geven?


    Ja hoor, stuur hem maar via gb of pb! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga iets proberen (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik ga iets proberen (:


    Yay^^ Thanks. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ik ga ook ff wat proberen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...



    hope you like it tho.

    Constantinople schreef:



    hope you like it tho.


    Hij is wel al leuk, maar zou je hem verticaal willen maken? c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh shit, eroverheen gekeken :')

    Even een snel iets om huiswerk te vermijden :')
    Als je dingen anders wil, zeg het vooral (:
    Ik vind zelf de titel op deze manier nog niet helemaal goed, dus misschien dat ik daar zo nog even mee ga spelen.



    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 17:14 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.