• Vorige jaar mochten we gwn aan de computer en dat in WI. We mochten gwn vrij surfen op het internet. En we mogen ook naar muziek luisteren in de les.

    Mogen jullie dat ook?

    Nee, het enige wat wij mogen is leren...


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    nee
    alleen bij wi zitten we wel alleen te kloten
    zoals papierties uit het raam gooien:P
    en lachen :P:P:P
    xxx

    nou, eigenlijk mogen wij dat niet, maar ik stel alles zo in zodat ze het niet merken, alleen als de systeenbeheerder gaat kijken, die kan dat wel merken dan <<.

    bv. die onderste werkbalk wegdoen, twee sites op één internet openen en ga zomaar door ^^


    I see sunset in your eyes

    Wow, bij ons toch wel niet .. Allesbehalve op het internet surfen eigenlijk! Heel de tijd van die kak oefeningetjes maken, met een véél te snel tempo waardoor ik toch niet kan volgen, het dus ook niet probeer en het dan uiteindelijk niet snap. ^^

    x


    Tanya is de beste.

    Bij ons mag dat niet, maar of die regels in de praktijk werden nageleefd is een ander verhaal (A)


    No growth of the heart is ever a waste

    nee mogen wij niet. En wij hebben geen wiskunde meer x|
    Vorig jaar mochten we dat wel met informatica

    Wij moeten in de les altijd alvast ons hw maken xD Maar vandaag kregen we repetitie wi. terug en ik had een 4,8 xD en dan telt 3x mee op mijn rapport:P


    T O K I O H O T E L < 3

    dudewij mogen nie eens achter de comp :l

    en en je helpt me eraan herinnere dak nog wi moet maske :l


    We can only learn to love by loving.

    Neen; Wij moeten gewoon alles opschrijven en mooi gaan leren >< Misschien zijn wij 1 keertje op de computer gegaan. Maar dan konden we nog niet eens op msn of op internet want de hele boel was veel te ingewikkeld >< & we kregen punten daarop; Îk was gebuisd x'D]


    Listen to what we're not saying..

    S00w, da's echt lauuww. Wij moeten steeds sommen maken en dat soort shitt :((

    neej, wij mogen bij wiskunde alleen maar opletten/leren/huiswerk maken:(


    I am an idiot, I move.

    licht eraan wat we doenxD
    sites die niets met school te maken hebben mogen eigelijk niet maar bijna iedereen doet het tog..,:P
    als je gesnapt word hebbie wel een huge probleem;)xD
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    hm, niet dus . ><
    ik haat myn school echt (':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    hm, niet dus . ><
    ik haat myn school echt (':
    x

    Wie haat zijn sgool niet?

    wij mogen helemaal niks bij wiskunde -__-'
    wij moeten vaak in de pauze dan 15 of 30 minuten blijven zitten omdat we alleen te veel praten.
    en ik heb voor mijn laatste repetitie die 3x meetelt een 3.8 gekregen xD

    damm, ik haat myn wiskundedocent echt xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.