• Hoi hoi,

    Ik heb een vraag voor alle muziekliefhebbers op Quizlet. Voor school moet ik een danssolo maken over de Tweede Wereldoorlog. Leuk en aardig allemaal, maar ik weet dus niet wat voor muziek ik moet gebruiken. Zelf heb ik al een wanhopige poging gedaan naar muziek, maar de muziek waar ik zelf naar luister is niet erg dansbaar.

    Mijn dans gaat specifiek over het leger. Erg emotionele pianomuziek of enorm vrolijke dance zoek ik ook niet. De artiest maakt me niet zo veel uit, als het maar muziek is. Heeft iemand hier tips voor mij?

    Alvast bedankt!


    wat was dit ookalweer

    Elise - Eppure Sentire misschien? Het is een zielig nummer maar of het dansbaar is weet ik niet, ik heb daar geen verstand van (:

    Wat voor dans moet het zijn?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm. Ik ga zijn mijn muzieklijst eens afscrollen. Ik weet niet of ze allemaal even dansbaar zijn, maar ik heb wel een aantal oorlogsgebaseerde nummers erin staan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het heeft niet te maken met de tweede wereldoorlog, maar ik vind het eigenlijk wel een nummer wat goed bij het onderwerp oorlog past. Ik weet niet wat voor dansstijl je doet maar ik zie hier wel een moderne dans op. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben geen dansmuziek kenner, dus ik weet niet of je er wat aan hebt haha. Maar ik moest meteen denken aan Toy Soldiers van Eminem (:

    Valet schreef:
    Het heeft niet te maken met de tweede wereldoorlog, maar ik vind het eigenlijk wel een nummer wat goed bij het onderwerp oorlog past. Ik weet niet wat voor dansstijl je doet maar ik zie hier wel een moderne dans op. (:



    Wauw, die is echt heel mooi!
    Je zou er met een beetje creativiteit een streetdans op kunnen maken, maar ik denk dat modern beter is. Het zal wel lastig zijn om dingen tegelijk te doen, aangezien er geen duidelijke beat is. Maar het is verder prima mogelijk met deze, denk ik ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    The Ghost of You van My Chemical Romance misschien?
    Ik weet niet of het dansbaar is, maar ik moest meteen aan dit nummer denken :3


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon