• Hey mensjes, hier ben ik weer (;

    Ik ga binnenkort weer aan een nieuw verhaal beginnen en een cover voor zo'n verhaal is altijd wel leuk. Helaas zijn mijn fotoshopkunsten nogal belabberd, dus is er misschien iemand die een cover voor mij zou willen maken?

    Om het even handig te maken, heb ik hier een lijstje met wat meer info c:

    Titel: Pferza, en die zou ik er ook graag op willen. Eigenlijk het liefst niet in een sierlijk lettertype, voor de rest ben je helemaal vrij in welk lettertype je kiest, natuurlijk.
    Naam: Mijn naam is Romi De Temmerman en als je die er ergens op zou kunnen zetten, zou dat leuk zijn, maar het hoeft niet per se. Als mijn naam niet mooi uitkomt op de cover, heb ik hem er liever niet op.
    Korte inhoud:
    Oké, er zijn nog heel veel namen en termen die ik moet verzinnen, maar ik hoop toch dat jullie ongeveer snappen waar het overgaat, ook al is mijn korte inhoud op dit moment nogal een chaos:

    Na een nucleaire oorlog waarbij haast de hele mensheid werd uitgeroeid en een groot deel van de aarde werd weggevaagd, ondergaat de mens een evolutie. Deze geëvolueerde mensen, [Naam van hun soort, die ik ook nog moet verzinnen], bouwen de wereld weer op. Daarnaast is hun mentaliteit ook heel anders dan die van de overgebleven 'normale' mensen. Ze richten een soort van 'perfecte' samenleving op, waarin ook de oude mensen (dus degene die niet geëvolueerd zijn) een plekje verdienen. Maar hoe langer de [Naam geëvolueerde mensen] samenleven met de oude mensen, hoe meer wrijving er ontstaat. Het komt zelfs zo ver dat een 'normaal' mens een kind van de [Naam geëvolueerde soort] vermoord. Op dat moment nemen de [Naam geëvolueerde soort] een drastische beslissing; de mensen moeten verdwijnen. En er is maar één manier waarop ze ervoor kunnen zorgen dat geen enkel mens hun perfecte maatschappij zal verwoesten, namelijk de mensheid uitroeien.

    Onder deze geëvolueerde mensen zijn er een paar die een speciale gave hebben. In dit verhaal volgen we [Naam hoofdpersonage], die door een stom toeval in het hoofdkwartier van de menselijke rebellen/terroristen belandt. Hij verwacht dat hij gemarteld en vervolgens vermoord zal worden, maar tot zijn grote verbazing behandelt de grote gezaghebber van de menselijke rebellen hem best goed. Stilaan leert [Naam hoofdpersonage] de schoonheden van het menselijk ras kennen, maar op hetzelfde moment worden ook al zijn vermoedens bevestigd; de mensheid is wreed.

    Op hetzelfde moment is de regering van de [Naam geëvolueerde mensen] op zoek naar een bepaalde gave: Pferza. Veel mensen zeggen dat Pferza, de kracht om iemand te doden met slechts een gedachte, niet meer dan een gerucht is, maar dan ontdekken ze dat Pferza wel degelijk bestaat. En het ergste van al: Pferza is in de handen gevallen van hun grootste vijand; de menselijke rebellen.

    Wat wel belangrijk is voor dit verhaal is dat de geëvolueerde mensen zich dus echt niet meer als mensen zien. Ze zijn superieur aan de mens - vinden zijzelf. Ze beschouwen mensen een beetje zoals wij naar apen kijken - maar dan op een extreem negatieve manier. Dit verhaal vind ik zelf wat moeilijk om uit te leggen, dus hopelijk snappen jullie er iets van.

    Eventuele afbeeldingen: Ik heb echt geen idee... Ik heb ook geen idee hoe ik wil dat deze cover eruit gaat zien, dus jullie zijn echt helemaal vrij.
    Sfeer: Futuristisch.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal, ik vind horizontale covers niet zo mooi.
    Extra:
    - De geëvolueerde mensen hebben allemaal paarse ogen.
    - Mijn hoofdpersonage is een jongen van bijna 18 met kort, ros haar.
    - Het verhaal speelt zich deels af in de grote stad, Ottimay. Het is wel een stad, maar niet zoals wij steden kennen; er is veel groen, er rijden geen auto's, de gebouwen zijn vooral gemaakt uit glas, maar het zijn geen typische wolkenkrabbers, eigenlijk ziet het er meer uit als een dorpje dan als een stad. Daarnaast gaan er ook een heleboel scènes doorgaan in een bos, of in de ondergrondse basis van de rebellen.
    - Als je nog iets zou willen weten dat je kan helpen bij het maken van de cover; just ask c:

    Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Niemand? :c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het is echt moeilijk als jij niet weet hoe de cover eruit moet gaan zien.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Het is echt moeilijk als jij niet weet hoe de cover eruit moet gaan zien.


    Ik vind de cover echt heel erg mooi, maar niet voor mijn verhaal, vrees ik. De kleuren (ook die bliksemschicht daar) zijn wel heel erg passend. De cover geeft ook precies het soort sfeer dat ik wilde, maar de plaatjes die je hebt gebruikt, passen totaal niet bij hoe ik het verhaal ga uitwerken. Misschien is het omdat ik een beetje vaag ben geweest in mijn uitleg, sorry daarvoor. Het meisje (ik denk toch dat het een meisje is XD) heeft zo'n heel vreemd pakje aan, maar eigenlijk zien de mensen in mijn verhaal er gewoon uit zoals normale mensen met normale kleren. Dat grote ding op de achtergrond (ik heb echt geen idee wat het is XD) en dezelfde (?) dingen in de lucht (geen idee of het dezelfde dingen zijn) komen ook niet in het verhaal voor, dus ze zijn een beetje random. Nogmaals: ik vind de cover echt fantastisch, maar niet echt voor mijn verhaal, sorry :c
    Misschien ben ik ook gewoon een moeilijk mensen om covers voor te maken :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Is er nog iemand die iets wil proberen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    Is er nog iemand die iets wil proberen?


    Ik zal iets proberen (A)


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ik zal iets proberen (A)

    Heel erg bedankt! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil niet opdringerig overkomen, maar ik heb eigenlijk nog steeds een cover nodig voor dit verhaal. Dus zijn er nog mensen die iets in elkaar willen steken?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zal het binnenkort proberen, heb het alleen zo druk met huiswerk haha


    obsessive rage


    obsessive rage

    Ik probeer ook wel wat. ^^

    WensAter schreef:


    Wow, deze is echt heel erg vet!
    Krolock schreef:
    Ik probeer ook wel wat. ^^

    Alvast heel erg bedankt c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Yay, thanks XD


    obsessive rage


    Random model-jongen van het internet geplukt, dus ik weet niet of dat iets is wat je in je hoofd had? ^^

    Krolock schreef:


    Random model-jongen van het internet geplukt, dus ik weet niet of dat iets is wat je in je hoofd had? ^^

    Oe, deze is ook heel leuk! Ik vind alleen de jongen niet zo passen met het beeld van mijn hoofdpersonage, hij heeft bijvoorbeeld geen baard en zijn haar is iets langer. Is het nog mogelijk om dat heel misschien aan te passen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Atrox schreef:
    (...)
    Oe, deze is ook heel leuk! Ik vind alleen de jongen niet zo passen met het beeld van mijn hoofdpersonage, hij heeft bijvoorbeeld geen baard en zijn haar is iets langer. Is het nog mogelijk om dat heel misschien aan te passen?

    Is geen probleem! Ik maak morgen wel een aantal verschillende versies, heb mijn laptop nu niet meer tot mijn beschikking