•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    R U L E S
    Minimum 200 woorden, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    Geen ruzie buiten de RPG, mag wel binnen de RPG.
    Geen perfecte personnages.
    Niemand buitensluiten !
    Minimum één keer per week reageren.
    16+ is toegestaan.

    L I S T
    Naam
    Leeftijd {20 tot en met 30}
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's {zowel goeie als slechte}
    Extra


    R O L E S
    (naam - user - faceclaim)
    Guys [6/6] VOL
    - Jason 'Elijah' Greene - Philip - christopher mccrory
    - Garland Young - Asuka - Nick Batemen
    - Ashton Richard Day - Sonder
    - Grayson Declan Gabriel Merlin - Magari
    - Nikolaj Alexei Novikov - Daiki
    - Gereserveerd - Glxria

    Girls [6/6] VOL
    - Bethany Felicia Hale - Arioline - Bridget Satterlee
    - Gereserveerd - Surrexit -
    - Amberle "Amber" Sandler - Eavan -
    - Feline Nova Elpis - Magari - Amanda Steele
    - Gereserveerd - Anemoia -
    - Lauren Sophia Chamberlain - Bylot - Scarlett Rose Leithold

    T H E      V I L L A
    Het huis.



    Het uitzicht van het huis.



    Kamers (de jongens hebben elk één kamer en de meisjes zitten in één kamer per drie.)



    Badkamers (er zijn er twee in totaal.)



    Eetkamer/keuken.



    Woonkamer.



    Dak.



    Feestruimte.



    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 18:05 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Daiki schreef:
    (...)
    Hoe oud denk je hem te maken? Of ga je foto's uit de oude doos halen? :3


    Hehehe, als 40-jarige man natuurlijk :Y)
    Nee, ik ga het Jack Dawson tijdperk gebruiken (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 22:45 ]


    She loops the looping around my mind

    glxria schreef:
    (...)

    Hehehe, als 40-jarige man natuurlijk :Y)
    Nee, ik ga het Jack Dawson tijdperk gebruiken (:

    De max leeftijd is dertig vandaar. En zolang ik hem niet moet zien acteren is, het ok :'D (Je gaat me echt haten met deze uitspraak :') )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Daiki schreef:
    (...)
    De max leeftijd is dertig vandaar. En zolang ik hem niet moet zien acteren is, het ok :'D (Je gaat me echt haten met deze uitspraak :') )


    Say whaaaaat?? Nou ik zal je niet dwingen, vooruit.

    Ik ben eigenlijk ook geen grote fan ik vond 90's Leo gewoon perfect voor een badass rol


    She loops the looping around my mind

    glxria schreef:
    Mag ik de laatste man? Dit lijkt me wel interessant om te proberen. En aangezien dat de laatste rol is, hoef ik waarschijnlijk geen faceclaim te doen, maar ik doe het lekker wel (cat) Ik faceclaim DiCaprio


    Ik had je bericht niet meteen gelezen srry :x Je krijgt de laatste jongen (:.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Arioline schreef:
    (...)

    Ik had je bericht niet meteen gelezen srry :x Je krijgt de laatste jongen (:.


    Geeft niks! Ik ga er nu lekker mee bezig :3


    She loops the looping around my mind

    Ace Alexander Valentine
    Normal is an illusion. What's normal to the spider is chaos to the fly.


    Naam: Ace Valentine, zijn tweede naam Alexander wordt eigenlijk nooit genoemd. Ace haat bijnamen, de enige die hij tolereert is 'My Ace of Spades', die zijn vader had bedacht naar het nummer van Motörhead. Ace is ook slang uit Liverpool, het betekent zoiets als 'Awesome'.
    Leeftijd: Ace is vijfentwintig, geboren op 18 januari 1991, hij is dus een steenbok.
    Geslacht: Helemaal mannelijk.


    Uiterlijk
    Met zijn steile, honingblonde haren die vaak een beetje voor zijn ogen hangen, en de blauwgrijze ogen die meestal emotieloos zijn, geeft Ace weinig weg over zichzelf. Zijn gezicht is rond, maar met scherpe kaaklijnen, hij heeft een smalle neus en een lichte huid, die in de winter bleker wordt. Meestal laat Ace zijn haren voor wat ze zijn, maar hij scheert zich wel elke dag. Hij is 1m80, wat niet uitzonderlijk lang is, maar hij heeft er vrede mee. Zijn lichaam is dun maar wel atletisch, door het boksen. Ace heeft er problemen mee om gespierder te worden, maar ook dat neemt hij voor lief. Zijn kleding bestaat eigenlijk altijd uit slonzige truien, jeans en afgetrapte sneakers, want om kleding geeft hij niet zoveel. Maar als hij wil, kan hij behoorlijk dressed up voor de dag komen. Ace heeft een tatoeage op de binnenkant van zijn linkeronderarm. Het staat zowel voor de mandalas die hij vroeger met zijn moeder maakte als ze thuis was, als voor de bescherming van het heilige. Wat dat heilige is, wil Ace zelf ook uitzoeken.

    'You know what, kid? I am trying real hard to be the sheppard."




    Innerlijk
          Ace is een jongen van weinig woorden en vele daden. Hij is niet verlegen, eerder zwijgzaam. Hij spreekt niet veel, maar als hij iets zegt, is hij of serieus, of sarcastisch. Zijn vermogen om zich stilte houden gaat hand in hand met zijn flexibiliteit. Ace gaat goed met veranderingen om, kan zich aanpassen naar de situatie en is een opvolger van commando's. Ace is ook zeer begripvol, hij is geïnteresseerd in psychologie en heeft een uitgebreide mensenkennis. Hij heeft een vermogen om zich in te leven in de problemen van een ander, is in staat deze aan te horen en met oplossingen te komen.      Iets waar hij altijd mee heeft gezeten is zijn heethoofdigheid die ervoor zorgt dat hij zich snel opwind over kleine dingen. De enige manier om dat te laten gaan is door flink te sporten. Hij vindt het nog altijd heerlijk zijn handen stuk te slaan op een bokszak. Door de agressie die hij voelt, heeft hij soms niet meer door wat hij aan het doen is. Hij kan dus plotseling zichzelf of anderen pijn doen door de woede, en zich later realiseren dat het is gebeurd. Dit maakt dat hij bang is dat hij zichzelf laat gaan en de verkeerde mensen kwetst of verwondt, de mensen om wie hij geeft.
          Ace is aanhankelijk, hij vindt het fijn om rondom te mensen te zijn die voor hem familie zijn. Al zijn de jongens criminelen, zij bieden een thuis voor hem, en dat is wat hij nodig heeft. Hij is ook een tikkeltje naïef, omdat hij te snel het goede in mensen ziet. Dit zuivere wereldbeeld botst vaak met de realiteit waarin hij zich bevindt. Iets wat hij afschuwelijk vindt aan zichzelf is zijn jaloezie. Als hij een oog laat vallen op iemand, wil hij die persoon voor zichzelf houden. Ace is iemand die deelt, maar niet in liefdesinteresses. Hij is een beschermend persoon, maar zeker niet dominant. Hij vindt het eigenlijk wel prima dat iemand de leiding neemt.
          Ace is goed met wapens: vooral met shotguns. Hij heeft een geweldig ruimtelijk inzicht, hij is atletisch en is een hele snelle leerling.

    God has left me a long time ago.





    Verleden
          Ace werd geboren en getogen in Birmingham met zijn ouders, Marie Depaul en Jack Valentine. Marie was een dochter van een Franse immigrant, en was daardoor dus tweetalig. Jack was Amerikaans, en vanuit Illinois naar Engeland verhuisd. Zijn moeder werkte bij de VN, waardoor ze de hele wereld over reisden. Marie verdiende veel geld en was een onafhankelijke vrouw, en zij was de basis van het beeld wat Ace nu nog steeds van vrouwen heeft. Zijn vader was geschiedenisleraar en werkte op de internationale scholen waar Ace zat. Door de reizen pikte Ace verschillende talen op, en door zijn moeder leerde hij vloeiend Frans. Toen Ace zeven was, trokken ze terug naar de UK. Voor het eerst ging Ace naar een normale school. Zijn vader werd 'huisman', en door zijn moeders drukke baan bracht Ace vooral tijd door met zijn vader. Maar Jack mistte de VS, waar hij vandaan kwam, en toen Marie in New York bij het hoofd van de VN mocht komen werken, zocht hij een baan als leraar. Ace verhuisde dus op zijn 14e naar de VS, en ging naar een vooraanstaande school in het hart van NYC. Door zijn afkomst en gewoontes was het echter moeilijk voor hem om vrienden te maken, en om zich op iets te kunnen richten begon hij te boksen. Een jaar later verhuisden ze naar Illinois en ontmoette Ace voor het eerst zijn vaders ouders. Hun nieuwe huis dat veel landelijker lag, gaf Ace de gelegenheid te schieten. Hij vond het leuk en was er zelf best goed in. Maar zijn familie was er niet blij mee dat hij shotguns meenam en het zichzelf had aangeleerd. Gelukkig leek zijn vader het een beetje te begrijpen. Op school had Ace het moeilijk, niet qua lesstof maar op sociaal gebied. Toen hij zijn eerste vriendinnetje kreeg was hij 16, en hij merkte al gauw hoe boos het hem maakte dat andere jongens haar constant lastig vielen. Dit liep uit in een gevecht, waarbij Ace de jongen die hem en zijn vriendin had getreiterd knock-out sloeg. Het veroorzaakte problemen, maar eindelijk kende Ace zijn kracht, en dat gaf hem een goed gevoel. Toen hij zijn eindexamen haalde, bleek hij een GPA van 3,5 te hebben, en hij besloot in California te zien wat hij verder met zijn leven zou gaan doen. Uiteindelijk heeft Ace een diploma gehaald op een college.
    You want me to go away? Bob's your uncle! Bye!




    Extra's
          - Ace is er niet uit wat zijn geaardheid is, al heeft hij enkel relaties met meisjes gehad
          - Hij spreekt Engels met een licht London's accent
          - Engels is zijn moedertaal, hij spreekt Frans vloeiend, kan redelijk Spaans en Duits, en een klein beetje Zweeds, Portugees en Oekraïens.
          - Ace heeft een liefde voor geschiedenis, en is een boekenwurm met een collectie vol klassiekers
          - In 2014 heeft Ace besloten om veganist te worden.
          - De jongeman heeft een criminology degree, een beetje ironisch natuurlijk.
          - Ace drinkt (met mate), heeft een tabaksverslaving en blowt op zijn tijd

    Character, like a photograph, develops in darkness



    Relaties
    Ashton, positive - sparpartners
    Nikolaj, positive - friendly
    Elijah, positie - friendly
    Garland,
    Grayson,
    Bethany,
    Amberle,
    Feline,
    Lauren,
    Adira, positive - friends
    Scarlett,

    Dedication: I am trying to be a better person




    Likes
    Dislikes

    - Boksen
    - Kinderachtig gedrag

    - Lezen
    - Bemoeizuchtigheid

    - Psychologie en criminologie
    - Kapitalisme

    - Schieten
    - Arrogantie

    - Britse slang
    - Wachten

    - Het donker
    - Hitte

    - Roken
    - Hoogtes

    - Alcohol










    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 17:47 ]


    She loops the looping around my mind