• Ik kreeg toen ik net onder de douche stond een idee. Ik ben gek op het veranderen van teksten van liedjes en ze in een andere context te plaatsen, oftewel het schrijven van parodieën. Soms schrijf ik ze volledig uit, maar meestal blijven ze lekker in mijn hoofd zitten, nadat ze zijn ontstaan terwijl ik stofzuig, in de trein zit of zoals net onder de douche sta. Nou was ik sowieso al van plan eentje te gebruiken in mijn stories (niet frozen gerelateerd though), maar ik vond het toch wel zonde dat ik een aantal Frozen/Jily liedjes heb liggen waar niks mee gedaan wordt en toen dacht ik, waarom ga ik ze niet op papier zetten en verzamelen in een story? Nou geen idee waarom niet, dus dat is nu ook precies wat ik ga doen. Ik heb alleen een cover nodig voor de story.

    Inspiratie voor op de cover:
    - Het liefst heb ik sowieso James en Lily erop, oftewel Aaron Taylor-Johnson en Alina Kovalenko (niet Karen Gillan? Nee, niet Karen Gillan :p ).
    - Iets met Frozen.
    - Iets van muzieknootjes oid zou ook leuk zijn, leef je uit ^^

    Behalve dat ik wel echt iets met Jily en Frozen erop wil, heb ik eigenlijk niet echt hele strikte wensen. Ik vind verticale covers meestal het mooist en het fijnst werken. Verder moet de sfeer natuurlijk vrolijk en gezellig zijn, want dat is de hele insteek van het idee. Het is meer een soort grapje dan echt serieus. Ik ben ontzettende fan van gifs in een cover, maar dit is geen verplichting. Eigenlijk is de opdracht dus redelijk vrij.

    De titel. Tja, het liefst zou ik een versie ontvangen zonder titel, eentje met "When Jily meets Frozen" en eentje met "When Hogwarts meets Frozen".

    Ik heb op het moment nog geen deadline voor wanneer ik hem nodig heb. Creativiteit moet immers niet geforceerd worden. Overigens wil ik de persoon die de uiteindelijke cover maakt die ik ga gebruiken ontzettend bedanken met een vermelding bij de story (natuurlijk) en 9 credits. Dus, iemand die mij wil helpen? c:

    - voor de inspiratie voor het idee wil ik overigens Pads, JamesPotter, SiriuslyBlack en WillNotLearn bedanken,
    gezien de Marauder/Frozen combinatie uit het RPGen met o.a. deze lieve geweldige meiden komt,
    ja dit zal ik ook vermelden bij de story c:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 10:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga nu lunchen, maar daarna wil ik zeker proberen een cover voor je te maken!


    “The universe is seeming really huge right now. I need something to hold on to.”

    ik ga eens wat proberen .. xD


    take risks

    Cibis schreef:
    (...)
    O.o die is echt 10x beter dan de mijne...

    Bedankt, maar ik vind die van jou ook heel erg mooi! Een fijne harrypotter-sfeer. c:
    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Wauw, Laura, wat supermooi!!

    Dankjewel!




    “The universe is seeming really huge right now. I need something to hold on to.”

    LilyEvans_ schreef:
    ik ga eens wat proberen .. xD

    Die wordt vast ook heel mooi :D Ik waag maar geen poging xD Ik ben er heel slecht in :D


    How you doin'

    Ik ben nog wat aan het rommelen met de titel, maar die komt er zeker nog op. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb iets geprobeerd, maar helaas is het echt pure prut :'D
    Gelukkig zijn er genoeg mensen bij wie het wel gelukt is *O*

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:40 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik probeer het...
    Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe en waar ik covers moet maken.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Dit ligt zo ver uit m'n comfortzone dat het me te leuk lijkt om iets te proberen in de loop van de week!
    En ik lief Frozen onwijs, dus dat is sowieso al geniaal om eens iets te proberen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zou ook graag iets proberen^^


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Dit is O N M O G E L I J K!!!!!!!!
    WAAR moet ik die stomme cover maken, ik ben serieus gefrustreerd.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ga mrogen ook een poging wagen!!

    Mijn topics. Ik zou graag wat willen proberen.


    † Love? I want to sleep.

    Oh ik vind ze allemaal echt zo leuk en zo verschillend! Ik denk dat ik gewoon één hoofdcover ga kiezen en dan nog enkele voor bij de hoofdstukken (die mensen krijgen dan ook nog wel wat) want Merlin, dit is allemaal zo leuk (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Wauuw wat een mooie covers allemaal! En Anna! Wat een ontzettend leuk idee!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!