• Ik kreeg toen ik net onder de douche stond een idee. Ik ben gek op het veranderen van teksten van liedjes en ze in een andere context te plaatsen, oftewel het schrijven van parodieën. Soms schrijf ik ze volledig uit, maar meestal blijven ze lekker in mijn hoofd zitten, nadat ze zijn ontstaan terwijl ik stofzuig, in de trein zit of zoals net onder de douche sta. Nou was ik sowieso al van plan eentje te gebruiken in mijn stories (niet frozen gerelateerd though), maar ik vond het toch wel zonde dat ik een aantal Frozen/Jily liedjes heb liggen waar niks mee gedaan wordt en toen dacht ik, waarom ga ik ze niet op papier zetten en verzamelen in een story? Nou geen idee waarom niet, dus dat is nu ook precies wat ik ga doen. Ik heb alleen een cover nodig voor de story.

    Inspiratie voor op de cover:
    - Het liefst heb ik sowieso James en Lily erop, oftewel Aaron Taylor-Johnson en Alina Kovalenko (niet Karen Gillan? Nee, niet Karen Gillan :p ).
    - Iets met Frozen.
    - Iets van muzieknootjes oid zou ook leuk zijn, leef je uit ^^

    Behalve dat ik wel echt iets met Jily en Frozen erop wil, heb ik eigenlijk niet echt hele strikte wensen. Ik vind verticale covers meestal het mooist en het fijnst werken. Verder moet de sfeer natuurlijk vrolijk en gezellig zijn, want dat is de hele insteek van het idee. Het is meer een soort grapje dan echt serieus. Ik ben ontzettende fan van gifs in een cover, maar dit is geen verplichting. Eigenlijk is de opdracht dus redelijk vrij.

    De titel. Tja, het liefst zou ik een versie ontvangen zonder titel, eentje met "When Jily meets Frozen" en eentje met "When Hogwarts meets Frozen".

    Ik heb op het moment nog geen deadline voor wanneer ik hem nodig heb. Creativiteit moet immers niet geforceerd worden. Overigens wil ik de persoon die de uiteindelijke cover maakt die ik ga gebruiken ontzettend bedanken met een vermelding bij de story (natuurlijk) en 9 credits. Dus, iemand die mij wil helpen? c:

    - voor de inspiratie voor het idee wil ik overigens Pads, JamesPotter, SiriuslyBlack en WillNotLearn bedanken,
    gezien de Marauder/Frozen combinatie uit het RPGen met o.a. deze lieve geweldige meiden komt,
    ja dit zal ik ook vermelden bij de story c:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 10:39 ]


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    Wauuw wat een mooie covers allemaal! En Anna! Wat een ontzettend leuk idee!


    Mede dankzij jullie though (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    {MT}


    Credendo Vides

    Hoii!

    Ik ben ermee bezig hihi. Ik vond het zo leuk!

    Toch even een vraagje, want het gaat over Lily en James, maar wat is hun relatie...?

    Als in: Mag ik aannemen dat het enigzins romantisch is?

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 10:56 ]

    Puellae schreef:
    Hoii!

    Ik ben ermee bezig hihi. Ik vond het zo leuk!

    Toch even een vraagje, want het gaat over Lily en James, maar wat is hun relatie...?

    Als in: Mag ik aannemen dat het enigzins romantisch is?


    Het verschilt per herschreven liedje. Eigenlijk is het plan gewoon de opbouw uit het echte verhaal te volgen, dus het begint vrij hatelijk -van Lily's kant ofcourse, bij James is het standaard verliefdheidspraat, maar uiteindelijk eindigt het cute en romantisch. Op zich kan dus allebei, haha


    Happy Birthday my Potter!

    Oké bedankt!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Mede dankzij jullie though (bloos)


    Alsnog, ik vind het echt een super leuk idee van je om ze online te zetten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hoooi , ik heb de cover tot nu toe af:



    Ik wilde hem eigenlijk nog wat mooier maken maar dat is helaas niet gelukt, dus dit is hem. Ik heb hem niet met Hogwarts want dat kon ik niet meer herstellen maar als je dat zou willen dan kan ik dat eventueel nog aanpassen alleen dat kost wel ff wat tijd , maar da vind ik dan wel goed hahahaha
    Al denkik dat die andere mooier zijn, dat vind ik in ieder geval, maar ik heb het geprobeerd!


    take risks

    Oke, ik kap er mee. Ik ga het toch niet zo mooi doen als de rest. Veel succes verder met uitkiezen.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    NeverTouchMe schreef:
    Oke, ik kap er mee. Ik ga het toch niet zo mooi doen als de rest. Veel succes verder met uitkiezen.


    Awh, nou toch heel erg bedankt voor de moeite ^^

    @LilyEvans_
    Oeh, ook mooi! Dankjewel c:


    Happy Birthday my Potter!

    Heel veel werk gehad en nog ben ik niet tevreden met het resultaat :'D Maar goed, ik vind het ook weer zonde van de tijd die ik erin heb gestoken om het niet te laten zien XD Dus bij deze, m'n voorlopige probeersel :'D



    Die van Laura vind ik nog steeds het mooist :3

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:25 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Heel veel werk gehad en nog ben ik niet tevreden met het resultaat :'D Maar goed, ik vind het ook weer zonde van de tijd die ik erin heb gestoken om het niet te laten zien XD Dus bij deze, m'n voorlopige probeersel :'D



    Die van Laura vind ik nog steeds het mooist :3


    Die van Laura en jou zijn mijn favoriete, ik vind jou cover mede door het bewegende element echt cool :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh die is ook echt vet! Dankjewel ^^


    Happy Birthday my Potter!

    OMG die van valkyries zijn zo moooooi echt ik zou willen weten hoe je dat doet man xD


    take risks

    Even een kleine inventarisatie -dus nee, geen haast oid, gewoon een check om zeker te weten dat ik niet op niks wacht of zo:

    Waren er nog mensen van plan iets te gaan maken of nog bezig aan iets?


    Happy Birthday my Potter!

    Silence, haha.

    Ik heb besloten sowieso gebruik te maken van de cover van KyloRen/Laura, dus ik maak sowieso 9 credits naar jou over, Laura c: Mocht iemand nog zin/tijd/inspiratie hebben, er zijn nog vele hoofdstukken te vullen, dus covers zijn nog altijd welkom (tegen beloning ofcourse ^^ ).


    Happy Birthday my Potter!