• Ik ben opzoek naar een cover voor mijn story; Traces Of The Past.

    Ik hoop dat iemand iets voor mij wilt proberen. ^^

    * Titel Traces Of The Past
    * Korte Samenvatting

    Het zonnige stadje Arizona is altijd rustig geweest. De boeren deden hun werk en de staat bestond grotendeels uit woestijn.
    Hier en daar zijn wel wat steden, waar iedereen vandaag de dag, druk is met werken, school of hun gezin. Ze hebben geen tijd om te denken aan het verleden.
    Wat je ze niet kwalijk kunt nemen, ze hebben namelijk geen weet van wat er zich vroeger heeft afgespeeld. In hun o zo geliefde Arizona. Een verleden die zijn sporen heeft na gelaten en zich nu verenigen en zinden op wraak.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ik zou er graag iets met indianen in willen. Als achtergrond iets met een stad en de prairie. De hoofd personage is een jonge vrouw (20) en moet blond haar en blauw/groene ogen hebben. Ik zou er ook graag een jongen in willen. De jongen (28) moet donker bruin haar hebben en blauwe ogen hebben.
    * Sfeer die het weer moet geven Het is een misdaad/Thriller story, dus graag iets met duister en geest achtige dingen
    * Horizontaal of verticaal? Daar ben je geheel vrij in
    * Eventuele Exta's Ik zou graag het meisje op de voorgrond willen en de jongen (als dit kan) half daar achter

    Ik hoop dat iemand hier iets mee kan.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    MT, ik ga wat maken voor je.


    obsessive rage

    Super bedankt!!!!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Niet helemaal waar je om vroeg, maar misschien vind je dit ook wel wat:



    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hij is mooi.

    Hij is inderdaad anders dan ik me had voor gesteld, kan je die cowboys misschien vervangen door indianen? of is dat erg moeilijk?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 17:24 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aleshanee schreef:
    Hij is mooi.

    Hij is inderdaad anders dan ik me had voor gesteld, kan je die cowboys misschien vervangen door indianen? of is dat erg moeilijk?


    Dan moet ik even op zoek naar een soortgelijk plaatje
    Heb je trouwens een voorkeur voor de onderlijning van de titel? Of zou ik (als ik een plaatje gevonden heb) met beide proberen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Dan moet ik even op zoek naar een soortgelijk plaatje
    Heb je trouwens een voorkeur voor de onderlijning van de titel? Of zou ik (als ik een plaatje gevonden heb) met beide proberen?


    Ik vind die onderlijning bij de tweede cover wel mooi staan. Super bedankt dat je iets voor me wilt maken trouwens! ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik wil wel iets voor je proberen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een echt goed plaatje vinden bleek moeilijker dan verwacht, dus ik hoop dat dit toch nog een beetje iets is (mocht je zelf een ander plaatje hebben, graag)


    Met het plaatje iets anders erin verwerkt (helaas moest de cover toen wel een stuk vierkanter):


    En een andere achtergrond:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wow!!! Die derde is perfect! Ze zijn allemaal erg mooi! Ja plaatjes vinden van indianen is idd moeilijk, vooral zoiets. Super bedankt!!!!!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik ga nu eens iets voor je proberen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is goed :) Misschien kan ik die samen voegen met de andere cover?


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Aleshanee schreef:
    Is goed :) Misschien kan ik die samen voegen met de andere cover?

    Als je al een cover hebt, hoef ik er geen te maken. Of zeg je toch, ik wil even afwachten tot die van mij klaar is?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil wel even afwachten tot die van jou klaar is. ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Die van mij komt wat later. Ik ben er al wel mee begonnen, maar er is wat tussengekomen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is goed, doe rustig aan ^^ Super bedankt dat je wat wilt proberen ^^


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella