• Mijn deodorants raken bijna op en aangezien ik wel eens heb gelezen dat deodorant met aluminium slecht is voor je, of ongezond of iets, ben ik op zoek naar een zonder aluminium, die goed is voor het milieu, gezond is voor mij en werkt. Bestaat dat? ^^ Zo ja, waar is die te koop?
    Momenteel gebruik ik overigens dove.

    Edit;

    Ik heb overigens een nieuwe deo gevonden voor diegene die geïnteresseerd zijn. DO2 van de kruidvat. Dat is een flesje met kristallen en daar moet je dan zelf water bij voegen. Ik ben eens benieuwd. ^^
    Er zit overigens aluin in, wat een natuurlijk kristal is.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 10:03 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Value schreef:
    (...)

    egoïsme en gemakzucht is wat de mensheid slecht maakt lol maargoedddd, de wereld is toch al fucked up


    Mensen die zulke conclusies trekken zijn zelf ook geen haar beter.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 9:28 ]


    26 - 02 - '16

    Value schreef:
    (...)

    egoïsme en gemakzucht is wat de mensheid slecht maakt lol maargoedddd, de wereld is toch al fucked up


    Kun je ook normaal reageren tegen dr? Ze mag zelf beslissen of ze spuit of roller gebruikt en dat ze niet kiest wat jij kiest maakt dr nog niet egoïstisch oid.
    Thanks.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Kun je ook normaal reageren tegen dr? Ze mag zelf beslissen of ze spuit of roller gebruikt en dat ze niet kiest wat jij kiest maakt dr nog niet egoïstisch oid.
    Thanks.


    loool toch niet gezegd dat ze t was (algemene waarheid) Erieka heeft het wel rechtstreeks gezegd tegen mij tho het is maar hoe je het interpreteert zekerss
    graag gedaan btw xxxx


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Klinkt voor een hoop van jullie misschien raar, maar ik gebruik bijna nooit deo :'D
    Ik vind het allemaal maar een beetje onzin en ik heb het idee dat het helemaal niet zo goed helpt.
    Wat ik vaak doe thuis is een beetje kokosolie aanbrengen om mee schoon te maken en rozenwater in een spuitflesje meenemen om eventuele geurtjes te verdrijven (dat spul ruikt net zo sterk als deo).
    Er heeft nog nooit iemand zomaar tegen me gezegd dat ik stink, dus het zal wel goed zitten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb overigens een nieuwe deo gevonden voor diegene die geïnteresseerd zijn. DO2 van de kruidvat. Dat is een flesje met kristallen en daar moet je dan zelf water bij voegen. Ik ben eens benieuwd. ^^
    Er zit overigens aluin in, wat een natuurlijk kristal is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hoi!! Ik gebruik naar mijn mening een hele goede! Ik weet totaal niet wat er allemaal inzit en ik denk niet dat het is wat je zoekt. Hij ruikt best wel lekker! Namelijk de zalmroze playboy

    Kon de foto niet plaatsen! Sorry.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Je hebt 1 of ander natuurlijk merk dat ik vroeger altijd bij de dirx drogist kocht, maar nu is die winkel bij ons weg en gebruik ik gewoon Dove.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aluin is the way to go ;D ik gebruik het al sinds mijn 14de in de filipijnen. Ikzelf heb nog van die kleine zakjes met aluin (kosten omgerekend ca 50 cent per zakje daar en doe er een jaar of langer mee) maak mijn oksels nat en smeer er wat op. Het voegt geen geur toe maar houdt mijn oksels droog en zorgt ervoor dat er geen geur bij komt. Hier in Nederland hebben ze ook vormen ervan in flesjes of rollers, maar een echte aluin steen kan ook helpen. So, good choice!


    No growth of the heart is ever a waste

    LzzyHale schreef:
    Klinkt voor een hoop van jullie misschien raar, maar ik gebruik bijna nooit deo :'D
    Ik vind het allemaal maar een beetje onzin en ik heb het idee dat het helemaal niet zo goed helpt.
    Wat ik vaak doe thuis is een beetje kokosolie aanbrengen om mee schoon te maken en rozenwater in een spuitflesje meenemen om eventuele geurtjes te verdrijven (dat spul ruikt net zo sterk als deo).
    Er heeft nog nooit iemand zomaar tegen me gezegd dat ik stink, dus het zal wel goed zitten.

    't Is ook deels een cultuurfenomeen ;D.
    Ikzelf gebruik ook niet vaak deo, omdat ik aluin gebruik wat goed helpt tegen zweten en nare geuren. Het helpt dus echt, in plaats van dat de geur gemaskeerd wordt met een lekkere geur zoals veel deodorants doen.
    Wij westerlingen hebben pech in tegenstelling tot veel Aziaten, die van nature minder geuren. How to find out? Plakkerig oorsmeer = meer geur okselgeur Vlokkerig droog oorsmeer = minder. Het plakkerige is dominant, dus helaas, m'n deels Aziatische genen hebben niet gebaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    ^^ ik heb je gemeld. Volgens mij ben jij hier alleen maar om reclame te maken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!