• Een groepje jongeren tussen de 16 en 18 jaar, wordt plots wakker nadat ze hun bewustzijn zijn verloren. Ze liggen op het midden van de straat waar ze wonen en om hen heen staan allemaal mensen. De jongeren herkennen een aantal van de mensen, maar hen lijken de jongeren helemaal niet te herkennen. Hun familie is vervreemd van ze en hun vrienden gaan met andere om. Waarom zijn ze hen vergeten? Er klopt iets niet, dat hebben de jongeren ook door en ze gaan op onderzoek uit. Ze zoeken een plek om te verblijven, moeten aan eten zien te komen en zoeken contact met hun familie, die ze als wildvreemde aanzien. Wanneer ze een boek vinden, in de plek waar ze verblijven wordt alles duidelijk; Ze zitten in de tweede dimensie, waar alles hetzelfde is, maar waar zij niet bestaan! In het boek staan aantekeningen van Alexander Raynolds, wie hetzelfde is overkomen. Het is een soort dagboek, waarin elk dingetje beschreven staat. Zo komen ze er achter dat ze een van de 4 elementen bezitten, maar hier zorgvuldig mee om moeten gaan. Ook de weg terug staat in het dagboek, maar dit is moeilijker dan het lijkt...

    Rollen
    De jongeren(max 4) Water|Aarde|Vuur|Lucht
    - Wanheda | Myron Sinclair | Aarde
    - Ninuturu | Franciscus Johannes Aurumion | Water
    - Polovina | Sonia Lapshakovic | Vuur
    - Pans_Daughter | Sunset Wade | Lucht
    Familie en vrienden van(zoveel als nodig is)
    - Asuka | Broer van Myron | Boaz Sinclair
    - Asuka | Broer van Sonia | Davor Lapshakovic
    - Organa | Zus van Sonia | Vesna Lapshakovic
    -

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto
    Innerlijk: Wees creatief
    Familie: Dit kan in overleg met andere spelers
    Element:
    Extra’s:


    Extra informatie
    - Dit RPG is tot stand gekomen door een serie die ik heb gekeken. Ik wilde er al een tijdje een RPG rondom maken, maar ik wist niet hoe ik het uit moest werken. Het RPG zelf heeft niets met de serie te maken, op wat herkenningspunten na dan. Maar de personages en gebeurtenissen zijn niet hetzelfde.
    - In hun eigen wereld weten ze dat er een verlaten huisje aan de rand van het bos staat. Dit wordt hun schuilplek. Het huisje.
    - Map van de stad. Populatie: Klein. Rechts bovenin is een stuk bos, daar bevind zich het huisje.
    - Wanneer de jongeren in de buurt komen van hun “moeder” wordt deze ziek en kan ze zelfs flauwvallen. Aanraking geeft vreemde wonden op de plek waar ze hun moeder hebben aangeraakt.
    - De krachten die de jongeren hebben, zullen ze helpen terug te komen naar de normale wereld. Om het spannend te houden schrijf ik soms stukjes uit het dagboek in het speeltopic. Ook wordt de uitleg van de kracht vertelt.

    Regels
    - Jongeren vol? Neem dan een familie of vriend, deze zijn net zo belangrijk!
    - Maximaal 2 rollen, verdeeld: Jongen/Meisje
    - Doe alleen mee als je actief mee blijft doen. Ik heb dit niet voor Jan*** gemaakt.
    - Reserveer alvorens je de rol maakt. Dit voorkomt verwarring!
    - Geen Mary Sue’s en Gary Stu’s. Iedereen heeft gebreken.
    - Ik beoordeel of het personage goed is. Als je personage in de beginpost staat is hij toegelaten, zo niet dan heb ik waarschijnlijk feedback gegeven.
    - Alleen ik Wanheda maak nieuwe topics aan, tenzij anders vermeld.
    - Het is leuker als de jongeren elkaar niet mogen of zich sterk irriteren aan de andere.
    - Als je een vraag hebt, stel deze, ik bijt niet! c:

    Topics:
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 14:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pans_Daughter schreef:
    Ik wil wel een familie lid voor mijn personage? (Die ik nog moet aanmaken, kuch kuch) Ik speel het meisje van Lucht.

    enige voorkeuren welk familielid?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sensate schreef:
    (...)
    enige voorkeuren welk familielid?

    Liefst grote broer!

    Pans_Daughter schreef:
    (...)
    Liefst grote broer!

    Wil ik best doen! alleen is het dan wel wat onverdeeld qua geslacht en type van extra rollen, weet niet of Wanheda dat ok vind6


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sensate schreef:
    (...)
    Wil ik best doen! alleen is het dan wel wat onverdeeld qua geslacht en type van extra rollen, weet niet of Wanheda dat ok vind6

    Oh dat wel inderdaad. Dan even afwachten eerst. Anders wil ik ook wel een grote zus voor der, maar liever een grote broer.

    Wanneer opent dit ongeveer? Dan weet ik hoe lang ik nog heb om mijn rol af te maken hihi.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Iemand die nog interesse heeft in een vriend(in) of familielid?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Iemand die nog interesse heeft in een vriend(in) of familielid?

    Volgens mij zocht Kelly voor haar personage een beste vriend(in)? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Sorry dat ik niet meer gereageerd heb, maar ik was 7 dagen geband en shit en toen was ik het een beetje uit het oog verloren. Ik zal even alles teruglezen en mijn rol afmaken!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is er nog iemand die een zus/beste vriendin of zo nodig heeft? c;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wanheda schreef:
    Sorry dat ik niet meer gereageerd heb, maar ik was 7 dagen geband en shit en toen was ik het een beetje uit het oog verloren. Ik zal even alles teruglezen en mijn rol afmaken!

    Organa wees me daar inderdaad op, daarom probeerde ik dit rpg een beetje levende te houden. Maar welkom terug!


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb de rollen die af zijn in de beginpost gezet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal dit weekend ergens mijn rol helemaal afmaken! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    S U N S E T      W A D E .


    • • N A A M
    Sunset heeft opzich nooit echt problemen gehad met haar naam. Wade is echter niet haar eigen achternaam. Sunset is opgegroeid in een pleeggezin, al kwam ze hier pas laat achter. Toch beschouwd ze dit gezin als haar eigen en gaat ze dus door het leven met Wade als achternaam.

    • • L E E F T I J D
    Met 17 lentes jong is Sunset nog niet heel oud, al heeft ze al behoorlijk wat levenservaring opgedaan. Wanneer ze precies is geboren is onbekend, maar ze viert het in april.

    • • U I T E R L I J K
    — Grootte • Eén meter vierenzestig.
    — Lichaamstype • Slank, tenger.
    — Figuur • Zandloper.
    — Gezichtsvorm • Rond.
    — Wenkbrauwen. • Bruin, worden zorgvuldig bijgehouden.
    — Oogkleur • Grijs.
    — Bril of lenzen • Heeft geen van beide nodig.
    — Neus • Normaal.
    — Lippen • Smal.
    — Huidskleur • Blank.
    — Kenmerken • Is vaak eerder wit dan blank te noemen.
    — Haarkleur • Bruin.
    — Haartype • Een gemiddelde slag.
    — Haarstijl • Meestal los.
    — Stem • Niet heel hoog, meestal zacht.
    — Handicaps • Geen.
    — Kledingstijl • Fijn zittende kleding, maar wel stijlvol.
    — Favoriet kledingstuk • Skinny Jeans.
    — Accessoires • Draagt een ketting met een tinkerbell bungeltje.
    — Tatoeages • Een ying-yang teken op haar rug.
    — Piercings • Geen.

    "So you can throw me to the wolves,
    I will return leading the pack."

    • • I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    Luisterend.
    Aandachtig.
    Beschermend.

    Observerend.
    Opmerkelijk.
    Goedharig.
    Humoristisch.
    Scherpzinnig.
    Respectvol.
    Levenswijs.
    Tolerant.
    Negatieve eigenschappen.
    Onzeker.
    Vergeetachtig.
    Bang.

    Aanvallend.
    Beïnvloedbaar.
    Afhankelijk.
    Afgesloten.
    Prikkelbaar.
    Verlegen.
    Impulsief.
    Uitstellend.
    Sunset is te beschrijven als onzeker, verlegen, makkelijk te beïnvloeden en bang voor nieuwe dingen/mensen. Ze gaat automatisch uit van het slechtste en haar gedachtegang is vaak pessimistisch. Toch is ze niet altijd zo. Tegenover de mensen die ze vertrouwd probeert ze open te zijn, en optimistisch. Ze probeert voor hen de goede dingen in de slechtste situaties te zien.

    • • F A M I L I E
    Sunset heeft.....

    • • E X T R A
    — Geaardheid • Hetero.
    — Geloof • Ongelovig.
    — Hobby's • Paardrijden, boogschieten en 'vliegen' doormiddel van het luchtsturen.
    — Diepste geheim •
    — Doelen in toekomst • Leren om niet als eerste iets negatiefs te denken.
    — Angsten • Dierbaren verliezen.
    — Trekjes • Frunnikt aan haar of armbandjes wanner ze zenuwachtig is.
    — Likes • Vrienden, gezelligheid, rust.
    — Dislikes • Ruzie, haat, drukte.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 23:22 ]

    Asuka » SAWFT.


    I'm your little ray of pitch black.

    Naam: Franciscus Johannes Aurumion
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk + foto


    189 cm lang en probeert zo goed mogelijk te trainen om er niet uit zien als een bonenstaak. Hij draagt graag hoodies en andere donkere kleding, hij heeft heldere blauwe ogen, een septum piercing, een wenkbrauw piercing en een helix. Hijs te herkennen aan zijn ketting met een donkerblauwe steen erin, deze draagt hij altijd en overal.
    Innerlijk: rustig en vriendelijk, hij probeert altijd iedereen te vriend te houden, merendeels omdat hij onzeker is en bang is om afgewezen te worden. Hij is een volger en probeert zijn 'leider' dan ook tevreden te houden, maar vaak maken andere daar misbruik van.
    Hij voelde zich vroeger vaak ongewild en daarom wilt hij eigenlijk iedereen tevreden houden, hij was ook eigenlijk een ongeluk.
    Familie: een vader, moeder is overleden na een auto ongeluk.
    Element: Water
    Extra’s: Biseksueel

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 23:22 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira