• Guards & Numbers
    _____________________________________________________________________________


    De muren zijn wit, net als de vloer. Mooi, schoon, helemaal opgeboend tot de tegels blinken. Ook het tapijt is wit, de stoelen en de zetels. Ze zijn er bij gezet om gezellig op te gaan in de omgeving. Het werkt niet, dat heeft het nooit gedaan, de hele ruimte heeft juist meer kleur nodig.
    Groen, zoals de golven die tegen het eiland slaan.
    Blauw, zoals de lucht die je soms in de glazen plafonds kan zien.
    Geel, zoals de zon, jaren geleden.
    Of rood.
    Rood zoals de sjaal van je moeder. Rood zoals de auto van je tante. Rood zoals het bloed van de bewaker op de grond. Mooi, schoon, helemaal open geboend, tot de tegels niet meer zo afschuwelijk wit zijn.
    In het Bürgerhartfort is elke nieuwe dag een uitdaging: voor de gedetineerden - de Nummers - om hun verstand niet te verliezen. Voor de onderzoekers om alle geheimen te vinden en te gebruiken. En voor het personeel en de bewakers om alles in goede banen te leiden. Want de twintigtal gevangenen zijn niet de eersten, de besten: allen hebben blijk gegeven van bovennatuurlijke talenten, en meer nog: van een afschuwelijk kwaad.

    Het Fort

    Ligging
          - Het Fort ligt op een eiland, zo'n 20km van de kust. Welke kust is niet zo belangrijk, omdat het Fort niet toebehoort tot één specifieke natie. Officieel bestaat het niet. Iedereen op het eiland staat dus ook los van een natie: ze moeten niet luisteren naar wetten of regels, maar worden er ook niet door beschermd. De gangbare taal is Engels, maar er worden heus ook andere talen gesproken.

          - Het eiland zelf ligt redelijk hoog boven het water: overal zijn kliffen, met het hoogste punt (deadpoint cliff) wel 25 meter hoog. Aan de andere kant ligt de baai: deze is uitgekapt en enkel bevaarbaar bij rustig weer. De baai ligt 10 meter lager dan het eerste bereikbare gebouw en werkt met een hypermoderne lift.

          - Het eiland is ook bereikbaar met de helikopter


    Gebouwen
          - Elk gebouw is uitgerust met de modernste technologie qua infrastructuur en bewaking: hypergevoelige camera's, allerlei onkraakbare sloten en alarmen... Science-fiction is er niets tegen. Er is echter geen telefoonbereik (in plaats daarvan zijn er walkie-talkies) en geen internet, behalve een lokaal systeem. Je kan dus niets ontvangen of versturen buiten het eiland. De meest gebruikte kleur/tint is wit.

          - De buitenmuur is breed genoeg om er met twee wagens naast elkaar te rijden en is toegankelijk voor al het personeel en de onderzoekers. Voor de sporters is er ook een Finse piste[url] op aangelegd. Er zijn 6 torens om de buitenmuur te bereiken. Je kan enkel naar boven: er zijn geen in of uitgangen naar het eiland zelf, enkel bij de Westerse toren kan je naar het helikopterveld gaan.

          - De binnenmuur is niet bewandelbaar, enkel op de kleine binnentorens staat permanent bewaking.

          - De ingang ligt aan de baai. Volk dat via de helikopters komen, worden via de buitenmuur naar hier geleid. Bij de ingang gebeuren alle - zeer uitgebreide - achtergrondchecks en eventuele extra interviews. Mocht iemand niet binnen mogen, kan deze daar in een kamer gehouden worden, zodat de rest van het eiland niet gezien wordt.

          - De Nummers wonen in het noordwesten. Zij hebben daar een gebouw voor hun kamers en een cafetaria. Voor hun beweging mogen ze één keer per dag enkele uren naar de binnenkoepel: dit is het binnenplein dat overdekt is, met een glazen plafond. De Nummers zijn dus in al de tijd dat ze op het eiland verblijven, niet buiten geweest.

          - De kamers van de Nummers zien er allemaal hetzelfde uit: er zijn twee ruimtes, gescheiden door een glazen muur. In het kleinste deel slaapt de Nummer: er staat een bed en een toilet, allebei onbreekbaar en vastgeschroefd aan de grond. In het grotere deel kunnen de onderzoekers de Nummers observeren: vaak hangt er een camera en microfoon, en staan er enkele comfortabele stoelen. De Nummers worden gewassen in aparte badkamers.

          - Het personeel en de onderzoekers verblijven in de gebouwen tegenover de nummers. Zij hebben ook sobere, maar comfortabele kamers, naar eigen keuze in te richten. De wasruimtes zijn per geslacht gedeeld. Ook zij hebben een cafetaria en enkele ruimtes om te ontspannen: sportruimte, bibliotheek, tv-ruimte etc. Zij kunnen wel binnen de muren even naar buiten en van de zon en de lucht genieten, langs de gebouwen heen.[/url]


          - Ondergronds lopen over heel het eiland door de onderzoeksruimtes. Dit kunnen simpele interviewkamers zijn, maar ook operatiezalen, zalen met apparatuur voor tests met water, vuur, elektriciteit etc. Niets is te gek.

    De Nummers
    De nummers zijn criminelen van over heel de wereld. De meesten hebben vermoedelijk erg zware misdaden op hun naam staan, al zal niet alles ontdekt of bewezen zijn. Toch zijn ze voor het een of ander gepakt geweest.
          Maar dat is niet de reden dat ze tot in het Fort geraakt zijn: elk Nummer heeft tijdens zijn of haar leven iets veel dieper, veel donkerder, veel kwaadaardiger laten zien: of het nu tijdens hun leven was, tijdens hun misdaden of zelfs pas nadat ze waren opgepakt: elk nummer heeft bovennatuurlijke talenten: telepathie, telekinese, ... dingen die je niet meteen kan verklaren. En elk van hen is te gevaarlijk om nog in de maatschappij los te laten.


    De onderzoekers
    De onderzoekers willen precies uitvogelen hoe de Nummers in elkaar zitten: wat zijn hun krachten en wat zijn hun beperkingen? Kunnen ze ingezet worden voor andere dingen? Zijn ze menselijk of juist niet? Zijn ze echt zo slecht, of zit er nog hoop in? Het team bestaat dan ook uit psychologen, psychiaters en andere sociale wetenschappers, maar ook fysici, chemici, geluids- en lichtexperts... Alles wat er bij het onderzoek van pas kan komen.
          Hoewel de onderzoekers elk hun eigen karakter hebben, zit er in elk van hen wel een bepaalde hardheid. Niet alleen gebeuren er af en toe afschuwelijke ongelukken, ook de Nummers zelf zien geregeld af bij de onderzoeken. Geen enkele wetenschapper zal het zo willen noemen, maar de folteringen zijn hen alleszins niet vreemd.
          De wetenschappers komen ook van overal ter wereld: zij staan vaak aan de top van hun vakgebied en/of waren echte wonderkinderen, die hiervoor speciaal geselecteerd werden. Ze hebben zware tests en screenings moeten doorstaan, en hebben natuurlijk een heel strikte geheimhoudingsplicht.
    Het personeel
    Het personeel wordt vaak onderverdeeld in twee groepen: de bewakers en het zorgpersoneel. Beide groepen zijn eveneens zwaar getest en gescreend, en hangen vast aan hun geheimhoudingsplicht. Zij zien en weten echter minder dan de onderzoekers. Er wordt hen echter sterk aangeraden geen vragen te stellen.
          De bewakers zijn goed getraind en worden goed betaald. Niet elke bewaker staat echter op hetzelfde niveau: intelligentie, loyaliteit, talent en ook de duur van de loopbaan helpen hen vooruit.
          Niveau 1: deze bewakers zijn nog niet lang bezig en worden meestal op de muren ingezet.
          Niveau 2: deze bewakers zijn al eventjes bezig en worden gebruikt om de personeelsgebouwen en de binnenkoepel te bewaken.
          Niveau 3: deze bewakers hebben enkele extra tests en screenings ondergaan, en moeten meer geheimhoudingscontracten tekenen. Zij worden gebruikt om de gebouwen van de Nummers te bewaken en de meesten onder hen hebben wel al wat vreemde dingen gezien/meegemaakt, zeker 's nachts.
          Niveau 4: deze bewakers zijn de toplaag: hun loyaliteit is 110% en hun tests en screenings belachelijk zwaar. Zij bewaken de kamers van de Nummers & het ondergrondse onderzoeksgebied. Zij weten zo goed als alles - hoewel ze natuurlijk niet altijd evenveel begrijpen van de onderzoeken - en hebben vaak al erg veel meegemaakt.
          Het zorgpersoneel is wat er verder nog nodig is: technici, keukenpersoneel, schoonmakers, verpleging, etc. De meesten onder hen mogen ook niets vertellen van wat ze zien, maar vaak zien ze niet echt veel. Natuurlijk is iedereen ook maar mens, waardoor er binnen het Fort soms wel het een en het ander doorverteld wordt.
          Voor al het personeel is er ook een mogelijkheid tot mentale zorg: de psychologen en psychiaters staan ook voor hen paraat.


    De rollen
    Nummers 1 - 2
    - Naam
    - Nummer (1 - 20) + tijd in het Fort
    - Leeftijd (18 - 99)
    - Nationaliteit
    - Innerlijk (Eigenlijk hoeft dit niet perse iemand slecht te zijn, maar geef er dan wel een logische verklaring aan)
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis + misdaad waarvoor opgepakt
    - Krachten (Hier staat geen limiet op, maar ze zijn ook niet echt afgelijnd & geen enkel nummer is duidelijk sterker dan de andere. Sommigen zijn meer geoefend, maar geen van hen heeft echt invloed op de andere: je kan geen gedachten lezen van andere nummers zonder toestemming bvb. De krachten zijn bij iedereen vaak ook heel willekeurig: soms kan je iemands levensgeschiedenis met 1 blik weten, soms kan je helemaal niets. Het zijn allemaal ook wat subtielere krachten: telepathie, telekinese, levitatie, sterker zijn dan de gemiddelde persoon etc... Maar niet in dieren veranderen of laserogen)
    - Extra

    #5 - Ash Doe-Collins - 23 - Frisk - 2
    #13 - Poppylan 'Poppy' Gryaznova - 22 - Ambitions - 1
    #4 - Naam - leeftijd - Unlazed - pagina

    Onderzoekers 1 - 0
    - Naam
    - Onderzoeksgebied (psychologie, fysica, ...) & waarvoor wordt het gebruikt + tijd in het Fort
    - Leeftijd (24 - 60) (als je personage 24 is, kan die geen 10 masters hebben, maar wonderkinderen mogen wel!)
    - Nationaliteit
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis
    - Extra

    Naam - neurologie - leeftijd - Delahaye - pagina
    Naam - onderzoeksrichting - leeftijd - user - pagina
    Bewakers 1 - 0
    - Naam
    - Niveau (1 - 4) + tijd in het Fort
    - Leeftijd (24 - 60)
    - Nationaliteit
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis (Je personage heeft ergens anders al een beetje ervaring opgedaan of was uitzonderlijk goed tijdens de opleiding!)
    - Extra

    Naam - niveau - leeftijd - Frisk - pagina
    Naam - niveau - leeftijd - user - pagina

    Zorgpersoneel 0 - 1
    - Naam
    - Beroep + tijd in het Fort
    - Leeftijd (24 - 60)
    - Nationaliteit
    - Innerlijk
    - Uiterlijk
    - Geschiedenis (Je personage heeft ergens anders al een beetje ervaring opgedaan of was uitzonderlijk goed tijdens de opleiding!)
    - Extra

    Naam - beroep - leeftijd - user - pagina
    Naam - verpleegster - leeftijd - Punkween- pagina


    Het begin
    Tot voor het begin werden de Nummers streng uit elkaar gehouden: op het binnenplein en bij het eten zaten ze allemaal minstens tien meter uit elkaar en werd zichtbare communicatie afgestraft. Natuurlijk konden ze met hun talenten wel telepathisch contact leggen, maar verder hadden ze weinig met elkaar te maken. Bij het begin van de RPG willen de onderzoekers iets nieuws proberen door hen meer en dichter bij elkaar te brengen.

    De regels
    • Quizlets huisregels
    • 16+ is toegestaan, in welke vorm dan ook. Geef het misschien wel eventjes aan met een trigger-waarschuwing.
    • OOC & relaties & onzin niet in het rollen- en speeltopic
    • Bij ruzie: wees rustig, denk na over wat je typt en probeer het niet over de topics te smeren. Als het niet met jou te maken heeft, probeer je dan niet te moeien. Vraag eventueel vriendelijk om dit niet in de RPG op te lossen. Heb respect voor elkaar en dan komt het vast wel goed!
    • HAVE FUN!! YOU MUST!! RAUWTCH!!



    [ bericht aangepast op 20 aug 2020 - 1:56 ]


    Mhm?

    Ok, topic is geëdit ^^


    Mhm?

    Dit doet me heel erg denken aan een concept van mezelf wat toentijds jammer genoeg niet van de grond is gekomen.
    Even een MT en ik denk hierover na!


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Fraternity schreef:
    Dit doet me heel erg denken aan een concept van mezelf wat toentijds jammer genoeg niet van de grond is gekomen.
    Even een MT en ik denk hierover na!


    Hopelijk heb ik dan wat meer succes (:
    Laat maar weten wat je besluit ^^


    Mhm?

    Hopelijk zijn er toch nog een paar geïnteresseerden? (:


    Mhm?

    Wordt van de verpleging ook een bepaalde hard-/wreedheid verwacht? Want mocht dat niet het geval zijn zou ik wel een verpleegster willen.

    Ik zou er niet teveel mee inzitten, heb de indruk dat rollentopics de laatste tijd zeer traag op gang komen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Punkween schreef:
    Wordt van de verpleging ook een bepaalde hard-/wreedheid verwacht? Want mocht dat niet het geval zijn zou ik wel een verpleegster willen.

    Ik zou er niet teveel mee inzitten, heb de indruk dat rollentopics de laatste tijd zeer traag op gang komen.


    Nope, het personeel moet gewoon wat betrouwbaar zijn, want daarop worden ze wel gescreend. Maar zelfs dat kan je op zich wel fskem of dat kan veranderen (:


    Mhm?

    Wat ik in gedachten had was een iets terughoudender type, maar dat ze zich nog al eens fel durft verzetten tegen "hogeraf" als de experimenten te ver gaan. Ze neemt haar job heel serieus en vooral ter harte.
    Als dat past bij wat jij in gedachten hebt?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik twijfel. Dit is niet helemaal mijn soort RPG, maar ik heb weer RPG kriebels. Maar daarnaast zit ik ook midden in een verhuizing en verwacht ik pas op z'n vroegst over 2 weken wat actiever te kunnen worden.


    Stenenlikker

    Punkween schreef:
    Wat ik in gedachten had was een iets terughoudender type, maar dat ze zich nog al eens fel durft verzetten tegen "hogeraf" als de experimenten te ver gaan. Ze neemt haar job heel serieus en vooral ter harte.
    Als dat past bij wat jij in gedachten hebt?


    Klinkt interessant! Gewoon alles een beetje logisch houden: als ze te vervelend is, kan ze altijd naar andere delen verplaatst worden of zelfs ontslagen, maar dat betekent niet dat ze niet moeilijk kan doen of kan protesteren. Het is daarbinnen geen dictatuur ook niet.

    @delahaye: klinkt heel spannend voor je, veel geluk alleszins! Als je ondertussen wel wat aan een rol zou kunnen en willen sleutelen, ben je altijd welkom. Het komt sowieso niet zo snel op gang, dus je hebt wel wat tijd.


    Mhm?

    Mag ik voor nu een vrouwelijk nummer reserveren. #13, cause 'm simple like that.
    Weet niet hoe ik het moet noemen, maar qua gave iets in de richting van 'she knows things'. Hoe en wanneer mensen dood gaan, wat iemands volgende zet gaat zijn, enzovoort. Sporadisch, nog niet geheel onder controle. Als dat goed is, uiteraard!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2020 - 1:00 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Fraternity schreef:
    Mag ik voor nu een vrouwelijk nummer reserveren. #13, cause 'm simple like that.
    Weet niet hoe ik het moet noemen, maar qua gave iets in de richting van 'she knows things'. Hoe en wanneer mensen dood gaan, wat iemands volgende zet gaat zijn, enzovoort. Sporadisch, nog niet geheel onder controle. Als dat goed is, uiteraard!


    Helemaal ok (:


    Mhm?

    Dit doet me denken aan Project Morbid. Count me in. Vrouwelijke rol, nummer 4.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Unlaced schreef:
    Dit doet me denken aan Project Morbid. Count me in. Vrouwelijke rol, nummer 4.


    Okidoki!


    Mhm?

    Poppylan 'Poppy' Gryaznova
    I see in your future; a violent and meaningless death

    Poppylan — Red Flower       Gryaznova — Family Name       Age — Twenty Two       Date — October 25       Sign — Scorpio       Nationality — Russian       #13

    Crime
    Such beauty, such grace. Such violence.

    Poppylan is opgepakt na een klopjacht van zo'n zeven maanden, daar haar gave haar tot dan toe influisterde hoe haar achtervolgers voor te blijven. De Russin werd verdacht van drie moorden over een tijdspanne van twee jaar en is in verband gebracht met nog vier anderen, haar poging de consequenties te ontlopen niets dan een spelletje. Zodra ze was gepakt heeft ze bekend en tevens verteld waar ze nog twee lichamen konden vinden. Poppy heeft levenslang opgelegd gekregen en wordt nu overgeplaatst naar 'Het Fort' onder zeer strenge bewaking.


    I have made the obscene decision to be an abomination


    InnerOm te zeggen dat Poppy onberekenbaar is, is zachtst gezegd een understatement. Het ene moment toont ze interesse en is ze kalm en beheerst, het volgende moment bevalt de manier waarop je ademhaalt haar niet en poogt ze je wat aan te doen. Ze lijkt op het eerste gezicht een beetje traag van begrip, naïef en bijna aandoenlijk, maar achter die façade schuilt niets minder dan een scherpzinnige geest en berekenende blik. Ze weegt je binnen seconden en bevindt de meesten het leven niet waard, vindt je aardig of niet zonder dat er een middenweg is. Poppylan flirt graag, kan charmant zijn wanneer het haar uitkomt en heeft een goed gevoel voor humor. Tevens speelt ze enorm graag psychisch spelletjes met mensen en verkiest hierin een zeer wrede ondertoon, daar haar gave bijstaat aan het vermogen mensen te teisteren. Haar gebrek aan empathie en fascinatie naar het verdriet en de pijn van anderen geven zicht op een discutabele geestelijke gezondheid. Vind ze je echter wel aardig, dan heb je er een ietwat bezitterige, aanhankelijke en jaloerse bodyguard bij.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstte
    PowerPoppy 'weet gewoon dingen' zoals ze het zelf simpelweg omschrijft. Haar gave bestaat uit het hebben van visioenen of het ingefluisterd krijgen van bepaalde gebeurtenissen — zij het uit het verleden of dingen die nog te gebeuren staan. Het varieert van het weten wanneer en hoe iemand aan zijn of haar einde komt, tot het zien van uitkomsten wanneer ze bepaalde beslissingen maakt. Veel informatie komt haar zonder problemen, andere dingen overvallen haar ongevraagd of kan ze juist niet achterhalen hoe graag ze dit ook wil. Van sommigen dagen haar de diepste, donkerste geheimen, terwijl ze van anderen enkel hun volgende woorden of handelingen kan raden. Haar ogen kleuren compleet wit bij intensere episodes en tevens kan ze een kleine toeval krijgen, waarbij ze prevelt, schuimbekt en uiteindelijk neergaat. Ook staat het bij aan haar reflexen, daar haar anticipatievermogen extreem hoog is en zelfs haar lichaam af en toe al lijkt te weten wat er te gebeuren staat nog voor het daadwerkelijk gebeurt.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstte
    OuterDe Russin weet zeker gebruik te maken van haar looks, kiest er vaak voor haar slachtoffers mee te lokken met de belofte op een gezellige avond. Hetgeen het eerste opvalt zijn haar ogen, waarvan de irissen beduidend groter zijn dan bij menig mens, de intens blauwe kleur hintend naar het bovennatuurlijke. In combinatie met lange wimpers, een spitse neus en volle lippen geeft het haar iets lieflijks en onschuldigs, maar is de omschakeling naar huiveringwekkend echter ook snel gemaakt. Haar huid is gaaf en roomblank en haar haren een speling tussen wit, zilver en grijs — afhankelijk van hoe het licht valt. Ze is van gemiddelde lengte met een ranke bouw, geen gebrek aan vrouwelijke vormen en goed gedefinieerde spieren welke je niet verwacht wanneer je haar in kleding ziet. Poppy prefereert zwarte kledij van een meer alternatieve soort en kent absoluut geen schaamte voor haar lichaam. Tatoeages en piercings heeft ze niet en hetzelfde geldt vreemd genoeg voor enige littekens en moedervlekken.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstte

    Deadly, uncontrollable and slightly out of my wits


    Behaviors Poppylan is enorm licht op haar voeten en beweegt zich vrijwel geruisloos voort, wat het erg makkelijk maakt mensen te overvallen met haar aanwezigheid. Staren kan ze als de beste, in de wetenschap dat het mensen ongemakkelijk maakt wanneer ze dit doet. Ze heeft enorm goede controle over haar mimiek — laat vaak haar mondhoeken een fractie omkrullen zonder dat er verder ook maar een spier beweegt. Als ze lacht dan is het een meisjesachtig geluid en klinkt het weinig oprecht, ondanks dat het dat misschien wel is. Tevens praat ze normaliter erg zacht, maar kan zichzelf prima verstaanbaar maken wanneer nodig.


    I will stain my mouth red with your blood too, darling


    HistoryPoppylan is een niet geplande nakomeling binnen een gezin wat überhaupt al moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen — armoede niets vreemds in het kleine Russische dorpje waar ze wordt geboren. Ze heeft twee oudere broers waarvan de jongste zeven jaar met haar verschilt en zal nooit aansluiting bij hen vinden of enige genegenheid van hen kennen. Zodra ze haar eerste fluisteringen begint te krijgen op slechts negenjarige leeftijd en dit kenbaar maakt, wordt gedacht dat ze bipolair of psychotisch is. Daar er geen geld is dit te laten onderzoeken wordt het in zoverre genegeerd dat ze geen hulp krijgt, en haar broers vinden het al snel iets om de spot mee te drijven.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstte
    Poppy staat al vrij snel bekend als iemand om te mijden, wordt bestempeld als gek en labiel en uiteindelijk gepest door leeftijdsgenootjes. Ze trekt zich steeds meer terug van sociale contacten en blijft hierdoor overgeleverd aan een gave welke ze nog niet kan plaatsen en welke haar zo nu en dan de meest gruwelijke dingen influistert. Tegen haar negentiende nadert ze een breekpunt en wordt over het randje getipt wanneer ze wordt aangerand — de visioen welke haar overvalt er een waarin zij degene is die haar belager op brute wijze om het leven brengt. Ze voegt de daad bij het beeld en ondervindt dat het haar lang niet zo choqueert als ze van tevoren misschien had gedacht.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstte
    De blondine ontwikkelt een honger naar de macht die het haar laat voelen. Poppy neemt het op zich mannen op te zoeken die hun handen niet van andere vrouwen af kunnen houden en worden beschuldigd van aanrandingen en verkrachtingen, zonder dat daar door de politie nu echt wat aan gedaan wordt. Haar gave komt hierin enorm van pas bij het bevestigen of iemand het verdient ja of nee. De instanties krijgen echter lucht van haar en na een misstap komen ze haar op het spoor, de klopjacht iets wat ze extreem lang vol weet te houden. Met de politie op haar hielen wordt ze getroffen door een visioen van 'Het Fort' en krijgt een toeval. Dit is wat zorgt voor haar arrestatie.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstte

    Don't think you mean more to me than the next person


    DetailsBiseksueel — getriggerd wanneer ze gek of labiel wordt genoemd — sporadisch gewelddadig — claustrofobisch — zwarte nagellak — niet getraumatiseerd — nooit relatie gehad — geen gevoel voor persoonlijke ruimte — op zoek naar bevestiging van de mensen die ze wel mag — kan slecht tegen drank — wordt ook wel 'The Fortuneteller' genoemd — bang voor naalden — extreem lenig — tweehandig — lacht op ongepaste momenten — kan wel sfeer lezen maar trekt zich er niets van aan — hekel aan kinderen — neuriet — doucht koud — weet wie ze gaat ontmoeten binnen 'Het Fort' — heeft nooit iemand anders met gaven ontmoet


    Cause I will love you more violently than you can handle


    [ bericht aangepast op 20 aug 2020 - 14:23 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    @Frisk, dank je wel!
    Oké, ik ga m'n best doen mijn rol in ieder geval wel een beetje op tijd af te kunnen krijgen. But please don't shoot me als het me niet lukt, haha. Ik zou graag een mannelijke wetenschapper willen reserveren. Moet nog even nadenken over zijn onderzoeksrichting, maar wordt waarschijnlijk iets van neurologie/ hoe komt het dat deze mensen die krachten hebben.


    Stenenlikker