• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    R O L L E N
    Reservaties staan er nog niet bij!
    Gryffindor
    • Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings
    • Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    • Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack
    • Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    • Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    • Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat

    Slytherin
    • Avery James Prescott || 7/17 - Clarick
    • Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    • Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    • Safirianna Justine Walke || 7/17 - QueenStark
    • Alison Elijah Woods || 6/16 - Philip

    Ravenclaw
    • Lysander Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    • Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    • Victoire Gabrielle Weasley || 7/17 - StiIinski
    • Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    • Tinleigh Elizabeth Florènce Gould || 6/16 - Dumbledore
    • Roxanne Alicia Weasley || 5/15 - Daggers

    Hufflepuff
    • Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    • Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    • Miller Theodore Kingsley || 7/17 - Dumbledore
    • Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    • Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick
    • Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey

    E X T R A
    Head boy/girl
    • Dominique Weasley || 7/17 - Baelor
    • Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings

    • • •


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) per afdeling, per jaar.

    Ravenclaw
    • Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski

    Gryffindor
    • Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    • Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip

    Hufflepuff
    • Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers

    Slytherin
    • Avery James Prescott || 7/17 - Clarick

    • • •


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    • Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Chasers
    •
    • Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    • Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Beaters
    •
    • Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    Seeker
    • Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack

    Slytherin
    Keeper
    •
    Chasers
    •
    • Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    • Emily Hope Zabini || 7/17 - Daggers
    Beaters
    •
    • Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Seeker
    • Safirianna Justine Walker || 7/17 - QueenStark

    Ravenclaw
    Keeper
    Chasers
    • Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    • Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    Beaters
    • Anna Helene Gardiner || 6/16 - MinnieMouseX
    Seeker
    • Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski - Captain

    Hufflepuff
    Keeper
    • Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    Chasers
    •
    • Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey - Captain
    Beaters
    • Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    • Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Seeker
    • Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick


    I N F O R M A T I E
    Quidditch
    De wedstrijden zullen bepaald worden door een randomnizer voor de wedstrijd, welke afdeling dan het meeste heeft gewonnen zal de Quidditch cup winnen. Dit gaat anders dan bij echt Quidditch, want daar gaat het natuurlijk om de punten, maar dat wordt allemaal een beetje té ingewikkeld.
    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    First/Second weekend in November

    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in November

    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Third/Fourth weekend in February

    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    First/Second weekend in March

    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    First/Second weekend in May

    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in May


    Rooster
    Hier vind je het roosterper jaar en alle vakken.

    Whatsapp Groep
    Stuur me even je nummer door als je er bij wilt!

    Upcoming Events
    -

    Datum
    Maandag 1 september.

    Meer informatie staat in het praattopic.


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - De leerlingen op Hogwarts zijn met elkaar verbonden via het internet op een special "Hogwarts net", maar ze kunnen geen gebruik maken van het wereld wijde internet, dit betekent dat er nog steeds gecommuniceerd wordt via uilen en brieven.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    S T A R T E R S
    Begin
    Het is vijf voor elf, om elf uur stipt zal de Hogwarts Express het perron verlaten. Zeg je familie gedag en zorg dat je je vrienden vind om een nieuw jaar te beginnen aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
    Leaving for Hogwarts
    Het is elf uur, de trein verlaat het station, de ouders zwaaien en alle leerlingen vertrekken voor een nieuw jaar naar Hogwarts. Prefects, zorg dat je naar de prefect coupé gaat zodat de head boy en girl de vergadering kunnen starten!


    Welcome home
    De trein komt aan op het perron bij Hogsmeade, iedereen mag uitstappen en de koetsen nemen naar het kasteel waar een groot feest staat te wachten!

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 maart 2016 - 20:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jade Fay Rosewood
    “Quote”



    Een beetje verveeld liep ik door de gangen. Ik wist niet waar iedereen was en ik had eigenlijk ook geen puf om te zoeken. Iedereen leek opeens allemaal problemen te hebben waar ik mezelf het liefste buiten wilde houden. Ik had mijn eigen problemen en die waren al groot genoeg. Het was niet dat ik niet behulpzaam was en ik was altijd bereid om naar andere te luisteren als degene dat graag wilde maar ik ging mezelf niet mengen in iets waar ik niks van af wist. Ik wilde namelijk niet bemoeizuchtig zijn.
    Uiteindelijk besloot ik naar de bibliotheek te gaan. Ik zou daar wel zien wie ik tegen kwam en anders had ik altijd nog de boeken die mij gezelschap hielden. Ik hield immers van lezen en in de bibliotheek zijn er nog genoeg boeken die ik na al die jaar nog niet gelezen had. Eenmaal aangekomen bij de bibliotheek nestelde ik mezelf in een hoekje weg.


    [Kort en slecht maar nu kan iemand tenminste naar mij toe komen in plaats van dat iedereen maar een beetje in de school rond dwaalt.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathaniel Campbell Saunders
    Gryffindor ll 6th Year ll Prefect ll Chaser ll 'Your love only gets me abused.'
    'Today is one of those days when I wish I was a little boy and could climb on my grandma’s lap and cry until the hurt goes away.'


    Kort wierp ik nog een blik naar de twee personen naast me. Rose had grotere ogen gekregen, waarschijnlijk van verbazing en Scott zat nog rustig met zijn hondje, Alfie te spelen. Snel vluchtten mijn ogen een andere kant op, waardoor ik een set armen niet mijn richting op zag komen. Stevig werd ik kort tegen Rose in een omhelzing getrokken. Iets wat Rose dan ook zelden tot nooit deed en ik was dan ook te verbaasd om de omhelzing te beantwoorden. ‘Ik weet dat je zo’n beetje gedwongen bent, maar ik ben ongelooflijk trots op je. Ik hoop dat je weet dat het mij echt niks uitmaakt wie je leuk vindt en dat ik je nooit anders zou behandelen dan als een geweldige vriend.'
    Zachtjes liet het meisje me los, waar ik direct in Scotts stevige omhelzing getrokken werd. Waarschijnlijk zou het er heel raar uit zien voor omstandigers en hoopte dan ook dat deze geen enkel woord hadden meegekregen. Eigenlijk was alles positief verlopen met het kleine zinnetje wat meteen een groot deel van mijn leven veranderde, maar een ding stak me nog. Rose leek nogal in de gaten gehad te hebben dat ik gedwongen werd om het te zeggen. Het was niet alsof dit niet waar was, gezien iemand anders het anders voor mij verklapt had. James kon zo en zo nooit zijn mond dicht houden evenals Evie. Dat die twee ooit bij elkaar gekomen waren, was mij dan ook een raadsel. Beide personen waren dan ook zo koppig als maar kon. Echter had ik ook niet geweten of ik Scott kon vertrouwen. De jonen had me dan ook een plaatje gestuurd over een coming-out day, wat me deed vermoeden dat ook de jongen wist op een onverklaarbare reden dat ik homoseksueel was. Toch had de jongen me nog steeds vast en ik kon niets anders doen dan verstijfd in zijn greep te zitten. Misschien klonk het raar, maar ik was bang dat iemand wat zou denken als ik wat terug zou doen bij de jongen. Het zeggen tegen mensen was één ding, maar daarna er mee leven was een ander.
    Genadeloos legde Scott zijn hand in mijn haar, dat hij dan ook door de war haalde voor hij me los liet. Ik gunde beide een kleine glimlach, gezien ze me beide een reactie hadden gegeven op mijn bekentenis, waar ik slechts van kon dromen. Waarschijnlijk zullen ze beide niet in de gaten hebben hoeveel het voor me betekende, ook al was ik enigszins nog lang niet opgelucht.
    ‘Daar sluit ik me helemaal bij aan. Dit veranderd helemaal niets en ook ik sta volledig achter je. Je bent nog steeds dezelfde Cam, en zal dat ook blijven.’ Kort knikte ik, waar ik ietwat misselijk over de tafel staarde. Mijn handen vouwde ik dan ook rond mijn buik, terwijl ik nogal leeg voor mij uit staarde. Ik hield er liever van om over anderen te praten dan mijzelf. Helaas hadden meer mensen zoals Scott dit niet door, gezien Scott weer een poging deed om mij vrolijk te maken. Iets wat natuurlijk mijn eigen schuld was, gezien ik mezelf huilend tegen hem had aangedrukt eerder.
    ‘Toch moeten we iets leuks gaan doen, al is het maar als iets leuks voor jezelf omdat je dit hebt gedurfd, Cam. De snoepwinkel, of toch maar het asiel voor een klein pluizig kado?’ Even keek ik naar de bruine puppy ogen van de jongen, die ook te vinden waren in Alfies oogkassen, voor ik mijn hoofd schudden. Ik wist dat het nu nogal awkward was geworden rond ons heen, maar het enige wat ik eigenlijk wilde was naar James gaan die nu bij de krijsende krot op mij aan het wachten was. Scott vond dat het geen goed idee was en misschien was dit ook wel zo, maar ik kon James niet kou laten vatten. Toch wist ik ook niet hoe ik de jongen onder ogen zou kunnen komen. Waarschijnlijk zou ik toch niet langs Scott kunnen komen om de deur te bereiken. De jongen had namelijk gelijk dat hij veel sneller was dan mij en daarnaast wilde ik ze niet nog meer tot last zijn dan dat ik me al voelde. James had zelf toch al mij geappt dat het hem niet deerde of ik kwam of niet, wat me ook echt enorm stak. Misschien hield hij toch véél minder van mij dan dat hij zojuist beweerd had. Ik staarde maar wat naar de kaarsjes die op het tafeltje stonden te branden. Ondanks dat de zomer nog niet voorbij was, had ik het echt koud. Ik friemelde wat aan mijn nagels, voor Scotts blik op mij voelde branden. ‘Of blijf je liever hier? Dan bestel ik namelijk nog een rondje drinken.’ Weer knikte ik, voor ik mijn keel ietwat schraapte. ‘Ja, is goed en met drie man een schaakspel spelen lijkt me goed idee, hoewel Rose ons toch makkelijk zat inmaakt.’ ik worp het meisje een glimlachje, voor ik opstond. ‘Ik ben even naar de wc en daarna kan de match beginnen.’ Poogde ik joviaal te reageren voor ik me omdraaide. Ik liep naar de wc toe, hoewel ik waarschijnlijk liever wat deugd had aan zuurstof van buiten, ook al was het daar onwijs koud. Ik negeerde de spiegels in de wc, om mezelf op te sluiten in een willekeurig wc hokje. Ik deed de klep omlaag en kroop ineen op de wc, waar ik mijn gezicht op mijn schoot verborg en mijn handen beschermend rond mijn eigen scheen benen legde. Ik wist dat ik hier niet voor eeuwig kon blijven, maar voor hoe lang kon, wilde ik even gewoon alleen zijn.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 23:31 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya