• Mijn haar is nu vrij lang, zoals ik het wel vaker heb gehad en ik wil het nu graag korter. Het wordt te lang en ik weet eenvoudig weg niet wat ik ermee moet. Omdat ik het dus korter wil, leek het mij mooi om mijn haar te doneren aan de haarstichting zodat het zij het misschien kunnen gebruiken.

    Haarstichting

    De haarstichting ontvangt haar en maakt hier pruiken van voor vrouwen met borstkanker die minder bedeeld zijn. Zij kunnen dan een pruik krijgen zodat zij weer haar hebben en zich waarschijnlijk mooier voelen. Om hun zelfvertrouwen een stimulans te geven, niet dat ik denk dat vrouwen zonder haren minder mooi zijn dan met haar.


    Er zijn dus kapperszaken waarbij je korting of gratis je haar kan laten knippen als je haar doneert en dat is dus handig. Maar ik vind het ook enorm spannend, want het is een tijd geleden dat ik het kort had en er gaat een flink stuk vanaf dan.

    Dus eigenlijk moet ik mijzelf nog overhalen om het echt te doen.

    Als jij lang haar zou hebben, zou jij het dan doneren?

    61.5% (24 stemmen)
     
    Ja

    5.1% (2 stemmen)
     
    Nee

    25.6% (10 stemmen)
     
    Misschien

    7.7% (3 stemmen)
     
    Weet ik niet


    Physics is awesome

    RedRobin schreef:
    Ik heb het gedaan :) Ik had even spijt van mijn korte haren, maar ik wist dat het voor een goed doel was en het groeit terug he ;)


    Balen dat je spijt had van je korte haren, maar inderdaad gelukkig groeit het terug en is het voor een goed doel.


    Physics is awesome

    Ik ga dit jaar mijn haar doneren, ik zit nu op 30 cm en dan zou het tot net onder mijn oren komen, maar ik laat het nog even doorgroeien tot de zomer en laat het dan afknippen. Maar ik denk dat het een goed gevoel geeft om het aan het goede doel te geven, dus ik zou zeggen doen!


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Wanheda schreef:
    Ik ben op het moment mijn haar aan het laten groeien, maar of ik het red weet ik niet, omdat het nu al aan het irriteren is, haha. Maar als het lang genoeg is wil ik wel overwegen te doneren c:

    By the way; ze nemen gekleurd haar aan toch? Want dat kunnen ze toch bleken?


    Ik had het van te voren gevraagd en kreeg een berichtje terug dat het niet kon


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Homeostase schreef:
    (...)

    Ik had het van te voren gevraagd en kreeg een berichtje terug dat het niet kon

    Ja godver... Nou pech voor die mensen dan maar (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn haar wordt helaas heel lelijk en futloos als ik 't lang laat groeien (van mezelf krullen) dus ik zou het nooit lang laten groeien, maar anders zou ik het zeker doen ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die