• Aangezien ik het toch niet voor mezelf kan houden, post ik het alleen hier op Q :P



    Aanschouw! Ginny Weasley Holyhead Harpy Cosplay!
    In process still..



    De bezemsteel







    Het kostuum









    Dus....
    wat denken jullie?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ohhhh super leuk zeg (en ontzettend origineel)!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ohhhh super leuk zeg (en ontzettend origineel)!


    Dankje!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh, wat gaaf! Dit ziet eruit als een heel goed begin. Ik ben erg benieuwd naar een foto als het af is! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, wat gaaf! Dit ziet eruit als een heel goed begin. Ik ben erg benieuwd naar een foto als het af is! ^^



    Natuurlijk!

    de pruik heb ik trouwens ook al!

    Ik zal er morgen een foto van maken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben echt zo benieuwd naar het eindresultaat, want het wordt zo te zien echt heel vet ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Leuk! Gaaf dat je Ginny Weasley doet! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ohh nice dat je de oudere Ginny doet!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dank jullie wel!

    Even een vraagje aan de `Kenners`

    Ik ben aan het twijfelen om sproetjes te maken met make up...
    Wat denken jullie?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Dank jullie wel!

    Even een vraagje aan de `Kenners`

    Ik ben aan het twijfelen om sproetjes te maken met make up...
    Wat denken jullie?


    Pfoe, ik heb zelf sproeten, dus ik zou ze nooit met make-up hoeven maken. Je kan het altijd even vooraf een keertje proberen op een avondje hoe het eruit ziet. Dat doe ik meestal met cosplays, vooraf even experimenteren hoe iets eruit ziet en hoe dingen het handigst kunnen.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Pfoe, ik heb zelf sproeten, dus ik zou ze nooit met make-up hoeven maken. Je kan het altijd even vooraf een keertje proberen op een avondje hoe het eruit ziet. Dat doe ik meestal met cosplays, vooraf even experimenteren hoe iets eruit ziet en hoe dingen het handigst kunnen.


    Ik heb al van alles geëxperimenteerd ( Thank god for youtube!)

    Maar ik bedoelde meer of het past bij Ginny?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik heb al van alles geëxperimenteerd ( Thank god for youtube!)

    Maar ik bedoelde meer of het past bij Ginny?


    Oooooh haha, ik vatte de vraag heel anders op. Oorspronkelijk wordt ze wel zo beschreven geloof ik. Typisch Weasley uiterlijk: lang vlammend rood haar, sproeten, en de helder bruine ogen van haar moeder toch? En knap, maar dat kan ook komen doordat we meekijken met Harry :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Sempre schreef:
    Ohhhh super leuk zeg (en ontzettend origineel)!


    i wanna die with you once or twice.

    Lily_Evans schreef:
    Ik ben echt zo benieuwd naar het eindresultaat, want het wordt zo te zien echt heel vet ^^


    26 - 02 - '16

    Ik ben ook al een tijdje bezig met het maken van een bezem, maar aangezien ik dat buiten moet doen en nu echt geen weer is ga ik er van de lente weer me verder. Ik ben toen begonnen na elfia.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Dit is echt heel cool!


    I wanna be a wizard!