• Welcome to “Saint Augustine” University!
    Based on the novel Sam Smith, written by Jonas Boets.

    “Saint Augustine” University, oftewel S. A. U., is gelegen in het centrum van Londen, vlakbij het voetbalstadion van Chelsea. Het is een groot, grijs gebouw zonder ramen. Het is zo’n gebouw waar je elke dag langs loopt, zonder er echt aandacht aan te besteden. Wat opmerkelijk is, is dat niemand weet dat het een school is. Dit wordt dan ook uiterst geheim gehouden iedereen die er ook maar iets van afweet. Zo heeft deze school wel meer vreemde zaken; de naam Saint Augustine heeft er dan ook helemaal niets mee te maken, eigenlijk staan de S en de A voor de woorden Secret Agent, aangezien er in deze school dus ook jongeren worden opgeleid tot geheim agent.

    Deze school bestaat uit maar 40 leerlingen, en 10 leerkrachten. Ze hebben niet enkel vakken als wiskunde en Nederlands, maar wel zoals ‘technische snufjes’ of ‘hoe ontmantel ik een bom?’. De leerlingen worden gerekruteerd, om vervolgens een opleiding tot spion te krijgen. In hun eerste jaar zitten ze in klas A, daarna B, C, en als laatste klas D. Zoals eerder gezegd mag niemand van deze school weten, dus ook de ouders van de leerlingen niet. Zij worden gehypnotiseerd door meneer Spring, leerkracht en professional in het hypnotiseren van mensen en dieren.

    In deze rpg volgen we het laatste schooljaar van klas D, waarin ze de laatste voorbereidingen krijgen om een echte spion te worden.



    Lessen en leerkrachten:
    Hypnotiseren, gegeven door meneer Spring.
    Technische snufjes, gegeven door meneer January.
    ‘Hoe zich te bevrijden in benarde situaties?’, gegeven door meneer July.
    Bommen ontmantelen, gegeven door mevrouw November.
    Vermommen, gegeven door meneer April.
    Geschiedenis, gegeven door meneer October.
    Sport, gegeven door mevrouw February.
    Talen, gegeven door mevrouw June.
    Fysica, gegeven door mevrouw August.
    Wiskunde, gegeven door mevrouw December.

    President directeur-generaal Autumn.
    Summer en Spring. (secretariaat)


    Lessenrooster:
    Maandag: Fysica, pauze, Bommen ontmantelen.
    Dinsdag: Talen, pauze, sport.
    Woensdag: Wiskunde, pauze, hypnotiseren.
    Donderdag: Vermommen, pauze, technische snufjes.
    Vrijdag: Hoe zich te bevrijden uit benarde situaties?, pauze, geschiedenis.


    School rules
    ~ U bent altijd beleefd.
    ~ U komt de school niet uit, onder welke omstandigheden dan ook.
    ~ U mag tot negen uur slapen, een uitgeruste spion is altijd meer waard.
    ~ Uw eerste les begint om tien uur, wees altijd strikt op tijd.
    ~ U komt niet op plekken waar u niet welkom bent.

    Extra info:
    De leerlingen kunnen hun eten uit luiken in de gangen halen. Ze hebben geen eetzaal waar ze kunnen eten, maar kunnen dit op het binnenplein of gewoon in hun eigen kamer doen.
    Regels:
    ~De huisregels van Q gelden ook in deze rpg.
    ~Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    ~Minimum 200 woorden per post, dit lijkt me makkelijk te behalen.
    ~Niet de personages van andere besturen, godmodden.
    ~Geen perfecte personages.
    ~Niemand wordt uitgesloten!

    Invullen
    Naam
    Leeftijd(16-18)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra's

    Rollen:
    Girls [5/5]Vol!
    May Rose Smith~Avalance~ Alba Galocha~1.1
    Feline Lisa Moriarity~Magari~Alexandra Daddario~1.2
    Name~ Anemoia~Ivana Baquero~Page
    Arabella Mae Foster~ Jaimz~ Kaya Scodelario~1.2
    Name~ Sempre~ FC~Page

    Boys [4/5]
    Kellin Brandon Scofield~AdoreDelano~ Harry Styles~1.1
    Rover McCoppin~ Wanheda~ Bob Morley~1.2
    Name~Vex~FC~Page
    James Charles Martin~MrsNobody~Drew Van Acker~1.2

    De school:
    Lokaal
    Kamer
    Binnenplaats

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 17:26 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Eventuele relaties van Valentina


    May Rose Smith~Avalance~ Alba Galocha~1.1
    Ik heb eigenlijk geen idee, weet jij iets?

    Feline Lisa Moriarity~Magari~Alexandra Daddario~1.2
    Misschiend dat Valentina van Feline hulp krijgt met Italiaans, aangezien ze wel een Italiaanse afkomst heeft maar nooit het heeft leren spreken. Ik denk dat de twee wel zo nu en dan kunnen botsen vooral omdat ze allebei direct zijn, maar dat kan ook positief uitdraaien. Heb jij een idee?

    Name~ Anemoia~Ivana Baquero~Page

    Arabella Mae Foster~ Jaimz~ Kaya Scodelario~1.2
    Valentina zal het niks vinden dat het meisje zichzelf als een 'geboren leider' ziet en zal het ook niet accepteren. Niet dat Valentina zelf een leider is, maar ze houdt er niet van om iemand te moeten gehoorzamen. Maar wellicht dat de twee vriendinnen kunnen zijn en dat Arabella wat minder leider-achtig is naar Valentina toe?

    Kellin Brandon Scofield~AdoreDelano~ Harry Styles~1.1
    Ik denk dat Kellin en Val wel vrienden zouden kunnen zijn, vooral omdat ze beiden een voorliefde hebben voor technische snufjes. Misschien dat ze vaak projecten samen doen en dingen ontwikkelen?

    Rover McCoppin~ Wanheda~ Bob Morley~1.2
    Meh ik weet niet echt iets ): Heb jij een idee?

    Jem Sigur~Vex~Marcel Leibscher ~1.3
    Ik heb het idee dat Jem en Valentina wel vrienden zouden kunnen zijn, maar als je een origineler idee hebt hoor ik het graag!

    James Charles Martin~MrsNobody~Drew Van Acker~1.2
    Oh, ik denk dat James en Val elkaar echt niet uit zullen kunnen staan, maar Val zal zich zeker tot hem aangetrokken voelen wat dan weer voor verwarring zorgt.


    Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, originelere ideeën zijn heel erg welkom, want dit zijn niet de beste ideeën helaas >.<

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 21:24 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Indrukken van Rover:

    - Feline Lisa Moriarity
    Ze kunnen het goed vinden. Hij zal haar bob zijn voor feesten en ze leren samen.
    - May Rose Smith
    Rover en May zijn goede vrienden, maar Rover vindt haar toch wat leuker dan alleen goede vrienden. Hij is alleen te onzeker om het haar te vertellen. Hij probeert daarom ook zoveel mogelijk tijd met haar door te brengen door bijvoorbeeld te leren met haar.
    - Kellin Brandon Scofield
    Rover vindt Kellin een beetje te druk en kan hem soms ook echt niet uitstaan. Hij zal vriendelijk doen, maar zal niet graag met hem praten. Hij vindt het ook vervelend dat de jongen niet zo gemotiveerd is.
    - Arabella Mae Foster
    Rover zal Arabella wel mogen en zal ook graag een praatje met haar maken.
    - James Charles Martin
    Het ene moment kan Rover het met deze jongen vinden, maar het andere moment kan hij hem niet zo goed hebben en ontwijkt hij hem ook. Dit is van vooral wanneer James zijn korte lontje en koppigheid opvallend zijn. (Okay?)
    - Jem Sigur
    Nog niet genoeg over duidelijk om iets te bedenken
    - Valentina Achaelon
    Rover zal haar wel mogen en zal zeker een praatje met haar maken.

    En de rest is nog niet af c:

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 21:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sempre schreef:
    Eventuele relaties van Valentina

    May Rose Smith~Avalance~ Alba Galocha~1.1
    Ik heb eigenlijk geen idee, weet jij iets?

    Feline Lisa Moriarity~Magari~Alexandra Daddario~1.2
    Misschiend dat Valentina van Feline hulp krijgt met Italiaans, aangezien ze wel een Italiaanse afkomst heeft maar nooit het heeft leren spreken. Ik denk dat de twee wel zo nu en dan kunnen botsen vooral omdat ze allebei direct zijn, maar dat kan ook positief uitdraaien. Heb jij een idee?

    Name~ Anemoia~Ivana Baquero~Page

    Arabella Mae Foster~ Jaimz~ Kaya Scodelario~1.2
    Valentina zal het niks vinden dat het meisje zichzelf als een 'geboren leider' ziet en zal het ook niet accepteren. Niet dat Valentina zelf een leider is, maar ze houdt er niet van om iemand te moeten gehoorzamen. Maar wellicht dat de twee vriendinnen kunnen zijn en dat Arabella wat minder leider-achtig is naar Valentina toe?


    Kellin Brandon Scofield~AdoreDelano~ Harry Styles~1.1
    Ik denk dat Kellin en Val wel vrienden zouden kunnen zijn, vooral omdat ze beiden een voorliefde hebben voor technische snufjes. Misschien dat ze vaak projecten samen doen en dingen ontwikkelen?

    Rover McCoppin~ Wanheda~ Bob Morley~1.2
    Meh ik weet niet echt iets ): Heb jij een idee?

    Jem Sigur~Vex~Marcel Leibscher ~1.3
    Ik heb het idee dat Jem en Valentina wel vrienden zouden kunnen zijn, maar als je een origineler idee hebt hoor ik het graag!

    James Charles Martin~MrsNobody~Drew Van Acker~1.2
    Oh, ik denk dat James en Val elkaar echt niet uit zullen kunnen staan, maar Val zal zich zeker tot hem aangetrokken voelen wat dan weer voor verwarring zorgt.


    Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, originelere ideeën zijn heel erg welkom, want dit zijn niet de beste ideeën helaas >.<


    Ja, dat is goed. Dus gwn vrienden?

    Wanheda schreef:
    Indrukken van Rover:

    - Arabella Mae Foster
    Rover zal Arabella wel mogen en zal ook graag een praatje met haar maken.


    Oke, is goed c; Vrienden?

    Jaimz schreef:
    (...)

    Oke, is goed c; Vrienden?


    Yap!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ough, ik heb het gevoel dat iedereen James haat ;')
    Achja, 'zou hem waarschijnlijk zelf ook haten, so no hard feelings ;p


    Avalance schreef:
    James Charles Martin~ MrsNobody
    May zal zich soms wel kunnen ergeren aan sommige van zijn karaktereigenschappen. Zo kan ze bijvoorbeeld enorm veel stress krijgen door het feit dat hij een control freak is.


    Wel, James heeft ook vrienden nodig, en ik denk dat May hiervoor het hoogst in de aanmerking komt. Oké, bij het controlefreak-kantje botst het wel wat, maar geen enkele vriendschap is perfect, right? Als je akkoord bent zou ik ze in een verse vriendschap gooien (één die pas in hun vorig jaar is ontstaan), zodat ze nog wat aan elkaar kunnen wennen. Wat denk je?

    Vex schreef:
    James
    Ha, James de controlefreak en totaal het tegenovergestelde van Jem wat betreft zijn geschiedenis en houding. Tevens is hij ook dominant. Toch zou Jem ook erg tegen hem op kijken gezien hij alles heeft wat hij juist mist. Het kan heel hard gaan vriezen of het kan gaan dooien, of misschien wel beide tegelijk... ;’)


    Inderdaad, uit alle personage's hier zijn James en Jem het meest zoals water en vuur. Hmm, wat gaan we daarmee doen? Ik denk dat ze moeten starten met een lichte afkeer van elkaar maar, omdat ze elkaar nog niet zo goed kennen zijn ze ook wel nieuwsgierig naar wat de ander in petto heeft, ze kunnen elkaar daardoor niet met rust laten en zo kunnen ze verder opbouwen. Akkoord? (:

    Wanheda schreef:
    - James Charles Martin
    Het ene moment kan Rover het met deze jongen vinden, maar het andere moment kan hij hem niet zo goed hebben en ontwijkt hij hem ook. Dit is van vooral wanneer James zijn korte lontje en koppigheid opvallend zijn. (Okay?)


    Gezien Rover een gedreven, eerlijk, loyaal persoon is denk ik dat James hem nog zou mogen, het deeltje 'allemansvriend' helpt daar ook nog bij. Ik zou zeggen dat ze al vrienden zijn vanaf het begin van hun carrière in SAU maar dat gezien Rover hem dan ondertussen ook wel goed kent hij liever uit zijn buurt blijft wanneer hij onaangenaam is. Alright? (;

    Sempre schreef:
    James Charles Martin~MrsNobody~Drew Van Acker~1.2
    Oh, ik denk dat James en Val elkaar echt niet uit zullen kunnen staan, maar Val zal zich zeker tot hem aangetrokken voelen wat dan weer voor verwarring zorgt.


    We zouden ze kunnen laten starten als kennissen, die enkel wat weten over de andere door wat er gezegd geweest is. James zal zeker geïntrigeerd zijn door Val, gezien ze zeer snugger is en het feit dat ze nog maagd is zou ook nog wel goedkeuring bij hem opbrengen maar aan de andere kant zou hij misschien dan ook wat de drang voelen om de eerste te zijn die haar bloempje plukt, if you know what I mean *pedoface*


    Ik heb hier echt zin in jongens!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 22:30 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    @MrsNobody.
    Enig idee voor soort relatie van Arabella & James?

    Is goed MrsNobody!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Jaimz;

    Ik denk eerlijk gezegd dat die twee het enorm goed zouden kunnen vinden, afgezien van het 'geboren leider'-eigenschapje denk ik dat er niet echt iets in de weg staat voor James en Arabelle om goede vrienden te zijn. Dat zou dus betekenen dat Arabelle het hoogst op James lijstje zou staan en zij dus zijn vertrouwenspersoon wordt. Ik zie ze dus een soort van bestfriends zijn die elkaar wel wat meer ruimte geven maar altijd voor de ander klaarstaan. Ze zouden elkaar dan ook wel al goed kennen vanaf de start in SAU, en als je ervoor openstaat zouden ze ook een romantische relatie kunnen gehad hebben en dat ze het dan toch bij vrienden gelaten hebben.

    [Sorry als mijn zinnen niet zo vlotjes zijn, ik ben wat moe en mijn toetsenbord werkt in vertraging]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    MrsNobody schreef:
    We zouden ze kunnen laten starten als kennissen, die enkel wat weten over de andere door wat er gezegd geweest is. James zal zeker geïntrigeerd zijn door Val, gezien ze zeer snugger is en het feit dat ze nog maagd is zou ook nog wel goedkeuring bij hem opbrengen maar aan de andere kant zou hij misschien dan ook wat de drang voelen om de eerste te zijn die haar bloempje plukt, if you know what I mean *pedoface*


    Nou ja, het lijkt me sterk dat ze kennissen zijn als ze eindexamen gaan doen op een school waar maar 40 leerlingen zijn, haha. Ik ga even nadenken over iets interessanters, geef me een nachtje haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MrsNobody schreef:
    @ Jaimz;

    Ik denk eerlijk gezegd dat die twee het enorm goed zouden kunnen vinden, afgezien van het 'geboren leider'-eigenschapje denk ik dat er niet echt iets in de weg staat voor James en Arabelle om goede vrienden te zijn. Dat zou dus betekenen dat Arabelle het hoogst op James lijstje zou staan en zij dus zijn vertrouwenspersoon wordt. Ik zie ze dus een soort van bestfriends zijn die elkaar wel wat meer ruimte geven maar altijd voor de ander klaarstaan. Ze zouden elkaar dan ook wel al goed kennen vanaf de start in SAU, en als je ervoor openstaat zouden ze ook een romantische relatie kunnen gehad hebben en dat ze het dan toch bij vrienden gelaten hebben.

    [Sorry als mijn zinnen niet zo vlotjes zijn, ik ben wat moe en mijn toetsenbord werkt in vertraging]


    Ja, dacht ik dus ook wel dat ze het goed met elkaar kunnen vinden door die eigenschap. Ik vind het prima, zowel bestfriends als de eerdere relatie. c:

    @MrsNobody
    Perfect! (:


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ik ga morgen even alles goed bekijken. Had nogal een druk weekend met twee concerten, dus heb er nog niet echt tijd voor gehad. En volgens mij vind iedereen kellin wel een vervelend rot jong :')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Avalance schreef:
    James Charles Martin~ MrsNobody
    May zal zich soms wel kunnen ergeren aan sommige van zijn karaktereigenschappen. Zo kan ze bijvoorbeeld enorm veel stress krijgen door het feit dat hij een control freak is.



    Wel, James heeft ook vrienden nodig, en ik denk dat May hiervoor het hoogst in de aanmerking komt. Oké, bij het controlefreak-kantje botst het wel wat, maar geen enkele vriendschap is perfect, right? Als je akkoord bent zou ik ze in een verse vriendschap gooien (één die pas in hun vorig jaar is ontstaan), zodat ze nog wat aan elkaar kunnen wennen. Wat denk je?


    Hahah, ik ben het hier wel mee eens! May zal wel aan hem kunnen wennen hoor ;)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    ik ben eindelijk begonnen aan mn rol sorry dat het wat langer duurde. Adira staat ook open voor relaties al kan je op het moment alleen een deel van haar character sheet lezen


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Zijn mensen nog enthousiast? :'D Ik hoop van wel... Wanneer willen we ongeveer beginne?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 23:39 ]


    We've lived in the shadows for far too long.