• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16


    4 v/d 25 bestellingen is binnen haha :'D
    Het lijkt wel kerst en sinterklaas zo

    Ik blijf de brief van Achievement opnieuw en opnieuw lezen <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I try to medicate, I try to numb the pain
    No matter what I do it’s all in vain
    My heart was full of love
    Now all I do is hate
    I fall apart when you're so far away


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ik blijf de brief van Achievement opnieuw en opnieuw lezen <3

    I fucking loooooove youuu

    Achievement schreef:
    (...)
    I fucking loooooove youuu

    (K)
    I love you way way way more <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Weet je, ik ga gewoon niet meer hopen, al mijn dromen worden verpletterd dus waarom heeft het nog zin. It's fine, dromen zijn toch nutteloos. Echt, je kan je beter op je schoolwerk focussen. Geen tijd voor liefde of diepe vriendschappen of enthousiaste schrijfpartners en een RPG die perfect gaat of het krijgen van échte vrienden... *probeert zichzelf te overtuigen*

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 15:39 ]

    Trees schreef:
    Weet je, ik ga gewoon niet meer hopen, al mijn dromen worden verpletterd dus waarom heeft het nog zin. It's fine, dromen zijn toch nutteloos. Echt, je kan je beter op je schoolwerk focussen. Geen tijd voor liefde of diepe vriendschappen of enthousiaste schrijfpartners en een RPG die perfect gaat of het krijgen van échte vrienden... *probeert zichzelf te overtuigen*



    Dromen zijn alles behalve nutteloos, alles wat je doet, alles wat je denkt is een droom,
    blijf dromen...


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ugh. Just ugh. Kill me. Ik ben in een zwaar slecht humeur door al deze SHIT. Verdomme.


    The truth is out there.

    Everytime I look at you, I get more sad.
    Because I know I have to let you go. Because I get more in love whenever I look at you.
    My heart melts more whenever I see you smile. You're breathtaking handsome.
    I don't wanna be in love, because everytime i get hurt. Every single time.
    If you'll be mine, I promise I will never make you sad. I will be proud of you, always.
    I will give up my happiness for yours. But please be mine, love me like I love you.
    Hug me tightly and never let me go. Let me brush your hair with my hands. Let me touch your nose with mine. Uhhhhh.
    Let me love you, love me back.

    Thanks for reading my bullshit

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 16:33 ]

    Geardon schreef:
    (...)


    Dromen zijn alles behalve nutteloos, alles wat je doet, alles wat je denkt is een droom,
    blijf dromen...


    Oh, maar als ze allemaal kapot gaan dan weet je het wel hoor, dan zijn ze zeker nutteloos :')



    Briseis schreef:
    Ugh. Just ugh. Kill me. Ik ben in een zwaar slecht humeur door al deze SHIT. Verdomme.


    SHIT? Stichting Huis-elf voor Inburgering en Tolerantie? Sorry, ik kon deze Harry Potter referentie niet laten liggen ^^
    But I hate you feeling bad :c *hug*

    [ bericht aangepast op 23 feb 2016 - 16:34 ]

    De stelling v/d week heeft me inspiratie gegeven voor een verhaal :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    (...)


    Oh, maar als ze allemaal kapot gaan dan weet je het wel hoor, dan zijn ze zeker nutteloos :')



    https://www.youtube.com/watch?v=I3HHLZ4yjMw
    Ik moest echt meteen aan dit lied denken.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Inagua schreef:
    De stelling v/d week heeft me inspiratie gegeven voor een verhaal :')

    Anders mij wel :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Anders mij wel :'D


    Ben ik even blij dat ik niet de enige ben haha. Ik vond het namelijk nogal triest van mezelf, omdat de stelling juist anti-depressie stories is. (Al gaat mijn idee dan niet echt over depressie maar een gemiddeld dipje).


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    De stelling v/d week heeft me inspiratie gegeven voor een verhaal :')


    Hahah. Ik vind het vooral dom dat er gelijk "argumenten" in de stelling zelf staan. Dan is het in principe gewoon geen stelling meer, maar ja, dat is mijn mening.


    26 - 02 - '16