• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    WATERLOO FINALLY FACING MY WATERLOO LALALA


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    WATERLOO FINALLY FACING MY WATERLOO LALALA


    So how could I ever refuse
    I feel like I win when I lose -


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    So how could I ever refuse
    I feel like I win when I lose -


    WATERLOO! Couldn't escape if I wanted to.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    (...)

    WATERLOO! Couldn't escape if I wanted to.


    Waterloo - Knowing my fate is to be with you


    26 - 02 - '16

    ^ thanks for bringing that song in my head. :')


    OTOFT: okeeee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    wtf is dit ding naAST MIJN WENKBRAUW


    i put the fun in funeral

    I'm okay, thanks.


    kindness is never a burden.

    En ik maar denken dat ik de enige Abba fan was


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    En ik maar denken dat ik de enige Abba fan was


    Valt dat even tegen, hahah. (wbw)


    26 - 02 - '16

    Wat hebben mensen toch met 'me eigen'? Het is 'mezelf', niet 'me eigen'. Grammatica-check, please.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij heb ik nog nooit in zo'n korte tijd een profiel in elkaar gezet waar echt tevreden mee was :3

    Oh the joy of eating popcorn. Uren erna nog stukjes popcorn tussen je tanden wegvissen.

    "Verrassing! Ik heb je kamer alvast een beetje aangepakt. Je mag wel zelf een aantal dingen afmaken hoor."

    In andere woorden je hebt mijn vuile was gewassen maar ik moet het ophangen, je hebt mijn bed afgehaald maar ik moet hem opmaken, en je hebt al mijn voedselverpakkigzooi bij elkaar gegooid en ik moet het naar beneden brengen. Het is allemaal heel lief en zo maar ik ben 1000x te moe serieus hoe??????? De fuck ga ik dit doen want op het moment kan ik het amper opbrengen om te lopen zonder te janken omdat ik me niet goed voel, laat staan alle klusjes waar je me nu mee hebt opgezadeld ookalwashetgoedbedoeld en bah ik wilde gewoon graag neerploffen in mijn gore bed omringd door de geur van vuile was en er geen zier om geven en nu kan ik nergens op neerploffen want er is niks en Jip houd de fuxk eens op met huilen over niks de hELE TIJD


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Altijd leuk als iedereen je negeert.


    <3

    Jesse McCartney — Beautiful Soul.


    I'm your little ray of pitch black.