• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Waarom is Breaking Benjamin nog zo ver weg muuuh


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh i fucking love deze borrels. Allemaal semi-sletterig dansen, elke keer dezelfde nummers aanvragen, halverwege weghollen om kaassoufles te halen met je girls en ja jij bent er en I fucking love you


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Omg, ik sta in de top met mn SotY verhaal *O*
    Extra publiciteit in de hoop meer lezers te krijgen :'D


    Stenenlikker

    Oh, nee, geen enkel probleem. 3 onderzoekvoorstellen voor hetzelfde vak, gewoon omdat het kan. En diezelfde week een essay inleveren van 1000 woorden, naast al het normale werk. It's not like I need sleep anyway. Woohoo, I'm dying!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Echt waar ik ben blij voor je maar het is toch logisch dat ik momenteel niet weet hoe ik het moet uiten?
    Jij krijgt het gene wat ik zo graag wil maar niet meer kan. Laat me gewoon even met rust over dat onderwerp.

    Ik proef bloed. Where's that coming from?

    Waarom krijgen mensen dik 800 euro stufi terwijl beide ouders verdienen en ze thuis wonen en ik maar 600 met uitwonend en ouders zonder inkomen?

    Skadi schreef:
    Waarom krijgen mensen dik 800 euro stufi terwijl beide ouders verdienen en ze thuis wonen en ik maar 600 met uitwonend en ouders zonder inkomen?

    800?! Wat :'D
    Ik krijg 80 per maand haha

    "Je maakt een samenvatting voor jezelf"
    *levert opdracht in*
    *krijgt opdracht terug*
    "Je samenvatting is niet volledig. Overnieuw doen"

    What the fucking fuck. Ik weet al hoe je energie en water kan besparen. Dat hoef ik dus niet voor mezelf samen te vatten.

    Sommige mensen snappen niet dat de variaties in de westerse muziek ook opraken, dus alles wordt al veel te snel als plagiaat gezien als het nog maar vier of vijf dezelfde noten heeft op een bepaald ritme. Jeez, dat stoort me zo hard.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Pff mag ik tig quizzen gaan inactiveren/verwijderen. Beetje jammer dit. Pokkewerk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    Pff mag ik tig quizzen gaan inactiveren/verwijderen. Beetje jammer dit. Pokkewerk.


    Waarom?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Whuuut?! Pottermore heeft mij ingedeeld bij Ravenclaw. IK BEN GEEN RAVENCLAW!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Peter Lustig is overleden. Löwenzahn voelt als 50% van mijn jeugd. 2016 is echt genadeloos tot nu toe. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geen verwarming, geen warm water, geen elektriciteit en geen licht. Als dat straks nog is, is het redelijk logisch als ik mijn toetsen morgen slecht doe. Ik kan echt niet leren als ik het koud heb.


    <3