• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Phew, daar kwam ik goed mee weg.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Afrikaanse landen leren is echt shit gewoon :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kan me echt irriteren aan Codsworth van Fallout 4, maar hij redt vaak genoeg mijn leven dus ik hou wel van die leuke, zeikende Robot <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het boeit zijn vrienden precies echt niets dat hij binnen 10/15 jaar waarschijnlijk zal sterven.


    <3

    Trikova schreef:
    Ik kan me echt irriteren aan Codsworth van Fallout 4, maar hij redt vaak genoeg mijn leven dus ik hou wel van die leuke, zeikende Robot <3


    Agreed :Y)
    Maar MacCready blijft mijn favoriet hehe


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nieuwe like buttons on Facebook

    Achievement schreef:
    Nieuwe like buttons on Facebook

    Wat zijn ze lelijk

    Praktijktoets gedaan. Hopelijk waren dit wel eerlijke leraren die je niet zonder reden laten zakken. Als ik deze niet haal mag ik van school af...

    Mag ik niet gaan zwemmen ofzo? Pff, heb ik me voor niets omgekleed en ben daarnaartoe gefietst.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doe niet zo ondankbaar jongen. Ik doe dit voor jou en mama. Een 'dankjewel' was zeker teveel gevraagd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil naar huis verdomme.


    26 - 02 - '16

    Yay, we hebben ook eindelijk zonnepanelen ^^

    Oncilla schreef:
    Ik wil naar huis verdomme.

    Pizzaaaaaaaaaaaaa <3

    En nu nog minstens anderhalf uur reizen naar huis. I am done. Schiet mij maar lek! T-T


    26 - 02 - '16