• Zoals sommige al weten doe ik aan judo. ja, ik begin weer over de judo. Ik heb geen leven oké. Sorry.
    Om uitgezonden te worden naar European cups (hier kan je je weer selecteren voor Europese en wereld kampioenschappen) moet je in Nederland eerst presteren bij een van de twee meetmomenten.

    Afgelopen jaar heb ik echt een rotjaar gehad op sport gebied. In 2014 had ik een super jaar maar in de zomer had ik mijn hand gebroken. Toen ik herstelt was miste ik het judo gevoel waardoor ik in 2015 eigenlijk judo niet zo leuk mee vond en mede hierdoor wilde stoppen. Uiteindelijk ben ik door gegaan en heb ik de liefde in de sport terug gevonden.
    Dit jaar wilde ik het dus beter gaan doen. Ik ben van club veranderd en ik was weer begonnen met afvallen om weer op mijn oude gewicht te komen, want ook dat ging in 2015 helemaal fout. Alles leek perfect te gaan. Mijn trainingen gingen met sprongen vooruit en ik voelde gewoon dan ik zoveel beter werd dan ooit te voren. En toen de eerste maandag van het jaar, de maandag voor het eerste meetmoment raakte ik geblesseerd. Heel even zag ik alles kapot vallen. Ik had er zo hard voor gewerkt. Ik had nauwelijks wat gegeten met kerst, ik had geen oliebollen met oud en nieuw en ik was al maanden bezig met mijn gewicht in orde te krijgen en opeens leek alles voor niks te zijn. Heel eventjes had ik hoop dat ik het tweede meetmoment nog mee zou doen maar ook die hoop vervloog snel weer. Al met al dacht ik dat ik weer een jaar had verspilt.
    Twee weken geleden op een zondag werd ik gebeld door mijn coach. Hij vertelde mij dat ze een wildcard voor mij wilde gaan regelen. Dat zou betekenen dat ik sowieso een toernooi zou krijgen en als ik daar presteerde ik mee mocht naar de andere. Die wildcard was echter niet zeker. Maar vandaag heb ik dan eindelijk te horen gekregen dat ik alsnog mee mag doen! En ik ben echt super blij nu! Over een paar weken vertrek ik naar Portugal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aw ik ben super blij voor je Sarita! (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Aah awesome! Gefeliciteerd en alvast ontzettend veel succes in Portugal!


    because i knew you, i have been changed for good

    Aaawh wat leuk! Gefeliciteerd! Zet hem op, je kan het! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteerd Sarita!! Is alles toch nog op z'n pootjes terecht gekomen.

    Ahh, Saar, gefeliciteerd! Je verdient dit!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ah wat geweldig Sarita! Ik ben echt heel blij en heel erg trots op je! Go kick their asses!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat is geweldig, gefeliciteerd :'D!


    Seasons will change, but I shall remain

    Wat geweldig meid! Heel veel succes (;


    26 - 02 - '16

    Charbonneau schreef:
    Aw ik ben super blij voor je Sarita! (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oncilla schreef:
    Wat geweldig meid! Heel veel succes (;


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    areumdawo schreef:
    Aah awesome! Gefeliciteerd en alvast ontzettend veel succes in Portugal!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat een leuk nieuws! Alvast veel succes!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat een leuk nieuws! Alvast veel succes!


    The truth is out there.