• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:28 ]


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Sorry.. Maar de RPG zit al vol. Ik ga ook niet meer rollen openstellen, dit om het vooral overzichtelijk te houden. Ik heb ook iemand anders teleur moeten stellen die ook aan het vorige RPG meedeed omdat deze al snel vol zat.


    Wauw. Ik was één van de eersten die zich aanmeldde voor dit RPG en gelijk haar rol had afgemaakt en ingeleverd. Ik heb zelfs nog in het vorige praattopic extra voor de duidelijkheid aangegeven: zodra iemand het overneemt, doe ik weer mee. Hoe kan het dat ik er dan niet bij zit, terwijl ik het duidelijk heb aangegeven? Ik vind dit op zijn zachtst gezegd echt gewoon niet kunnen.
    Ik ben echt oprecht verbaasd hierover. Ik had verwacht dat degenen die als eerste hun rollen hadden gemaakt en aangegeven hadden weer mee te willen doen, direct op de lijst komen? Nu heb ik veel aandacht en tijd besteed aan een rol en was ik één van de eersten en word ik zo opzij geschoven voor mijn gevoel. Sorry hoor, ik vind dit echt heel vreemd.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 19:27 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Wauw. Ik was één van de eersten die zich aanmeldde voor dit RPG en gelijk haar rol had afgemaakt en ingeleverd. Ik heb zelfs nog in het vorige praattopic extra voor de duidelijkheid aangegeven: zodra iemand het overneemt, doe ik weer mee. Hoe kan het dat ik er dan niet bij zit, terwijl ik het duidelijk heb aangegeven? Ik vind dit op zijn zachtst gezegd echt gewoon niet kunnen.
    Ik ben echt oprecht verbaasd hierover. Ik had verwacht dat degenen die als eerste hun rollen hadden gemaakt en aangegeven hadden weer mee te willen doen, direct op de lijst komen? Nu heb ik veel aandacht en tijd besteed aan een rol en was ik één van de eersten en word ik zo opzij geschoven voor mijn gevoel. Sorry hoor, ik vind dit echt heel vreemd.


    Ik begrijp dat het best vervelend voor je is, maar je moet je ook realiseren dat een nieuwe TM voor nieuwe regels zorgt. In dit geval, is dat een kleinere groep, waar ik ook volledig achter sta want het vorige was gewoon echt heel druk met 15 verschillende personages. Daar waren in het rollentopic namelijk ook al klachten over gekomen.

    Wat je misschien kunt doen, is even Magari een berichtje sturen om te vragen of zij wellicht haar dubbelrol wil laten vallen, zodat je toch nog mee kunt doen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Wauw. Ik was één van de eersten die zich aanmeldde voor dit RPG en gelijk haar rol had afgemaakt en ingeleverd. Ik heb zelfs nog in het vorige praattopic extra voor de duidelijkheid aangegeven: zodra iemand het overneemt, doe ik weer mee. Hoe kan het dat ik er dan niet bij zit, terwijl ik het duidelijk heb aangegeven? Ik vind dit op zijn zachtst gezegd echt gewoon niet kunnen.
    Ik ben echt oprecht verbaasd hierover. Ik had verwacht dat degenen die als eerste hun rollen hadden gemaakt en aangegeven hadden weer mee te willen doen, direct op de lijst komen? Nu heb ik veel aandacht en tijd besteed aan een rol en was ik één van de eersten en word ik zo opzij geschoven voor mijn gevoel. Sorry hoor, ik vind dit echt heel vreemd.


    Dat heb ik dan niet zien staan, waarvoor echt mijn excuses. Ik heb er bewust voor gekozen om dit zo te doen, ik heb al één koppel en twee vrijgezellen erbij gedaan, en ik wil er niet nóg een koppel en twee vrijgezellen bijdoen omdat ik het overzicht gewoon wil bewaren. Degenen die nu meedoen, deden bij de vorige ook allemaal al mee, en ik vind het vervelend dat je dit zo zegt, en dus min of meer zegt dat ik mensen buitensluit van dit RPG. Dit is absoluut niet mijn bedoeling, maar het is ook mijn goed recht om een grens te trekken qua personages en dus de RPG dicht te gooien voor eventuele nieuwkomers.


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Dat heb ik dan niet zien staan, waarvoor echt mijn excuses. Ik heb er bewust voor gekozen om dit zo te doen, ik heb al één koppel en twee vrijgezellen erbij gedaan, en ik wil er niet nóg een koppel en twee vrijgezellen bijdoen omdat ik het overzicht gewoon wil bewaren. Degenen die nu meedoen, deden bij de vorige ook allemaal al mee, en ik vind het vervelend dat je dit zo zegt, en dus min of meer zegt dat ik mensen buitensluit van dit RPG. Dit is absoluut niet mijn bedoeling, maar het is ook mijn goed recht om een grens te trekken qua personages en dus de RPG dicht te gooien voor eventuele nieuwkomers.


    Ik voel me inderdaad buitengesloten. En dat is vast niet je bedoeling, maar zo voelt het voor mij wel. Dat je nieuwkomers weert, vind ik goed te begrijpen. Dat zou ik ook doen, anders wordt het gewoon teveel en chaotisch. Maar ik ben geen nieuwkomer, juist één van de eersten die zich had aangemeld. Daarom stuit het me tegen de borst. Was ik nieuw, dan had ik je gelijk gegeven, maar in dit geval zie ik het anders.
    Dat je mijn bericht over het hoofd hebt gezien kan gebeuren. Ik vind het wel erg jammer dat het zo is gelopen.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    (...)

    Ik voel me inderdaad buitengesloten. En dat is vast niet je bedoeling, maar zo voelt het voor mij wel. Dat je nieuwkomers weert, vind ik goed te begrijpen. Dat zou ik ook doen, anders wordt het gewoon teveel en chaotisch. Maar ik ben geen nieuwkomer, juist één van de eersten die zich had aangemeld. Daarom stuit het me tegen de borst. Was ik nieuw, dan had ik je gelijk gegeven, maar in dit geval zie ik het anders.
    Dat je mijn bericht over het hoofd hebt gezien kan gebeuren. Ik vind het wel erg jammer dat het zo is gelopen.


    Ik bedoelde nieuwkomers in de zin van mensen die van het vorige topic ook nog mee wilden doen. Je hebt je als één van de eersten aangemeld op het andere topic ja, maar ik heb dat nooit gezien dat dat voor een vernieuwde versie was en ik vind het echt nog steeds vervelend dat je dit zo op m'n bordje gooit. Ik heb iemand anders ook al teleur moeten stellen, terwijl zij ook al een rol in het andere topic had. Ik kan het dus ook niet maken om nog meer rollen toe te voegen als ik dat zou willen. Ik heb een grens getrokken bij 12 personages, en dat hou ik ook zo. Ik vind het ook jammer dat dit zo gelopen is, en vooral dat je dit mij in de schoenen schuift, dat ik je buitensluit. Ik heb duidelijk een link in het andere praattopic geplaatst, en ik kan er dan niets aan doen dat dit RPG zo snel vol loopt. Ik had het vanmiddag ook druk, en ik had dus ook geen tijd om iedereen apart te benaderen. Het was dus echt wie het eerst komt, die het eerst maalt.


    Faith is everything.

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Ik bedoelde nieuwkomers in de zin van mensen die van het vorige topic ook nog mee wilden doen. Je hebt je als één van de eersten aangemeld op het andere topic ja, maar ik heb dat nooit gezien dat dat voor een vernieuwde versie was en ik vind het echt nog steeds vervelend dat je dit zo op m'n bordje gooit. Ik heb iemand anders ook al teleur moeten stellen, terwijl zij ook al een rol in het andere topic had. Ik kan het dus ook niet maken om nog meer rollen toe te voegen als ik dat zou willen. Ik heb een grens getrokken bij 12 personages, en dat hou ik ook zo. Ik vind het ook jammer dat dit zo gelopen is, en vooral dat je dit mij in de schoenen schuift, dat ik je buitensluit. Ik heb duidelijk een link in het andere praattopic geplaatst, en ik kan er dan niets aan doen dat dit RPG zo snel vol loopt. Ik had het vanmiddag ook druk, en ik had dus ook geen tijd om iedereen apart te benaderen. Het was dus echt wie het eerst komt, die het eerst maalt.


    Het is niet mijn bedoeling dit 'op je bordje te gooien', maar als iets me frustreert neem ik aan dat ik dat gewoon hier kan delen. Dus dat doe ik dan ook. In ieder geval bedankt dat je uitlegt wat de reden is dat dit zo is gelopen. Ik snap bepaalde punten zeker die je noemt, ik hoop dat je die van mij ook een beetje kan begrijpen.
    Ik denk dat ik het verder maar hierbij laat.

    Heel veel plezier allemaal! :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    MT


    someone out there feels better because you exist

    Wanneer zou het iedereen het beste uitkomen om de speeltopics te openen? Ikzelf dacht aan morgen, misschien vrijdag?


    Faith is everything.

    Giovanni is af en mij maakt het niet uit


    Bowties were never Cooler

    Voor mij maakt het niet uit, ik lig nog steeds ziek thuis dus ik heb alle tijd. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    In het weekend heb ik meestal wat minder tijd, dus voor mij zou morgen beter uitkomen. Al zorgt mijn enthousiasme er ook voor dat daar mijn keuze naartoe gaat. Maar mocht het voor anderen vrijdag beter uitkomen dan vind ik dat ook prima. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ehm, mij maakt het niet veel uit eigenlijk (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik heb vakantie, ik moet dit weekeind (En misschien vrijdag ook) wel de hele dag werken. Maar het maakt mij opzich niet uit :)

    Dan word het waarschijnlijk morgenochtend. Of misschien vanavond nog — gezien ik zelf ook echt heel enthousiast ben c:


    Faith is everything.

    MatthewMMuddock aan wie wil je Giovanni gekoppeld zien? Ik neem aan, aan Sunset? Dan kan ik namelijk de speeltopics gaan maken.


    Faith is everything.