• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:28 ]


    Faith is everything.

    Pans_Daughter, ik heb één opmerking voor jou... Sunset is 20 jaar, terwijl ze 21 moet zijn. c: Anders zou ze niet aan zo'n programma mee mogen doen. Ik ben nu bezig met de relatielijstjes en kwam er op deze manier achter. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Pans_Daughter, ik heb één opmerking voor jou... Sunset is 20 jaar, terwijl ze 21 moet zijn. c: Anders zou ze niet aan zo'n programma mee mogen doen. Ik ben nu bezig met de relatielijstjes en kwam er op deze manier achter. x:


    Oh haha bedankt! Ik pas het straks als ik op de laptop zit aan. Dan pas ik Sunset ook nog een beetje aan en begin ik aan haar relatoe/eerste indruk lijst

    Pans_Daughter schreef:
    (...)

    Oh haha bedankt! Ik pas het straks als ik op de laptop zit aan. Dan pas ik Sunset ook nog een beetje aan en begin ik aan haar relatoe/eerste indruk lijst

    Geen probleem, zelf maak ik ook altijd van dat soort kleine foutjes, haha. Oeh, ik ben benieuwd, tot nu toe past ze niet in dit programma, wat het zo geweldig interessant maakt! c:


    I'm your little ray of pitch black.

    • Nikos Payne • Koh Tao •


    • Addison Amelia Montgomery • In een relatie •
    Nikos zal Addison zeker wel een aantrekkelijke dame vinden. Waarschijnlijk zouden deze twee wel naar elkaar toetrekken wanneer er drama opspeelt of iets dergelijks. Een vriendschap is het minimum dat hier op zou kunnen bouwen. Misschien wat pleziertjes als Jack te ver gaat.

    • Krista Bengstsson • Polovina • In een relatie •
    Nikos zou Krista ook zeker een aantrekkelijke jongedame vinden en zal graag met haar flirten. Sowieso zal Nikos haar charmante en sociale gedrag wel kunnen waarderen. Waar dit toe kan leiden durf ik niet te zeggen, maar ik zie wel voor me dat hij plezier met haar zal hebben, op wat voor manier dan ook.

    • Sunset Dyani Wade • In een relatie •
    Nikos en Sunset zullen niet echt klikken op flirterig vlak, maar ik zie hem wel voor me als iemand die haar graag complimenteerd omdat hij iemand is die haar onzekerheid op zou merken. Waarschijnlijk enkel om het meisje beter te laten voelen, al mag ze er zeker wel wezen, gelogen is het zeker niet.

    • Lloyd Devin Thompson • Vrijgezel •
    Nikos en Lloyd zie ik wel een vriendschap opbouwen gezien ze veel gemeen hebben en sowieso al erg op elkaar aangewezen zijn. Ik zie ze wel goed communiceren over de dames en eerlijk zijn tegenover hun "veroverigen" en dergelijke. Dus eigenlijk twee mannen die eigenlijk te open zijn voor zo'n programma.

    • Jason Harry Boreas • Vrijgezel •
    Ik was heel erg in de war omdat hij als vrijgezel staat, maar in zijn character sheet staat in een relatie?
    Nikos en Jason hebben één ding gemeen en dat is hun behoefte aan levens redden. Jason door dokter te zijn, Nikos door de brandweer. Verder zie ik niet echt een band die opgebouwd wordt of zo, omdat Jason een leugenaar is en Nikos iemand is die het op zal merken. Nikos zal geen drama starten though.


    I'm your little ray of pitch black.

    Krista Bengstsson||Koh Tao

    |• Nikos Payne •|

    Krista zou hem sowieso een aantrekkelijke man vinden waar ze geen problemen mee heeft om onschuldig te flirten. Hoe ver ze er mee gaat ligt er vooral aan met wat Daniel uitspookt op het andere eiland.

    |• Addison Amelia Montgomery •|
    Krista zou Addison mogen, ze kunnen vrienden worden, maar hele goede vrienden is nog in de twijfel voor Krista.

    |• Sunset Dyani Wade •|
    Krista zou haar wel aardig vinden, maar ze zal denk ik niet zo gauw met haat spreken aangezien Sunset te onzeker is

    |• Lloyd Devin Thompson •|
    Krista vindt Lloyd een aantrekkelijke en charmante jongen en ze denkt dat als ze vrienden kunnen worden die het leuk vinden om te flirten met elkaar.

    |• Jason Harry Boreas •|
    Krista vindt hem een een aantrekkelijke jongen maar ze zal denk ik niet zo snel flirten met hem.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 8:46 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Magari had gevraagd of haar man omgezet kon worden naar vrijgezel, dan moet ze dat ook nog even aanpassen in haar rol zelf (:

    Mijn relatie lijstje komt er zo aan! c:


    Faith is everything.

    Asuka schreef:
    (...)
    Geen probleem, zelf maak ik ook altijd van dat soort kleine foutjes, haha. Oeh, ik ben benieuwd, tot nu toe past ze niet in dit programma, wat het zo geweldig interessant maakt! c:


    Hahaha. Sunset blijft zo wie zo onzeker, op het onderdanige af. Ik heb vewoon het meest ervaring met dat soort personages, dus dat gaat me het makkelijkste af. Hoewel ze er een masker voorzet om te doen alsof het niet zo is, zal ze nooit zelfverzekerd zijn.

    Addison Amelia Montgomery || Koh Tao.

    Nikos Payne || Vrijgezel
    Addison zou deze man zeker aantrekkelijk vinden en ze zal het ook niet laten met hem te flirten, en ze zou hem ook een prettig persoon vinden om plezier mee te hebben, op wat voor manier dan ook. Addison zal zeker richting Nikos toetrekken gezien ze beide niet van geruzie houden, of als ze op een punt komt waar ze beseft wat ze heeft gedaan door Jack te kwetsen. Nikos is in ieder geval iemand die Addison zeker zou vertrouwen.

    Lloyd Devin Thompson || Vrijgezel
    Ook deze man zou Addison zeker aantrekkelijk vinden, iets wat al snel vervaagt gezien zijn slordigheid en YOLO-instelling. Waarschijnlijk vind er gewoon wat onschuldig geflirt over en weer plaats.

    Jason Harry Boreas || Vrijgezel
    De jongedame zou zeker een klik met deze man voelen, vooral omdat ze beide arts zijn. Verder kan ze nog niet echt hoogte van de jongeman krijgen. Het zal waarschijnlijk niet veel verder gaan dan onschuldig geflirt tussen beide.

    Krista Bengstsson || In een relatie
    Addison zou Krista zeker als een vriendin kunnen gaan zien, alleen weet ze nog niet hoever ze deze vriendschap laat gaan. De sluwe kant van Krista kan ervoor zorgen dat Addison op sommige momenten gepaste afstand van de jongedame houdt.

    Sunset Dyani Wade || In een relatie
    Addison weet niet wat ze van Sunset moet vinden. Dit kan alle kanten opgaan, al zal het vooral voor wrijving tussen beide dames gaan zorgen.


    Faith is everything.

    Ik heb het aangepast, ik dacht dat ik het had weg gehaald..

    Eerste indrukken van Jason: (Koh toa)

    |• Nikos Payne •|
    Nikos en Jason hebben wel degelijk wat gemeen, doordat ze beide levens redden. Ik debk persoonlijk dat er wel een potentiële vriendschap tussen de twee mannen zou zijn.

    |• Addison Amelia Montgomery •|
    Aangezien ze beide in het ziekenhuis werken, hebben ze meteen al iets gemeen, waardoor ze denk ik wel een klik zouden hebben. Hij zou haar echter lichamelijk niet bijzonder aantrekkelijk vinden, maar zeker wel met haar flirten.

    |• Sunset Dyani Wade •|
    Jason zou Sunset waarschijnlijk vooral schattig vinden en misschien zelfs eerder met haar flirten omdat zij het soort meisje is waarmee hij normaal ook zou flirten dan vanwege het tv programma.

    |• Lloyd Devin Thompson •|
    Jason zou Lloyd wel een gave gozer vinden en ik denk dat de twee wel overweg met elkaar zouden kunnen tot op een bepaald punt.

    |• Krista Bengstsson •|
    Ik denk dat hij het wel met Krista zou kunnen vinden en haar lichamelijk erg aantrekkelijk zou vinden, maar door haar arrogante karakter in het begin vooral wel aardig zijn en misschien met haar om gaan, maar niet met haar flirten.


    Eerste indrukken van June (Koh Kood)
    |Daniel Young|
    Kwa Uiterlijk zou June de man erg aantrekkelijk vinden en ze zou ook zeker een poging tot flirten doen. Aangezien Daniel ook van aandacht houdt lijkt het me dat ze het wel gezellig zouden kunnen hebben, in welke maten maakt niet heel veel uit.

    | Jack Nicholas Aodth |
    Jack zou kwa Uiterlijk zeker wel iets doen met June, die van nature al een flirt is. Ze zal waarschijnlijk niet bijzonder veel, maar wel enige moeite doen om op te vallen bij de man.

    | Giovanni Rafaele Vinci  |
    Kwa Uiterlijk zou June hem vooral schattig vinden en kwa Innerlijk zou ze hem denk ik wel aantrekkelijk vinden, wat het flirten voor haar makkelijk maakt, al is dit ook het soort jongen waarmee ze wel een gewoon gesprek wil hebben puur voor zijn accent.

    | Jazmín Valeria Fuensanta  |
    Deze twee kunnen het volgens mij best goed vinden, als party Girls zijnde.

    | Vanessa Rosa Flemming  |
    June zou de sportieve flapuit waarschijnlijk niet erg kunnen waarderen, maar zal wel gewoon aardig tegen haar doen. Vanessa zou gewoon niet haar sport persoon zijn.


    Dit ongeveer, ik weet het niet zo goed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Ik heb het aangepast, ik dacht dat ik het had weg gehaald..

    Eerste indrukken van Jason: (Koh toa)
    |• Nikos Payne •|
    Nikos en Jason hebben wel degelijk wat gemeen, doordat ze beide levens redden. Ik debk persoonlijk dat er wel een potentiële vriendschap tussen de twee mannen zou zijn.

    |• Addison Amelia Montgomery •|
    Aangezien ze beide in het ziekenhuis werken, hebben ze meteen al iets gemeen, waardoor ze denk ik wel een klik zouden hebben. Hij zou haar echter lichamelijk niet bijzonder aantrekkelijk vinden, maar zeker wel met haar flirten.

    |• Sunset Dyani Wade •|
    Jason zou Sunset waarschijnlijk vooral schattig vinden en misschien zelfs eerder met haar flirten omdat zij het soort meisje is waarmee hij normaal ook zou flirten dan vanwege het tv programma.

    |• Lloyd Devin Thompson •|
    Jason zou Lloyd wel een gave gozer vinden en ik denk dat de twee wel overweg met elkaar zouden kunnen tot op een bepaald punt.

    |• Krista Bengstsson •|
    Ik denk dat hij het wel met Krista zou kunnen vinden en haar lichamelijk erg aantrekkelijk zou vinden, maar door haar arrogante karakter in het begin vooral wel aardig zijn en misschien met haar om gaan, maar niet met haar flirten.


    Eerste indrukken van June (Koh Kood)
    |Daniel Young|
    Kwa Uiterlijk zou June de man erg aantrekkelijk vinden en ze zou ook zeker een poging tot flirten doen. Aangezien Daniel ook van aandacht houdt lijkt het me dat ze het wel gezellig zouden kunnen hebben, in welke maten maakt niet heel veel uit.

    | Jack Nicholas Aodth |
    Jack zou kwa Uiterlijk zeker wel iets doen met June, die van nature al een flirt is. Ze zal waarschijnlijk niet bijzonder veel, maar wel enige moeite doen om op te vallen bij de man.

    | Giovanni Rafaele Vinci  |
    Kwa Uiterlijk zou June hem vooral schattig vinden en kwa Innerlijk zou ze hem denk ik wel aantrekkelijk vinden, wat het flirten voor haar makkelijk maakt, al is dit ook het soort jongen waarmee ze wel een gewoon gesprek wil hebben puur voor zijn accent.

    | Jazmín Valeria Fuensanta  |
    Deze twee kunnen het volgens mij best goed vinden, als party Girls zijnde.

    | Vanessa Rosa Flemming  |
    June zou de sportieve flapuit waarschijnlijk niet erg kunnen waarderen, maar zal wel gewoon aardig tegen haar doen. Vanessa zou gewoon niet haar sport persoon zijn.


    Dit ongeveer, ik weet het niet zo goed.


    Het geeft niks, het was ook niet lullig bedoeld oid (: Jason en Addison is voor mij prima trouwens c:


    Faith is everything.

    Voor nu alleen nog de mannen, de vrouwen volgen direct.

    Jazmín Valeria Fuensanta II Koh Kood


    • Jack Nicholas Aodt •
    Jazmín zal deze jongeman zeer aantrekkelijk vinden. Het is niet alleen zijn uiterlijke die haar aantrekt, of de heldere kleur van zijn ogen, maar ook iets in zijn karakter wat hem voor haar erg interessant gaat. Hoever het tussen de twee zal gaan ligt geheel aan hoe ze daar beide in zullen staan. Jazmín zal zich echter tegenover hem niet inhouden als het aankomt op flirten, of een schunnige opmerking maken.

    • Daniel Young •
    Met hem zal Jazmín goed overweg kunnen en hier en daar een flirterige streek bij uithalen - of hem uitdagen tot op een bepaalde grens. Tenslotte is het geen onaantrekkelijke man om te zien en kan ze zijn aanwezigheid gemakkelijk waarderen.

    • Giovanni Rafaele Vinci •
    Ook deze jongen is geen lelijkerd. Echter, Jazmín heeft al snel door dat er bij hem - op wat onschuldige geflirt en wat gegrap en gegrol na - niet heel veel valt te doen. Zodra Jazmín doorheeft dat hij te trouw naar zijn vriendin is verliest ze haar interesse in de jongen en zal niet meer dan een gezellige, vlotte babbel met hem voeren.

    • June Jennifer Melcom •
    Met deze jongedame zal Jazmín het ongetwijfeld erg gezellig kunnen hebben. Beide meiden genieten van hun vrijgezellen bestaan en alles wat daarbij komt kijken. Het zal me dan ook niks verbazen als de twee elkaar regelmatig opzoeken voor wat geklets.

    • Vanessa Rosa Fleming •
    Jazmín zal haar zoveel mogelijk vriendelijk behandelen echter kan ze niet tegen het feit dat de jonge vrouw alles van iedereen wil weten, maar over zichzelf vrij weinig kwijt kan. Ook het flapuit wezen kan Jazmín maar tot op een bepaalde hoogte waarderen en als dit haar te veel wordt zal ze de roodharige van een korte snauw bedienen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 11:46 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MrsSmollett schreef:
    (...)

    Het geeft niks, het was ook niet lullig bedoeld oid (: Jason en Addison is voor mij prima trouwens c:


    Ik had het ook niet zo zeer lullig opgevat, meer gewoon een beetje dom van mezelf, haha.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik maak vanmiddag even zo een lijstje c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    • Giovanni Rafaele Vinci • Koh Kood
    Jack Nicholas Aodth || In een relatie
    Giovanni zou hem in het begin wel mogen, tot hij ziet dat de jongen vreemd gaat. Hij heeft wel een reden, maar Giovanni zal hem toch wel aandringen op het uitmaken van zijn relatie VOOR dat hij met en ander tussen de lakens duikt. Dit is namelijk geen manier om een dame te behandelen, zelfs al is zij eerder vreemd gegaan.
    Daniel Young || In een relatie
    Door zijn arrogantie zal Giovanni heel snel op Daniel uitgekeken zijn. Zelfverzekerd zijn is een ding, maar Daniel hoeft echt niet te proberen de Italiaan te domineren, of te laten merken dat hij denkt dat hij beter is dan Giovanni, want dan zou het best nog eens mis kunnen gaan
    Jazmín Valeria Fuensanta || Vrijgezel
    Giovanni zal zeker met haar flirten, tot hij bijna over zijn eigen strepen gaat. Ze doet hem denken aan zijn thuis in Zuid Europa. Met haar zal hij het moeilijk krijgen om trouw te blijven aan zijn meisje.
    June Jennifer Melcom || Vrijgezel
    Naast wat casual geflirt zal Giovanni het met deze dame bij praten houden. Het zal misschien wat moeilijk gaan door de taalbarrière, van het Frans naar het Italiaans door het Engels heen. Toch zal hij het dor haar nooit echt moeilijk krijgen om trouw te blijven, want hij heeft iets voor brunettes, niet blondines.
    Vanessa Rosa Flemming || Vrijgezel
    Voor Giovanni is zij misschien wel de ergste van de dames die hier zijn. De anderen doen dit voor hun eigen lol, maar zij doet het puur om de heren te provoceren tot vreemdgaan. Ook het feit dat ze wel over jou wil horen, maar zelf niets anders verteld dan oppervlakkige dingen zal hem op den duur mateloos gaan irriteren.

    Kan iedereen zich hier een beetje in vinden?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 11:09 ]


    Bowties were never Cooler

    I can. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'