• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:28 ]


    Faith is everything.

    Ik heb zowel Polovina als Magari een gb gedaan of ze op het Koh Tao topic kunnen reageren omdat we daar op hen aan het wachten zijn.


    Faith is everything.

    Oh, ik dacht dat ik niet perse hoefde te reageren omdat ik nog niet in een gesprek zat en mensen dus niet perse op me wachtte.... Ik zal proberen vanavond te reageren, aangezien ik deze vakantie eigenlijk alleen noodzakelijke posts heb gedaan...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Oh, ik dacht dat ik niet perse hoefde te reageren omdat ik nog niet in een gesprek zat en mensen dus niet perse op me wachtte.... Ik zal proberen vanavond te reageren, aangezien ik deze vakantie eigenlijk alleen noodzakelijke posts heb gedaan...


    Je kan ook je personage in een gesprek mengen, en we proberen een volgorde in reageren aan te houden zodat t zo duidelijk mogelijk blijft.


    Faith is everything.

    Jongens, ik kan deze periode nauwelijks wat posten, want volgende week heb ik toetsweek en aangezien ik pas Vrijdag al mijn stof binnen kreeg, kan ik nu pas leren.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Jongens, ik kan deze periode nauwelijks wat posten, want volgende week heb ik toetsweek en aangezien ik pas Vrijdag al mijn stof binnen kreeg, kan ik nu pas leren.


    Kunnen wij dan gewoon verder gaan met posten? Dat jij dan later inspringt? Of wil je dat we wachten? Krista is volgens mij nog afgezonderd..


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Kunnen wij dan gewoon verder gaan met posten? Dat jij dan later inspringt? Of wil je dat we wachten? Krista is volgens mij nog afgezonderd..


    Jullie kunnen gewoon veder gaan, ik kijk dan wel wanneer ik tijd heb om te posten.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Je kan ook je personage in een gesprek mengen, en we proberen een volgorde in reageren aan te houden zodat t zo duidelijk mogelijk blijft.


    Ik kan dat doen, maar dat heb ik bewust niet gedaan omdat ik dacht dat jullie dan niet hoeven te wachten - zoals de mensen bij Kood soms op mij moeten wachten, omdat ik alleen noodzakelijke posts maak doordat ik lichtelijk tijd gebrek heb door werk, school en thuis :3.Ik snap dat de volgorde er is, dat was aardig duidelijk, alleen het heeft geen zin om mij in die volgorde te mengen als ik toch alleen noodzakelijke posts kan maken op zich, toch? ^^

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:20 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Ik kan dat doen, maar dat heb ik bewust niet gedaan omdat ik dacht dat jullie dan niet hoeven te wachten - zoals de mensen bij Kood soms op mij moeten wachten, omdat ik alleen noodzakelijke posts maak doordat ik lichtelijk tijd gebrek heb door werk, school en thuis :3.Ik snap dat de volgorde er is, dat was aardig duidelijk, alleen het heeft geen zin om mij in die volgorde te mengen als ik toch alleen noodzakelijke posts kan maken op zich, toch? ^^


    Als de volgorde duidelijk is.. Dan is het ook duidelijk dat we op jou en Polovina zitten te wachten? Zij is atm ook niet in gesprek, maar we houden ons toch aan die volgorde, we kunnen gewoon verder posten aangezien ze tegen één toetsweek aanzit en dus later weer inspringt. Maar, wat zie jij dan als een noodzakelijke post? Ben je dan van plan amper te gaan posten op Koh Tao?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:25 ]


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Als de volgorde duidelijk is.. Dan is het ook duidelijk dat we op jou en Polovina zitten te wachten? Zij is atm ook niet in gesprek, maar we houden ons toch aan die volgorde, we kunnen gewoon verder posten aangezien ze tegen één toetsweek aanzit en dus later weer inspringt. Maar, wat zie jij dan als een noodzakelijke post? Ben je dan van plan amper te gaan posten op Koh Tao?


    Een noodzakelijke post is een post die ervoor zorgt dat andere niet op je hoeven te wachten. En voor zover ik begreep hoefde dat niet omdat Jason nog niet in gesprek was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Een noodzakelijke post is een post die ervoor zorgt dat andere niet op je hoeven te wachten. En voor zover ik begreep hoefde dat niet omdat Jason nog niet in gesprek was.


    Dan nogmaals de vraag, ben je van plan om amper op Koh Tao te gaan posten?


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Dan nogmaals de vraag, ben je van plan om amper op Koh Tao te gaan posten?



    Ik zeg toch al wel zolang ik het verder te druk heb. Dan post ik alleen wat nodig is voor een RPG om te overleven, sorry daarvoor, maar ik heb ook een leven hier buiten en dat leven vergt soms veel. Soms post ik wat meer en meteen en soms post ik wat minder.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik schrijf mij uit. Als ik aangeef alleen noodzakelijke posts te doen vanwege tijdgebrek, vervolgens nog twee keer gevraagd wordt of ik van plan ben om weinig te posten, terwijl ik al zeg tijdgebrek te hebben en dan als ik uitleg geeft en botweg wordt gezegd 'ik hoefde alleen een Ja of nee', hoeft het van mij ook niet meer.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Ik schrijf mij uit. Als ik aangeef alleen noodzakelijke posts te doen vanwege tijdgebrek, vervolgens nog twee keer gevraagd wordt of ik van plan ben om weinig te posten, terwijl ik al zeg tijdgebrek te hebben en dan als ik uitleg geeft en botweg wordt gezegd 'ik hoefde alleen een Ja of nee', hoeft het van mij ook niet meer.


    Sorry? Dit slaat echt nergens op. Ik heb duidelijk gevraagd wat je bedoeling nou precies is, en de vraag of je weinig gaat posten is dan niet zo vreemd. Je had ook op een andere manier die pb kunnen sturen ipv mij het gevoel te geven dat ik dit allemaal niet goed doe of iets dergelijks. Een antwoord op mn pb was ook wel fijn geweest.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 20:47 ]


    Faith is everything.

    Magari schreef:
    Ik schrijf mij uit. Als ik aangeef alleen noodzakelijke posts te doen vanwege tijdgebrek, vervolgens nog twee keer gevraagd wordt of ik van plan ben om weinig te posten, terwijl ik al zeg tijdgebrek te hebben en dan als ik uitleg geeft en botweg wordt gezegd 'ik hoefde alleen een Ja of nee', hoeft het van mij ook niet meer.


    We weten pas sinds net dat je het zo druk hebt en ik weet zeker dat Stephanie alleen nogmaals een bevestiging wil dat we je mogen overslaan indien het te lang duurt, zodat er later geen problemen mee komen. Ik zou het in ieder geval jammer vinden als je ermee stopt en eerlijk gezegt ook een beetje vervelend, gezien je twee rollen bezet.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When time and life shook hands and said goodbye.